Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro, mihin kodin työhön tarvitset miestä?

Vierailija
08.05.2018 |

Mieluusti saa perustella ja kertoa miksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektronisten laitteiden virittämiseen. Jos ostaisin uuden kotiteatterin niin en saisi sitä yksin laitettua pelikuntoon.

Mitään muuta ei tule mieleen. Ja kyllähän tuonkin tarvittaessa opettelisi.

Vierailija
22/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä tarvitaan panemiseen.

Aika kurjaa jos se lasketaan kotitöihin.

Kyllä se työstä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään varsinaisesti miestä tarvita, ei mun mies peniksellä kotitöitä tee. Vaikka olisin naisen kanssa naimisissa niin toivoisin että hän putsaisi viemärit koska jos hän ei tekisi joutuisin palkata siihen jonkun ja se olis aika noloa, mä en vaan pysty tekemään sitä oksentamatta. 

Autonrenkaat vaihdatetaan aina liikkeessä, mies toki nostaa varastosta renkaat autoon, siihen en ehkä kovin hyvin pystyisi joten joutuisin pyytämään jonkun vahvemman apua. Nuorempana kyllä olen itse siirrellyt renkaitakin, en jaksa nostaa mutta pyörittää pystyn.

Laatoitus jonka joku mainitsi, ei ole kotityö, yleensä siihen on hyvä olla ammattilainen, mutta koska olen köyhä olen senkin tehnyt esim. keittiön välitilaan itse. Samoin äitini aikoinaan 30 vuotta sitten laatoitti sekä vessan, keittiön että kylppärin itse rahan säästön takia, veljensä hänet opetti alkuun, isä teki paljon itse rakennuksilla myös erilaisia töitä. Tapetointia olen tehnyt jo lapsena äitini apuna, ja olen tapetoinut monta huoneistoa ja huonetta elämäni aikana vaikka siihen ei koulutusta olekaan.

Vierailija
24/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elektronisten laitteiden virittämiseen. Jos ostaisin uuden kotiteatterin niin en saisi sitä yksin laitettua pelikuntoon.

Mitään muuta ei tule mieleen. Ja kyllähän tuonkin tarvittaessa opettelisi.

Miksi siihen tarvitaan miestä? Yhtä hyvin sen voi tehdä nainen.

Vierailija
25/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan mökillä moottorisahan käyttöön isoja pöllejä pilkottaessa. Se vaatii voimia kiskoa päälle, en saa sitä pörräämään... Ok, jos asuisin yksin, ostaisin halot valmiina. Simple as that.

Vierailija
26/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella ei niin väliä, mutta kun pituutta noin 160, painoa 50 ja ikänäkökin vaivaa, niin välillä olisi "miehelle" hommia.

Remontti menossa. Viikonloppuna piikkasin seinään 18 reikää,50 luvun kivitalo, joten oli ihan oikeasti vaikeuksia. Pelkkä poran paino alkoi jo parissa tunnissa sattua harteisiin ja selkään.

Soutuvenettä en saa enää käännettyä yksin, kokopuuta. Onneksi se "mies" eli poika tulee viikonloppuna viettämään äitienpäivää, käännämme yhdessä.

N47

Vierailija
27/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei tehnyt mitään, huomasin ettei sitä mihinkään tarvittukaan, joten adios.

Vierailija
28/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Olen tehnyt kaikennäköistä hommaa niin sisällä kuin ulkonakin ja aina on yksin selvitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä