Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikatukka naisella - aina yhtä hirveä!

Vierailija
08.05.2018 |

En ole koskaan nähnyt ketään naista, kenellä kynitty niska näyttäisi hyvältä.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Low maintenance on se syy.

Mikä on syy käyttää tuollaista sekakieltä? Puolikielisyys? Otan osaa.

Vierailija
22/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlize Theron näyttää aika hyvältä.

http://hairstylesweekly.com/best-short-haircut-for-summer-charlize-ther…

Halle Berry näyttää upealta lyhyessä tukassa:

http://www.chasingemptypavements.com/awesome-short-hairstyles-for-halle…

Ja entäs Audrey Hepburn?

http://www.totalbeauty.com/content/blog/audrey-hepburn-short-hair-tbk-1…

Taidatpa, ap, olla väärässä.

Maailman kauneimmat naiset näyttävät kauniilta lyhyemmissäkin hiuksissa?

Ei se silti poista sitä asiaa, että näyttävät vielä paljon kauniimmilta pitkillä hiuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluavat näyttää miehiltä?

Kyllä naisilla pitää olla pitkät, mieluiten kiharat hiukset!

Ai niin kuin jos instabimbolla on E-kuppi, metrinen perse, tyttömäisiä tatuointeja, stringibikinit ja kilo meikkiä naamassa, niin lyhyillä hiuksilla näyttää kuitenkin mieheltä? :D Ok.

Vierailija
24/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kauniit ja sirot kasvonpiirteet. Lyhyt vaatii myös hyvän värin ja kunnon leikkauksen. Se pitää myös osata laittaa.

Vierailija
25/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluavat näyttää miehiltä?

Kyllä naisilla pitää olla pitkät, mieluiten kiharat hiukset!

Ai niin kuin jos instabimbolla on E-kuppi, metrinen perse, tyttömäisiä tatuointeja, stringibikinit ja kilo meikkiä naamassa, niin lyhyillä hiuksilla näyttää kuitenkin mieheltä? :D Ok.

Turn-offeja tuossa oli:

- E-kuppi

- Metrinen perse

- Tatuoinnit (kaikki)

- Stringibikinit (tuollaisella vartalolla)

- Kilo meikkiä naamassa

- Lyhyet hiukset

t. Heteromies

Vierailija
26/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Low maintenance on se syy.

Pitkät hiuksethan on paljon helpommat kuin lyhyet. Lyhyitä pitää olla jatkuvasti leikkaamassa että ne pysyy mallissa, pitkille riittää että silloin tällöin leikkaa sentin-pari latvoista ja sen voi tehdä vaikka itse kotona. Lyhyitä pitää usein myös laittaa että ne näyttää hyvältä.

Ei ne pitkätkään kaikilla laittamatta näytä hyvältä. Monen ulkonäköön pitkät hiukset eivät tuo mitään lisäarvoa, päinvastoin.

Vierailija
27/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne lyhyet hiukset on miehelläkin.

Mutta huomaatte sitten kun kasvatte aikuiseksi, että keski-iässä enää harvalla kummastakaan sukupuolesta on paljon tukkaa jäljellä, se on harvennut vähintään puoleen ja alkaa kalju vilahtaa sieltä muutaman karvan alta. Ei kasva, eikä sitä ole, siinä se syy. 

Hienoahan se olisi kun hiukset vain kasvaisi ja kasvaisi ja olisi tuuheat, mutta kun ei ole, garvalla suomalaisella on edes nuorena tuuheat hiukset, ja keski-iässä suoranainen ihme jos jollain vielä tukka kasvaa.

Vierailija
28/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, hyväkuntoiset hiukset näyttävät pitkinä hyvältä. Muunlaisten hiusten pitkiksi kasvattaminen voi tuoda helppoutta, mutta ei ulkonäköä juuri kohenna.

Vierailija
29/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi tappaa täit päästä. Yleensä naiset leikkaavat hiukset siinä vaiheessa kun lapset tuovat täitä kotiin ja elukoita saa vähän väliä listiä.

