Poikatukka naisella - aina yhtä hirveä!
En ole koskaan nähnyt ketään naista, kenellä kynitty niska näyttäisi hyvältä.
Kommentit (97)
En ole koskaan nähnyt lyhyttukkaista naista, joka ei näyttäisi kauniimmalta pitkillä hiuksilla.
Naiset pitävät irtoripsiä, tekokynsiä, vartaloa muokkaavia vaatteita ja jopa silareita. Silti hiuksiin ei osata panostaa. Jos on hiirenhäntä, niin aina voi ottaa lisäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt lyhyttukkaista naista, joka ei näyttäisi kauniimmalta pitkillä hiuksilla.
Sama pätee miehiin. Pitkät hiukset näyttävät paremmilta kuin lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät irtoripsiä, tekokynsiä, vartaloa muokkaavia vaatteita ja jopa silareita. Silti hiuksiin ei osata panostaa. Jos on hiirenhäntä, niin aina voi ottaa lisäkkeitä.
Kuka haluaa käyttää lisäkkeisiin tonnin vuodessa, kuka ei. Jos on silikoneihin varaa niin ei varmaan ole ongelma. Huom.omat hiukset katkeilevat jonkin verran, kun pidennyksiä irroitellaan.
Niitäkin on erilaisia. Ei lyhyttä ole pakko laittaa punaiseksi ja mustaksi. Jos on kasvoihin sopiva malli jonka osaa laittaa hyvin niin lyhyet hiukset ovat hienot.
Joillakin kyllä näyttää hyvältä. Vaatii tosi kauniit kasvonpiirteet kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin kyllä näyttää hyvältä. Vaatii tosi kauniit kasvonpiirteet kyllä.
Joillekin parikymppisille voi sopia.
Charlize Theron näyttää aika hyvältä.
http://hairstylesweekly.com/best-short-haircut-for-summer-charlize-ther…
Halle Berry näyttää upealta lyhyessä tukassa:
http://www.chasingemptypavements.com/awesome-short-hairstyles-for-halle…
Ja entäs Audrey Hepburn?
http://www.totalbeauty.com/content/blog/audrey-hepburn-short-hair-tbk-1…
Taidatpa, ap, olla väärässä.
Minä olen! Vaatii tosin useasti väreillä korostamista tai tyylikästä muotoilua.
Mitä sitten? Parasta on se että jokainen vastaa ihan omasta tukastaan eikä tarvitse kysyä tuntemattomien lupaa sille miltä haluaa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Low maintenance on se syy.
Pitkät hiuksethan on paljon helpommat kuin lyhyet. Lyhyitä pitää olla jatkuvasti leikkaamassa että ne pysyy mallissa, pitkille riittää että silloin tällöin leikkaa sentin-pari latvoista ja sen voi tehdä vaikka itse kotona. Lyhyitä pitää usein myös laittaa että ne näyttää hyvältä.
Helpompi tappaa täit päästä. Yleensä naiset leikkaavat hiukset siinä vaiheessa kun lapset tuovat täitä kotiin ja elukoita saa vähän väliä listiä.
Lyhyt on kätevä ja kyllä kaikki täipäät tietää tämän ;)
Loisten takia. Täit ovat aika yleisiä ja pitkistä hiuksista niitä on tosi vaikea tappaa.
Huoh, taas tätä. Kerrohan ap, onko sinusta päätä myöten makaava ohut lieruletti sitten parempi? Siinä on kuule kaukana shampoomainosten paksut hulmuavat kutrit, kun näyttää lähinnä lehmän nuolemalta.
En minäkään. Ihan hirveät! Onneksi sain ystäväni kasvattamaan hiuksensa mieshiuksista, nykyään olkapäille asti. Aina kun näkee itsestään vanhoja kuvia noissa mieshiuksissa, kiittää mua että sain puhuttua hänet järkiinsä.
Miksi naiset haluavat näyttää miehiltä?
Kyllä naisilla pitää olla pitkät, mieluiten kiharat hiukset!
Hiekkalaatikolla on tylsää!!!