Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro, mihin kodin työhön tarvitset miestä?

Vierailija
08.05.2018 |

Mieluusti saa perustella ja kertoa miksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just eilen olisin tarvinnut kun halusin putsata paljun ja vaihtaa vedet enkä saanut itse sitä tulppaa irti, melkein katkesi verisuoni päästä kun sitä yritin äheltää. Piti pyytää naapurin  kundi apuun. Tarvitsen lähinnä tilanteissa, joissa vaaditaan puhdasta fyysistä voimaa. En ole mikään rimppakinttu itsekään mutta miehet nyt vaan on yleensä vahvempia. 

Vierailija
2/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitaan kaikkeen koska naiset ei osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesuun, lamppujen ja sulakkeiden vaihtoon, verhojen ripustamiseen, pölyjen pyyhkimiseen korkealta, tiettyjen kaappien siivoamiseen... Kaikkeen, missä pitää ulottua korkealle. Lisäksi kaikkeen, missä tarvitaan sekä käsiä että jalkoja, kuten esim. auton renkaiden vaihto. Olen itse nimittäin pyörätuolissa. Kävisi noihin hommiin nainenkin kyllä, mutta kun nyt mies on puolisona, niin hän hoitaa. Paljon on varmaan muutakin, mitä en voi itse hoitaa. Ei vaan nyt justiinsa tule mieleen.

Vierailija
4/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyhuoneen laatoitus pohjustustöineen esim. Sinäkö ap tekisit tuonkin ihan itse? Jos niin olet varmaan raksa-alalla:)

Vierailija
5/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan mihinkään. Paitsi sähkötöihin tms mihin tarvitaan ammattilainen, mutta sellainen voisi yhtä hyvin olla nainenkin.

Vierailija
6/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään.

Vierailija
7/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista poraa ja tuskin enää ostankaan. Kiva olisi laittaa taulut seinälle ja jos jään tähän asuntoon, laittaisin rullakaihtimen yhteen ikkunaan. En vaan luota, että ne ilman poraamista asennettavat pysyvät tai sopivat. Fillarini korjaa fillariliike, sitä en halua/voi vaivaisena itse tehdäkään. Olen aina pessyt ikkunat, hakannut matot (jos olen). Päätin vain kun olin pessyt ison maton, etten enää osta kuin pieniä mattoja. Se oli nimittäin ihan kamala saada kuivaushuoneen narulle kuivumaan :( Painava kuin synti.

Vierailija
8/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kylpyhuoneen laatoitus pohjustustöineen esim. Sinäkö ap tekisit tuonkin ihan itse? Jos niin olet varmaan raksa-alalla:)

Miksei nainen voisi tehdä laatoitusta? Tarvitaanko siinä pippeliä johonkin?

Vierailija
9/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tarvitaan panemiseen.

Vierailija
10/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaa jos se lasketaan kotitöihin.

Vierailija
11/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 15v yksin eikä ole tullut sellaista "normaalitilannetta" johon olisin miestä tarvinnut. Eriasia sitten ne tilanteet joihin on tarvittu joku erityinen ammattilainen tai kuulunut taloyhtiön vastuulle, niissäkin on tarvittu ammattilaista eikä vartavasten miestä.

Vierailija
12/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään sellaista kotityötä, johon miestä tarvitsen, mieleen.

Se on eri asia sitten, mitä haluaisin hänen tekevän.

Vierailija
13/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se sitten ole?

Vierailija
14/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mihinkään. ampiaisen pyydystämiseen ja ulos kuljettamiseen tarvitsen toista ihmistä, koska itse en uskalla. ei ole pakko olla mies.

Vierailija
15/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se sitten ole?

Jos ei mieheltä kotityö luonnistu, niin aina voi tilata ammattilaisen paikalle.

Vierailija
16/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaittoon. Olen itse onneton kokki ja elin aika lailla einesten varassa ennen kun muutimme yhteen. Tarvitsen miestä myös ulkoiluttamaan koiran aamuisin. Niin ehdin laittautua töihin rauhassa.

Vierailija
17/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mihinkään. ampiaisen pyydystämiseen ja ulos kuljettamiseen tarvitsen toista ihmistä, koska itse en uskalla. ei ole pakko olla mies.

Miksi helvetissä se pitää pyydystää? Lehdellä tms. vaan liiskaksi ja roskikseen.

Vierailija
18/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen voisi tehdä laatoitusta? Tarvitaanko siinä pippeliä johonkin?

Olenkin miettinyt, mikä on ns laatoitustyökalu.

Vierailija
19/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin!

T: Sinkku-Mies

Vierailija
20/28 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä raksa-ala ei riitä, tarvitaan sertifikaatti nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi