Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, miksi teinipojat (16+) on alkaneet yhtäkkiä näyttää hyvältä??

Vierailija
08.05.2018 |

Olenko likainen puuma? Aiemmin pidin alle kaksvitosia ihan kakaroina, mutta nyt salskeat ja komeat nuoret miehet ovat alkaneet miellyttää omaa silmää. Onko tämä normaalia? Täytin juuri 30 ja oma mies on 37.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Me too' vice versa kirjoitti:

No nyt kyllä  joku vois pistää aloitteen:

" Miks jotkut vanhat akat luulee, että ne vois saada jonkun paljon nuoremman, eikä tajuu ett ne vaan ällöttää meitä nuoria kauniita miehiä?

Tänäänkin kun olin kaupassa (...kadulla, bussissa,kassalla tms.) ni  yks oikeen...."

jne.jne.

En usko että ap luulee voinsa saada tai edes haluaa saada. Viimeistään lasten teko parantaa ihmiset, sekä miehet että naiset, tuosta vaivasta että seksiä yritetään vongata täysiltä kakaroilta.

Vierailija
22/40 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt oksettavana sitä, jos nainen on edes paria kuukautta miestä vanhempi. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjähän sellaiset teini-ikäiset pojat ovat mutta siihen se jääkin. Ennemmin iskee sellainen isosiskomainen suojeluvietti niitä katsellessa, että varokoon se, joka yrittää käyttää hyväksi tai muuten tehdä pahaa pikku murusille.

N32

Vierailija
24/40 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet ole pedofiili? Piti vielä otsikossa mainita että yli 16-vuotiaat näyttää hyvältä mutta mistä sinä tiedät jonkun pojan iän?

Eli dementia JA pedofilia. Kiitos kommentista! Ap

Tunnen erään tällä hetkellä vankilassa istuvan pedofiilin joka alkoi oireilla samalla tavalla kuin sinä. Eka teinit kiinnosti ja sen jälkeen alkoi norkoilla leikkikenttien lähettyvillä.

Vankilaan päästäkseen saa jo tehdä muutakin, kuin norkoilla leikkikentällä. Ohis

Ei av-landiassa. 

Siellä av-partio nappaisi heti oitis av-parkin leikkikentän puistonpenkillä norkoilijan av-partioautoonsa, eikä sitä norkoilijaa sen koommin nähtäisi siellä enää missään.

Kyyti av-laitokselle olisi kylmää ja av- tuomioistuin langettaisi norkoilijan norkoilusta av-parkin leikkikentän läheisyydessä norkoilijalle  samana päivänä elinkautistuomion ...

Vierailija
25/40 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Av-fiction dystopia" kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet ole pedofiili? Piti vielä otsikossa mainita että yli 16-vuotiaat näyttää hyvältä mutta mistä sinä tiedät jonkun pojan iän?

Eli dementia JA pedofilia. Kiitos kommentista! Ap

Tunnen erään tällä hetkellä vankilassa istuvan pedofiilin joka alkoi oireilla samalla tavalla kuin sinä. Eka teinit kiinnosti ja sen jälkeen alkoi norkoilla leikkikenttien lähettyvillä.

Vankilaan päästäkseen saa jo tehdä muutakin, kuin norkoilla leikkikentällä. Ohis

Ei av-landiassa. 

Siellä av-partio nappaisi heti oitis av-parkin leikkikentän puistonpenkillä norkoilijan av-partioautoonsa, eikä sitä norkoilijaa sen koommin nähtäisi siellä enää missään.

Kyyti av-laitokselle olisi kylmää ja av- tuomioistuin langettaisi norkoilijan norkoilusta av-parkin leikkikentän läheisyydessä norkoilijalle  samana päivänä elinkautistuomion ...

xD Kiitos! Aamun naurut.

Vierailija
26/40 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kyllä kans huomannut muutamia hyvännäköisiä nuoria miehiä, mutta lähinnä ajatellut, että miten nuoret tytöt sekoaa tuollaisesta, tjs. Eli koskaan ei käy miellessä, että itseäni nuoret miehet kiinnostaisi! Ja olen itse 33-vuotias, ja jo muutama vuotta nuoremmat miehet tuntuvat ihan pennuilta.. :)

Vierailija
27/40 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöjähän sellaiset teini-ikäiset pojat ovat mutta siihen se jääkin. Ennemmin iskee sellainen isosiskomainen suojeluvietti niitä katsellessa, että varokoon se, joka yrittää käyttää hyväksi tai muuten tehdä pahaa pikku murusille.

N32

Sama niin sulosia, että iskee hoivaamis vietti, tekisi mieli vaan halia, hoivailla ja kaikkee, mut nykysin se pieni hetki on kaventunut vielä pienempään kun tulee niin kova kiire aikuistua, että se teinimäinen suloisuus katoaa.

Vierailija
28/40 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän 30-vuotiaat miehetkin muna huurussa fantasioivat juuri peruskoulun päättäneistä tytöistä niin mikseivät naiset saisi haaveilla nuoremmista pojista? Ihan normaalia siis.

Vierailija
29/40 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsit otsalohkon dementiasta. Oma kristitty ja ylisiveä täti tuli sen sairauden myötä tosi rivoksi ja jahtasi kaikkia kaksilahkeisia seksi mielessä hoitolaitoksessa. Ei olisi kyllä uskonut.

Kiitos, enpä olisi muuten arvannut että pitää mennä lääkäriin tämän asian kanssa. Ap

Ei tarvitse, kyllä ne pojat osaa sulle ruiskeen antaa.

Vierailija
30/40 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, mistä tiedät näiden poikien iän? Ihan vaan sillä, että oletko tietoinen, että ne on oikeasti 16-vuotiaita? Tai tarkemmin ihan vaan sillä, että oletko koskaan katsellut todistetusti 16-vuotiasta poikaa? Niissä kun ei voi olla mitään 10-vuotiasta poikaa kiinnostavampaa omasta mielestäni. Langanlaihoja poikavarsoja, persoonattomia räkiviä laumasieluja, ainakin kun omaa poikaa ja kavereitaan mietin. =D Toki hurmaavia persoonia kun henkilökohtaisesti juttelee, mutta nimenomaan laumana mahdollisimman luotaantyöntävä kokoontuma ihmisiä (kaikella rakkaudella)...

Vierailija
31/40 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen kanssa ihan mielelläni nuorempia kundeja, mutta mulla se raja menee siinä parrankasvussa. Eli kyllä ne silloin on jo 20+ (olen tosin itse 40+). Ne tuoksuvatkin jotekin niin hyvälle, niillä on litteät vatsat ja kiinteä iho. Kun olin vielä sinkku viime vuonna niin pääsin ihan lähikontaktiinkin muutaman kanssa. Ah sitä nuoruuden intoa. ;)

Nykyään onnellisesti parisuhteessa kuukausi sitten 30 täyttäneen miehen kanssa :) 

Vierailija
32/40 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh niitä jotka moralisoivat tai haukkuvat pedofiiliksi. Suomen suojaikäraja on 16, joten ilmeisesti meidän laki sallii pedofilian.

Vierailija
33/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia.

Vierailija
34/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme varuskuntapaikkakunnalla, joten niitä nuoria miehiä kyllä näkee enemmän ja vähemmän.

Minua on kyllä aina viehättänyt aikuisempi mies, enkä niitä varusmiehiä muuten huomaa, mutta sen huomaan että he huomaavat minun teinityttäreni, huoh.

Luonnollistahan se lienee, mutta äidillä on se suojeluvaisto aina ensimmäisenä mielessä.

Vierailija
35/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun minä tykkään katsella 12+ vuotiaita?

Vierailija
36/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon

Vierailija
37/40 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tee mitään väärää.

Vierailija
38/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 18v kolli kelpaisi 

Vierailija
39/40 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevättä ilmassa

Vierailija
40/40 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret miehet huolehtii niin paljon enemmän ulkonäöstään, treenaa ym. niin voi johtua siitä. Sun oma ikäluokka ei ollut vielä niin ulkonäkökeskeistä.