Lyhyt on kätevä ja kyllä kaikki täipäät tietää tämän ;)

Melko keskiaikaista häätää täit leikkaamalla hiukset. Helpompiakin konsteja on, kuten vaikkapa kookosöljy. Tappaa täit 100% tukehduttamalla ne. Mutta kukin tietysti tyylillään....

Vierailija
30/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Lyhyet hiukset naisella on ruma ilmestys. Keski-ikäisillä näkee näitä "räväköitä", punaisia, mustia, lyhyiksi kynittyjä kampauksia. Järkyttävän näköisiä.

Tohon vielä se fleecetakki.

Vierailija
31/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne paksut hiukset mitenkään helpot ole. Omaan paksut ja tuuheat hiukset ja rasvoittuvan päänahan. Kun minulla oli puoleen selkään ulottuvat hiukset, en voinut pitää niitä auki kuin pesupäivänä, koska sitten hiukseni olivat lättänät päästä ja rasvaisen näköiset. Ei esteettistä ollenkaan. Lisäksi piti miettiä milloin pesee, sillä kuivaminen kesti ja kesti, ja jos olisi aina käyttänyt hiustenkuivaajaa niin olisivat menneet huonoksi. Pidin hiukset kiinni useimmiten joko letillä tai ponnarilla. Hiuksiani oli niin paljon että en itse saanut millään tehtyä nutturaa. Oli kuitenkin hieno vanhojen päiväkampaus kun kampaaja teki. Tämän jälkeen olen leikkauttanut ja hiukseni ja ovat aina enimmillään polkkapituiset

Ah sitä keveyttä kun hiukset on leikattu! Ja hiuksiani ei tarvitse ollenkaan tupeerata kun se on lyhyenä, niinpaljon minulla on hiuksia. Nyt lyhyenä ne saa kuivattua 5 minuutissa joten voin pestä hiukset myös aamulla.

Olen täällä suomessa kummajainen paljojen hiuksieni kanssa, useimmat kampaajat eivät osaa ohentaa tarpeeksi ja leikkauksesta tulee helposti pallo kun leikkaavat joten joudun joskus itse ohentamaan lisää.

Alapeukut kehiin, mutta en voi hiuksilleni mitään. Harmaita on tullut jo hieman, mutta en aio värjätä niitä mihinkään piiloon vaan ne saavat olla kastanjanruskeiden hiusteni joukossa. Eräs kampaaja jopa luuli, että hiukseni on värjätyt.

Vierailija
32/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on niin paksu tukka, että pitkänä sen pitäminen on ihan mahdotonta. Ehdoton maksimi on polkkapituinen, ja silloinkin sen kuivuminen vie ikuisuuden. Kesällä olo on kuin olisi karvalakki päässä koko ajan, siksi kesällä lyhyt tukka on vielä kivempi. Paksu tukka rasvoittuukin todella helposti (ainakin minulla) ja pitkänä olisi kammottavan raskas peitto.

En voi hiuslaadulleni mitään.

Vierailija
33/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä parin vuoden sisään nähnyt vanhoja tuttuja, entisiä työkavereita tai muualle muuttaneita kolukavereita monen vuoden tauon jälkeen. Moni näistä hyvin lyhythiuksisista naisista on kertonut sairastaneensa rintasyövän. Kun ensin menettää kaikki hiukset, niin takaisin kasvaessaan hiukset ovat pitkän aikaa lyhyet. Minusta on vaan hieno juttu, että tauti on saatu nujerrettua, mutta ilmeisesti joillekin heidän hiuksensa ovat paheksuttavaa.

Vierailija
34/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä parin vuoden sisään nähnyt vanhoja tuttuja, entisiä työkavereita tai muualle muuttaneita kolukavereita monen vuoden tauon jälkeen. Moni näistä hyvin lyhythiuksisista naisista on kertonut sairastaneensa rintasyövän. Kun ensin menettää kaikki hiukset, niin takaisin kasvaessaan hiukset ovat pitkän aikaa lyhyet. Minusta on vaan hieno juttu, että tauti on saatu nujerrettua, mutta ilmeisesti joillekin heidän hiuksensa ovat paheksuttavaa.

En tiennytkään että joka toinen yli kolmekymppinen nainen on syöpätoipilas.

Vierailija
35/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö leikkasi ysillä melkein vyötärölle asti pitkät hiukset ihan poikatukaksi. Minusta hänelle lyhyet hiukset sopivat paljon paremmin, kun ei hän ole sellainen joka jatkuvasti jaksaa harjailla hiuksia ja ne olivat loppupäivästä aina sotkuisen näköiset. Lisäksi pitkissä hiuksissa hänen kasvonsa jäivät vähän piiloon. Lyhyet hiukset toivat kasvot ja siron niskan näkyviin - ja ennen kaikkea tyttö näytti niissä enempi omalta itseltään. 

Nyt lukion toisena vuotena on antanut hiusten hieman kasvaa ja tuo hieman olkapäiden yläpuolelle jäävä malli sopii hänelle myös hyvin.

En tiedä mitään tylsempää kuin se, että kaikilla on samanlaiset hiukset. Yläasteen luokkakuvissa oli 20 tyttöä joilla pitkät hiukset ja vain pari erottui joukosta itsenäisellä ajattelukyvyllä. Vielä vastenmielisempää on katsoa näitä nuoria naisia jotka raitiovaunussa jatkuvasti sukivat hiuksiaan ja peilailevat. Eikö näiden päässä liiku mitään muuta kuin "onks mun hiukset hyvin?". Todellakin haluan että oma tytär pysyttelee kaukana tuollaisesta roskasakista.

Vierailija
36/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että joka toinen yli kolmekymppinen nainen on syöpätoipilas.

Rintasyövän saa joka kolmas nainen, se on niin yleinen. Nuorin tuntemani sairastunut on kolmekymppinen, eniten on viivikymppisiä. Ja vaikkei hiusten lyhyyden syynä ole mikään muu kuin naisen halu pitää lyhyitä hiuksia, niin siinä ei ole mitään väärää. Sinä voit itse kasvattaa hiukset vaikka maahan asti ja ottaa kaikki mahdolliset lisäkkeet, jos haluat.

Vierailija
37/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut saa kuvittelemaan, että mielipiteesi olisi tärkeä?

Vierailija
38/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö leikkasi ysillä melkein vyötärölle asti pitkät hiukset ihan poikatukaksi. Minusta hänelle lyhyet hiukset sopivat paljon paremmin, kun ei hän ole sellainen joka jatkuvasti jaksaa harjailla hiuksia ja ne olivat loppupäivästä aina sotkuisen näköiset. Lisäksi pitkissä hiuksissa hänen kasvonsa jäivät vähän piiloon. Lyhyet hiukset toivat kasvot ja siron niskan näkyviin - ja ennen kaikkea tyttö näytti niissä enempi omalta itseltään. 

Nyt lukion toisena vuotena on antanut hiusten hieman kasvaa ja tuo hieman olkapäiden yläpuolelle jäävä malli sopii hänelle myös hyvin.

En tiedä mitään tylsempää kuin se, että kaikilla on samanlaiset hiukset. Yläasteen luokkakuvissa oli 20 tyttöä joilla pitkät hiukset ja vain pari erottui joukosta itsenäisellä ajattelukyvyllä. Vielä vastenmielisempää on katsoa näitä nuoria naisia jotka raitiovaunussa jatkuvasti sukivat hiuksiaan ja peilailevat. Eikö näiden päässä liiku mitään muuta kuin "onks mun hiukset hyvin?". Todellakin haluan että oma tytär pysyttelee kaukana tuollaisesta roskasakista.

Eli jos on pitkät hiukset, ei ajattele omilla aivoillaan? 😂 Kyllä minä olen ainakin tasan tarkkaan miettinyt, että omaan naamaani ei mikään lyhyt/siilitukka sovi.

Vierailija
39/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaloitus hiuksista = ap:lla aina yhtä tylsää omassa elämässään. Onnittelut, jos toisten hiukset on suurin ongelmasi

Vierailija
40/97 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi seksikkäimmistä hiuksista mitä olen naisilla nähnyt on rintasyövän jälkeen ihan tosi lyhyet harmaat hiukset. Oikeasti. Aivan ihanat.