Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norppa Livessä kaksi norppaa NYT

Vierailija
08.05.2018 |

Menkää ny immeiset äkkiä kattomaan!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ääniä. Varmaan sen takia ettei kukana voisi mennä paikaa etsimään huutamalla rannikoilla ja seuraamalla milloin huutelu kuuluu. Ettei tule turhaa porukkaa paikalle hakemaan huomiota ja karkota norppia muualle lekottelemaan. Sen takiahan kamerakin on sijoitettu niin että vain nuo kaksi kiveä näkyy eikä lainkaan rantaviivaa tm mistä voisi sijaintia aluetta tunteva päätellä heti.

Vierailija
42/46 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais jo jölli näkyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti katkeilee, on kai tosiaan ruuhkaa. Minä katselen välillä explore.orgin livekameroita, siellä on mm. "koirien vanhainkoti", josta näytetään livekuvaa.

Vierailija
44/46 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti katkeilee, on kai tosiaan ruuhkaa. Minä katselen välillä explore.orgin livekameroita, siellä on mm. "koirien vanhainkoti", josta näytetään livekuvaa.

Oi vitsi, kiitos sulle, kun mainitsit tuon explore.orgin! <3 Rakastan näitä luontokameroita ja tästä saikin kivasti lisää seurattavaa :)

Vierailija
45/46 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut jo kaksi tuntia :D 

Tää onkin laatuviihdettä jota kannattaakin katsoa. :)

Aivan, lätkän MM-kisat ja Euroviisut on humpuukia Pullevo kausi II rinnalla :Dh

Tämä on jo kausi 3! :)

Vierailija
46/46 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee! Toisella silmällä tsekkaan Pullervon ja sen tyttiksen elämää, toisella simmulla tiiraan Ähtärin pandoja. Tällä hetkellä Pyry nukkuu mahallaan tasanteella, toinen tassu alas roikkuen, ja Lumi näyttää syövän bambua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi