Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle ei saa kertoa homoista.

Vierailija
08.05.2018 |

Meidän on pari tuttavaperhettä, jotka ei hyväksy homoutta ja he ovat kieltäneet lapsen päiväkotia ja koulua kertomaan lapselle homoseksuaalisuudesta. Päiväkoti joutuu kunnioittamaan vanhempien toivetta. Mitenköhän on koulun laita? Kun lapsi kysyy, mikä on homo, siihen on vastattava, että tavallinen kirosana ja ei saa kiroilla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa, että ”meillä on”. Ei tarvi takertua siihen!! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita perheitä nykyaikana on. Meidän eskariryhmässä on kolme perhettä, jotka leops-keskustelussa juurikin kielsi, että lapselle ei saa missään tapauksessa kertoa, mitä homo tarkoittaa. Eskari-ikäisiä tuo asia kyllä kiinnostaa. T. Lto

Vierailija
4/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen samaa mieltä. Tämä johtuu siitä, että mistään seksiin liittyvästä ei pidä tuossa vaiheessa puhua.

Vierailija
5/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosaatio on ihan ok tietyssä määrin mutta liika on liikaa.

Vierailija
6/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen samaa mieltä. Tämä johtuu siitä, että mistään seksiin liittyvästä ei pidä tuossa vaiheessa puhua.

Ai ei saa vastata jos lapsi kysyy jotain seksiin liittyvää? Minusta lapselle pitää iästä riippumatta kertoa seksistä jos se siitä kysyy, tietysti ikätason mukaisesti. 

Vierailija
7/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä seksistä tarvi alkaa puhumaan. Vastaa vaan että poika joka tykkää pojista.

Vierailija
8/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä homo liittyy seksiin?

Vierailija
9/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homosaatio on ihan ok tietyssä määrin mutta liika on liikaa.

Ei ole mitään 'homosaatiota', '-säätiötä', saati  heterosaatiota.

Vierailija
10/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä seksistä tarvi alkaa puhumaan. Vastaa vaan että poika joka tykkää pojista.

Näissä perheissä lapselle ei siis saa kertoa juuri sitä, että poika voi tykätä pojasta tai tyttö tytöstä. Se on juuri se kielletty asia. AP

Vierailija
11/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten onkin päiväkoti täynnä homoja. Kotona poika kertoo ylpeänä uudesta oppimastaan sanasta: "Isi, isi mä oon homo"

Vierailija
12/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani oli eka luokalla -76,kun kuuli sanan homo. Kysyi minulta mitä se tarkoittaa? Tuttaviini kuului homopari , joten oli helppo selittää esimerkin voimalla. Lapsenlapseni kuuli eka kertaa Salkkareissa sanan homo. Selitin samalla tavalla kuin pojallenikin.

Vierailija
13/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homohan se lapsikin on ja niiden vanhemmat myös, homo sapiens nimittäin.

Vierailija
14/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten onkin päiväkoti täynnä homoja. Kotona poika kertoo ylpeänä uudesta oppimastaan sanasta: "Isi, isi mä oon homo"

No voi kauheaa. Ei se sanan oppiminen ihmistä homoksi muuta. 

Vierailija
15/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi olla jotain perää. Minäkään en tiennyt huumeista mitään ennenkuin luin niistä koulukirjasta. No sitten hän ne paskat vasta alkoi kiinnostamaan. Pian paloi kymppi lätkää päivässä ja pari grammaa piriä siihen päälle. Istuin nahkapenkissä masturboimassa tunti kausia piri pörinässä hasa piippu huulilla. Lopuksi kun laukesin niin tuntu, että lähtee lentoon. Mitään näistä en tiennyt ennen kuin luin koulukirjasta. Voi olla, että rupee lapsia noi pakoputki jututkin kiinnostamaan jos niitä tarpeeksi mainostetaan..

Vierailija
16/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni lapsi yksinään kiinnitä tuollaisiin asioihin juurikaan edes huomiota, elleivät ympäristö eli vanhemmat ja lapsen  kaverit, eli ne toiset lapset liikaa pääse hänen huomiotaan  niihin sellaisiin asioihin ja niihin suhtautumiseen ohjailemaan.  Kavereiltaan lapsi muuten sen 'v'-sanankin oppii.

On siis vanhempien syytä vähän kiinnittää huomiota siihen millaisessa lapsiseurassa se heidänkin lapsukaisensa liikkuu ja leikkii ja millaista kieltä ja millaisia sanoja siellä opitaan.

Vierailija
17/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta ei ne sitä sanaa oikeasti ymmärrä.

Vierailija
18/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ei ole tervettä

Vierailija
19/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta ei ne sitä sanaa oikeasti ymmärrä.

Mitä väliä vaikka ei täysin vielä ymmärtäisikään? Kyllä lapsille selitetään jo pienenä monia muitakin asioita joita ne ei vielä kokonaan ymmärrä. 

Vierailija
20/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollana homoiltu tai lesboiltu lapsina sen parhaan kaverin kanssa. Se on ihan normaalia eikä stiä tarvitse hävetä. Turha valehdella muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme