Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otat hedelmäpussin banaanitertulle?

Vierailija
08.05.2018 |

Kertokaahan mikä tän älynväläyksen takana oikein on. Hävettääkö edes?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi banaaniterttu olisi juuri se erityistapaus? Miksi laitat munakoisot pussiin? Miksi laitat pari appelsiinia pussiin? Miksi laitat kurkut ja kesäkurpitsat pussiin? Entäs kukkakaalin? Kaikki nämä kulkee hyvin ilmankin.

No todellakin kuljetan ilman jos otan vain yhden kesäkurpitsan tai kukkakaalin. Tai edes pari appelsiinia, sanon vaan kassalle että toisessa hedelmässä on molempien yhteispainolla otettu tarra. Banaaniterttu menee siihen samaan lokeroon; kulkee erikseen ilmankin, tarra pysyy tuotteenkin kyljessä. Ei mulla kyllä nuo tarrat irtoile, vaan länttään ne suoraan inkiväärin tai limen kylkeen. Ehkä kaikki ei vaan osaa laittaa sitä tarraa niin että se pysyy?

Jos banaaniterttu on kostea, niin kyllä se siinä ostoskorissa sen verran kuivahtaa että ei vettä valu kun sen pakkaa. Ja aina oon saanut sen tarrankin siinä pysymään. Mitä ostoksia se bansku tarkalleen ottaen siellä tahrii? Lähestulkoon kaikki kama on kuitenkin käärittynä omaan muovipussiinsa tai muuhun myyntipakettiin, josta se kuitenkin otetaan pois ennen käyttöä. Ei minun kaurahiutalepaketit tai leipäpussit miltään banaanilta haise, vaikka ne samassa kassissa kotiin kannan.

Odotan edelleen jotain tukea väitteelle, että uuden muovipussin säännöllinen ottaminen on ekologisempaa kuin kangaskassin heittäminen muun pyykin sekaan kerran viikossa (jos kerta sitä kassia paiskotaan ja puristellaan niin, että hedelmät siellä sisällä möhnääntyvät).

No tässä: https://www.uusisuomi.fi/ymparisto/48203-jattiyllatys-ekoteon-tekeekin-…

Ja http://moreenimedia.uta.fi/2017/09/19/kangaskassi-ei-ole-aina-ekoteko-y…

Vierailija
82/82 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu tarkoittaa sitä että hedelmät ovat kannastaan kiinni toisissa joten kun banaaniterttuun tarttuu, voi huoletta laskea sen ostoskoriin.

Eivät tarvitse pussia.

Pusseja kertyy muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme