After Eight -minttusuklaamakeinen. Pidätkö mausta vaiko et?
Kommentit (18)
Pidän. Minttu ylipäänsäkin on aina hyvää. Suomalaiset ovat kummallisia mintunvastustajia, täällä monia minttutuotteita menee pois myynnistä kun niitä ei ilmeisesti osteta.
After Eight on tosi hyvä, samoin Pätkis. Fazermintissä liikaa minttutäytettä verrattuna suklaan määrään.
Lempisuklaitani, en kyllä viitsi ostaa kun tuo on Nestlen :/
Tosi hyvää. Eikä tartte montaa syödä, kun jo on makeanhimo tyydytetty. Ihanaa se ohuus ja rapsakkuus, kitkerä suklaa ja raikas minttu. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen muinaisen maitojauheskandaalin voisi jo unohtaa?
Ennen en pitänyt mintun mausta. Nykyään kyllä, en niin paljon että itse ostaisin mutta kelpaa jos tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen muinaisen maitojauheskandaalin voisi jo unohtaa?
Ennen en pitänyt mintun mausta. Nykyään kyllä, en niin paljon että itse ostaisin mutta kelpaa jos tarjotaan.
Ei se ole ainoa syy. Ja olen siis eri vastaaja. Meinaatko muuten, että Nestle olisi niistä ajoista jotenkin muuttunut? Mietin vaan
Se on hyvää. En yleensä syö suklaata, mutta tuota saatan joskus syödä.
Pidin ennen, nyt kyllästynyt kun syönyt sitä niin paljon.
Liian vahva se mintun maku mun suuhuni.
Yleensä en minttusuklaista niin välitä (paitsi pikku Pätkis), mutta After Eight -makeisia voin syödä, kun ne ovat niin ohuita.
irish coffeella maustettuon ihan kivan makuista.
minttumikävaan on hyvää. After eight, pandan minttusuklaa, fazermint, minttulaku, vanhanajan minttulaku....
Muutama maistuu ihan hyvältä, mutta liikaa ei voi näitä syödä.
Ostin juuri itse asiassa pienen paketin Royal Mints nimistä minttusuklaata, joka on samalla tavalla neliömäisenä yksittäispakattuna kuin After Eightit. Samankaltaiselta maistuu nämäkin kuin Afterit.
Vierailija kirjoitti:
After Eight on tosi hyvä, samoin Pätkis. Fazermintissä liikaa minttutäytettä verrattuna suklaan määrään.
Pätkiksen tuotanto aloitettiin juuri fazermintin hukkapaloja uusiokäyttämällä.
Pidän, jos kyse on yhdestä, korkeintaan kahdesta... Mutta tästä eteenpäin en.
Ei todellakaan. Ei se ole mikään makeinen. Minttu ei ole syötävää. Järjetöntä, että niitä tehdään. Sama koskee Fazermintejä yms.