Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen: jättikö mies koskaan tyttöystäväänsä?

Vierailija
09.05.2018 |

Siinä se kysymys tulikin. Pelkästä seksistä lähtenyt juttu, jatkunut vuositolkulla ja nyt miehellä herännyt voimakkaita tunteita. Ottaa isoja riskejä vuokseni. Mutta päättyykö nämä aina siihen että toinen nainen jää nuolemaan näppejään? Ps. Tiedän kuinka väärin teen. Pps. Tiedän että jos asiat minun kannaltani päättyisivät hyvin, voisi mies tehdä minulle ihan saman.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa tarkoitat tyttöystävällä, salarakasta vai sitä jota petetään?

Vierailija
2/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksisuhteessa varatun kanssa, mutta en ikimaailmassa olisi huolinut sitä miestä parisuhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin arki astuu myös tähän kakkossuhteeseen ja miehellä on nyt hyvin toimiva käyttäytymismalli, miten asia hoidetaan.

Vierailija
4/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu jatkunut vuosia, epätodennäköistä, että mies jättäisi naistaan tai jos jättää, niin ei mitä luultavammin kuitenkaan sinua valitse.

Vierailija
5/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis, että jättikö mies koskaan sitä naista kenen kanssa on parisuhteessa. Toisia naisia varmasti "jätetään" tuon tuosta. Ja olisihan se melko riski ottaa tuollainen mies jos se nyt koskaan tulee mahdolliseksikaan..miehessä vaan on jotenkin kaikki kohdallaan. Paitsi tämä asia toki.

Vierailija
6/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jättänyt, mutta minä jätin tämän kahden vaiheilla olevan miehen. Viisas päätös, maailmassa on paljon vapaitakin miehiä niin ei tarvitse löysässä hirressä elää.

Vierailija
7/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ottaa isoja riskejä vuokseni". Oletko oikeasti imarreltu siitä, että mies pettää aina vain törkeämmin?

Vierailija
8/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jännittävää elämää pilaamaan, kun on vielä kaksi naistakin.

On ne naiset sitten pölhöjä.

Sinkkumies

Vierailija
9/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinäkin miehen vaimolle niin nähdään miten käy!

Vierailija
10/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti vaimonsa ja nyt ollaan oltu yhdessä lähes 20 vuotta.

Vierailija
11/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu oli siis vuosia sellaisella seksitasolla. Ei asuta samassa kaupungissa. Ja nyt kevään aikana mies on omasta aloitteestaan alkanut puhumaan voimakkaistakin tunteista, itse puhuin omista tunteistani vasta hänen jälkeensä. Yritän siis sanoa, ettei hänen tunteidensa tunnustaminen ollut mikään hätäinen valhe jotta seksisuhteemme jatkuisi, koska sen päättymisestä ei ole ollut vaaraa :D

Vierailija
12/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole oikein toimivaa. Kuka nyt kusipään kanssa suhteeseen alkaisi?

Sinkkumies

Vierailija
13/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jättänyt. Puhui paljon, miten tämä tyttöystävä pakottaa naimisiin, eikä hän haluaisi, eikä mikään oikein toimi heidän välillään ja on valmis eroamaan.. Minä sitten jätin miehen, kun parin kk jälkeen huomasin, ettei hänessä ole tarpeeksi munaa tekemään oikein. Meni naimisiin puolen vuoden päästä. Toivottavasti ovat onnellisia.

Vierailija
14/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti vaimonsa.

Vierailija
15/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ottaa isoja riskejä vuokseni". Oletko oikeasti imarreltu siitä, että mies pettää aina vain törkeämmin?

No juu, kuulostaahaan tuo vähän ikävältä. Mutta niin sitä rakastuneena tulkitsee tuollaisen riskien oton sellaiseksi, että minulla on väliä, ja minun vuokseni ollaan valmiita riskeeraamaan paljon. Ap

Vierailija
16/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

No AP toteaa, että muuten mies olisi täydellinen, mutta kun sillä on vaimo, jota pettää. Tästä päättelen, että AP alkaisi ilomielin?

Vierailija
17/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitäkin tarinoita, joissa mies on eronnut ja vaihtanut tähän kakkosnaiseen ja suhde jopa sitten kestänyt. Uskoisin kuitenkin, että jos uusi nainen todella kolahtaa ja tunteet tulevat kehiin, niin ero tapahtuisi aika pian tämän jälkeen. Roikottaminen, jahkailu ja päättämättömyys ovat huonoja merkkejä, mies ei silloin todella halua entisestä lähteä. Todennäköisesti ruikuttaisi ja katuisi, jos jäisi kiinni ja jatko olisi vaimosta/tyttöystävästä kiinni.

Vierailija
18/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

No AP toteaa, että muuten mies olisi täydellinen, mutta kun sillä on vaimo, jota pettää. Tästä päättelen, että AP alkaisi ilomielin?

Tarkoitin, että muuten mies olisi täydellinen mutta tuo ominaisuus että pystyy pettämään vuositolkulla on tietenkin iso miinus. Että olisi itselläkin varmaan vaikea luottaa. Mutta kyllä luultavasti alkaisin parisuhteeseen hänen kanssaan jos se tulisi mahdolliseksi.

Vierailija
19/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti, mutta tilanne meillä erilainen, sillä mies jätti tyttöystävänsä seuraavalla viikolla siitä kun kohdattiin. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta kymmenen vuotta.

Vierailija
20/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehellä ei ole lapsia. Monesti tuollaisessa tilanteessa lapset joutuvat kärsimään, kun asioita selvitellään.