Miksei täällä saa keskustella vanhoista ällöttävistä ukoista jotka ehdottelee nuorille naisille?
Menikö irstailla keski-ikäisillä tunteisiin?
Jos opettelisitte hyvät käytöstavat, maailma olisi taas paljon parempi paikka.
Onneksi nuoremmat sukupolvet tuntuu olevan fiksumpia.
Kommentit (15)
Naisten seksuaalinen huippuhan kuulemma tulee keski-ikäisenä. Miksei siis miestenkin? Siitähän tuo ehdottelu kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kaikista niistä nuorista kasvaa aikanaan irstaita vanhuksia.
En usko, nykyään ihmiset kasvatetaan fiksummin.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Naisten seksuaalinen huippuhan kuulemma tulee keski-ikäisenä. Miksei siis miestenkin? Siitähän tuo ehdottelu kertoo.
Siinähän ne voisi sitten paneskella keskenään, niin me nuoret saisimme olla rauhassa.
Kyllä minä ainakin katselen kaikkia kauniita naisia, ei se ikä ole siinä vaiheessa se merkitsevä tekijä.
Vähemmän kauniit sivuutan varsin nopeasti, oli sitten nuori tai vanhempi.
M/o/d/eraattorit ovat itse irstaita ahdistelijoita ja poistavat tietysti kaiken kritiikin käytöstään kohtaan. Huomaahan sen jo siitä, miten kaikki seksuaaliset uhkaukset ja muut asiattomuudet saavat jäädä palstalle ilmiannoista huolimatta. Vaihtakaa sivustoa, jos ei miellytä, tämä nyt vain on Sanoman toimintaperiaate.
Miksei vanhat ukot sais ehdotella? Varmaan samasta syystä ei saa keskustella ällöttävistä vanhoista akoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, että näistä nuorista sukupolvesta tulee, kun 40v menee rikki? Ihan samanlaisia ykäsonneja. 20-vuotiaalla on vielä jotain hävittävää ja hylätyksi tulemisen pelkoa ja siksi he ujostelevat, mikä näyttäytyy virheellisesti hyvätapaisuutena.
Varmaan sen takia kun se avauksen tehnyt on itse se vanha ukko joka tumputtaa samalla kun näpäyttää lähetä painiketta.
Pervo saa olla mutta mielummin sielä neljän seinän sisällä.
Jotta mitenkäs on se ap: n sukupuoli ja ikä, ja mikä on tällä hetkellä kädessä hypisteltävänä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia kun se avauksen tehnyt on itse se vanha ukko joka tumputtaa samalla kun näpäyttää lähetä painiketta.
Jotta mitenkäs on se ap: n sukupuoli ja ikä, ja mikä on tällä hetkellä kädessä hypisteltävänä?
Onpas vainoharhaista. Olen itse parikymppinen nainen, joka on kyllästynyt isäni ikäisten ehdotteluihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, että näistä nuorista sukupolvesta tulee, kun 40v menee rikki? Ihan samanlaisia ykäsonneja. 20-vuotiaalla on vielä jotain hävittävää ja hylätyksi tulemisen pelkoa ja siksi he ujostelevat, mikä näyttäytyy virheellisesti hyvätapaisuutena.
Mä luulen että nämä nykyiset ällöttävät keski-ikäiset ehdottelijat ovat olleen samanlaisia ällötyksiä nuorempinakin, silloin sitä ei vaan katsottu pahalla. Uudet sukupolvet vain ovat fiksumpia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vainoharhaista. Olen itse parikymppinen nainen, joka on kyllästynyt isäni ikäisten ehdotteluihin.
Ap
Seksuaalinen vietti on aika vahva miehillä. Siitä kai se ehdottelu johtuu. Ehkä nämä ehdottelijat on yksinäisiä miehiä. Toki voisi ajatella niinkin että hakisivat hiukan oman ikänsä mukaista seuraa.
Onhan se kieltämättä noloa että vikittelee nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin katselen kaikkia kauniita naisia, ei se ikä ole siinä vaiheessa se merkitsevä tekijä.
Vähemmän kauniit sivuutan varsin nopeasti, oli sitten nuori tai vanhempi.
Katsele keitä haluat, kunhan et ehdottelee tai toljota epäkohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että nämä nykyiset ällöttävät keski-ikäiset ehdottelijat ovat olleen samanlaisia ällötyksiä nuorempinakin, silloin sitä ei vaan katsottu pahalla. Uudet sukupolvet vain ovat fiksumpia.
Ap
Uudet sukupolvet ovat fiksumpia, he eivät ehdottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Seksuaalinen vietti on aika vahva miehillä. Siitä kai se ehdottelu johtuu. Ehkä nämä ehdottelijat on yksinäisiä miehiä. Toki voisi ajatella niinkin että hakisivat hiukan oman ikänsä mukaista seuraa.
Onhan se kieltämättä noloa että vikittelee nuoria naisia.
Paitsi silloin kun kyseessä on YTM joka myös saa nuoria naisia.
Älä huoli, kaikista niistä nuorista kasvaa aikanaan irstaita vanhuksia.