Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ikisinkku voi saada itsevarmuutta kun ei ole koskaan kelvannut kenellekkään?

Vierailija
09.05.2018 |

Sinä, joka olet suhteessa, olisitko noin itsevarma jos et olisi koskaan seurustellut? En usko. Itselläni oli kylmä kasvatus, en saanut lapsena/nuorena huomiota enkä rakkautta, pelkkiä haukkuja ja lyttäystä joka asiasta. Olin kaikessa huono, laiska, vaatteet ja tyylikin olivat vääränlaiset. Miehiltä en saanut koskaan huomiota. Neitsyydestä pääsin eroon vasta 26-vuotiaana. Ikää nyt 29 vuotta. Käyn terapiassa masennukseni ja huonon itsetunnon takia. Miten ihmeessä saisin itsevarmuutta ja hyväksyisin itseni kun ei kukaan muukaan halua minua?

26-27-vuotiaana jaoin itseäni kaikille keille vaan kelpasin koska uskoin sen kasvattavan itseluottamustani. Eipä toiminut vaan vajosin vaan syvemmälle masennukseen kun tajusin etten kelpaa noille miehille kuin seksiin, suhteeseen eivät mua halunneet. En usko että tulen koskaan kelpaamaan suhteeseen, ikisinkkuna hautaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen vähän samanlainen mies kuin sinä tai sitten vähän ujo mies. Älä kattele niitä alffoja ellet halua kärsiä.

Vierailija
2/6 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka olet suhteessa, olisitko noin itsevarma jos et olisi koskaan seurustellut? En usko. Itselläni oli kylmä kasvatus, en saanut lapsena/nuorena huomiota enkä rakkautta, pelkkiä haukkuja ja lyttäystä joka asiasta. Olin kaikessa huono, laiska, vaatteet ja tyylikin olivat vääränlaiset. Miehiltä en saanut koskaan huomiota. Neitsyydestä pääsin eroon vasta 26-vuotiaana. Ikää nyt 29 vuotta. Käyn terapiassa masennukseni ja huonon itsetunnon takia. Miten ihmeessä saisin itsevarmuutta ja hyväksyisin itseni kun ei kukaan muukaan halua minua?

26-27-vuotiaana jaoin itseäni kaikille keille vaan kelpasin koska uskoin sen kasvattavan itseluottamustani. Eipä toiminut vaan vajosin vaan syvemmälle masennukseen kun tajusin etten kelpaa noille miehille kuin seksiin, suhteeseen eivät mua halunneet. En usko että tulen koskaan kelpaamaan suhteeseen, ikisinkkuna hautaan.

Niin jaoit itseäsi niille jännä miehille, panomiehille ja muille limanuljiskoille joita tapasit juottoloissa ja muissa heikon moraalin paikoissa. Olisiko jalka auennut tavalliselle kiltille miehelle joka lenkkipolulla olisi kävelyttänyt koiraa?

Tinderistä nuo kaikki miehet löysin. Kuten sanoin, jaoin kaikille kenelle vaan kelpasin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaatko itsellesi?

Siitä se lähtee, sinä olet hyvä sellaisena kun olet, rakasta itse itseäsi.

Vierailija
4/6 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jaoit itseäsi niille jännä miehille, panomiehille ja muille limanuljiskoille joita tapasit juottoloissa ja muissa heikon moraalin paikoissa. Olisiko jalka auennut tavalliselle kiltille miehelle joka lenkkipolulla olisi kävelyttänyt koiraa?

Tinderistä nuo kaikki miehet löysin. Kuten sanoin, jaoin kaikille kenelle vaan kelpasin. ap

No siellähän ne saalistajat vaanii. Hyppäsit käärmeen pesään. Kyllä sinä tavalliselle mukavalle miehelle kelpaat, mutta kelpaako hän sinulle?

Vierailija
5/6 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa? Pitäisikö olla syvästi kiitollinen jokaisen limanuljaskajuopon örinöistä?

Sun vika on liiassa itsekeskeisyydessä.

Keskity ympäröiviin asioihin. Sivistä itseäsi. Kasvata itseluottamustasi.

Kun heikkoitsetuntoinen seurustelee, osana voi olla alistuminen.

Vaihtaisin mieluusti ruumiinihäpäisyn koskemattomuuteen. Miten kehtaat valittaa?

Vierailija
6/6 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa? Pitäisikö olla syvästi kiitollinen jokaisen limanuljaskajuopon örinöistä?

Sun vika on liiassa itsekeskeisyydessä.

Keskity ympäröiviin asioihin. Sivistä itseäsi. Kasvata itseluottamustasi.

Kun heikkoitsetuntoinen seurustelee, osana voi olla alistuminen.

Vaihtaisin mieluusti ruumiinihäpäisyn koskemattomuuteen. Miten kehtaat valittaa?

Aika moni, sanoisin että suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteen. Niin myös minä. Siksi valitan kun en kenellekkään kelpaa. Se on helppo sellaisten vttuilla ketkä saavat miehen kuin miehen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme