Mihin AV:lla suureksi synniksi määriteltyyn elämänvalintaan tai asiaan olet syyllistynyt?
Näitä ovat esimerkiksi miehen huijaaminen isäksi, yhteen muuttaminen 1 kk tapaamisesta, huonosti työllistävälle alalle kouluttautuminen, valmishernekeiton syöminen itse tehdyn sijaan... Tiedätte kyllä.
Mitä syntiä olette tehneet?
Kommentit (86)
Olen feministi, äänestän vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttänyt aivojani. Sori siitä:)
Sinun AV-syntisi on näemmä humble brag :)
Vierailija kirjoitti:
Olen yli nelikymppinen yh vuokralla, mielenterveysongelmia ja rahat vähissä.
Syön eineksiä.
En matkustele ( en matkustelisi vaikka olisi rahaa, omaan sänkyyn pitää päästä)
Vihaan saunomista.
Minulla on koira.
Olen kasvissyöjä.
Olen työtön.
Olen ylipainoinen.
Minulla on lattapers€
En ajele karvojani ( paitsi kainalot).
Käytän crocks- kopioita.
Pukeudun mustaan.
Inhoan talvea.
Inhoan hellettä.
No, tukka on sentään pitkä, lapset vain yhdelle miehelle enkä juo siideriä.
Ai niin: En käytä kuukuppia vaan siteitä, käytän huuhteluainetta, en imettänyt kuin hetken, lapseni olivat yökylässä isovanhemmilla jo vauvana. Lisäksi olen savolainen. nro 19
Lapset päikyssä kun itse palstailen työttömänä kotona
Olen lihava enkä aio tehdä asialle mitään.
Mulla on lapsia useamman miehen kanssa.
Mä en osaa puhua englantia, tai muitakaan kieliä, palstalaisten vaatimalla tasolla
.
Olen imettänyt kaikkia lapsiani yli 2 vuotta, myöskin julkisella paikalla.
Mä en välitä lemmikeistä. En voisi kuvitellakkaan asuvani kämpässä, jossa olisi kissa tai koira. Jos joku eläimellinen mies haluaisi muutta mun kanssa yhteen, pistäisin sen valitsemaan lemmikin ja minun väliltä. Korostan vielä, ettei kenenkään tarvitse asiaan takertua, että mies saisi tietenkin valita lemmikkinsä enkä siitä suuttuisi.
On varmaan muitakin asioita, mutta noi tuli ekana mieleen.
Kasvissyönti, joka lähenee pikkuhiljaa veganismia
Julkisella paikalla imettäminen ilman liinaa, burkhaa tai vastaavaa
Syntilista on pitkä:
- tatuoinnit
- vapaaehtoinen lapsettomuus
- ma muja kavereina, itsekkin osittain ma mu
- satunnainen pilven polttelu
- vegaanius
- rescue-koiran omistaminen
- feminismi
- kokoomuslaisuus
Vierailija kirjoitti:
Syntilista on pitkä:
- tatuoinnit
- vapaaehtoinen lapsettomuus
- ma muja kavereina, itsekkin osittain ma mu
- satunnainen pilven polttelu
- vegaanius
- rescue-koiran omistaminen
- feminismi
- kokoomuslaisuus
Jos koirassa on vielä pit bullia tmv. niin olet voittanut tämän ketjun.
Taidan vetää pohjat, sillä olen mies ja puolisoni on itäeurooppalainen. No ehkä aasialaisvaimo olisi vielä tuomittavampi..
Olen äänestänyt persuja ja ajatellut rasistisia ajatuksia.
Karmea määrä meikkiä, irtohiukset ja -ripset
En ikinä kokkaa itse, ehkä kananmunan saatan keittää
Minun mielestä Suomessa on asiat hyvin (kun täällä aina valitetaan: Suomi sitä suomalaiset tätä.. Olen asunut monessa maassa ja en ollenkaan ole samaa mieltä täällä vallitsevasta Suomi-vihasta)
Tykkään seksistä lähetyssaarnaajassa peiton alla valot kiinni.
Aloin odottaa kolmen kuukauden yhdessäolon jälkeen ja sitä ennen kärsin todennäköisesti yhden km:n hyvin varhaisilla viikoilla. Lapsi on nyt onnellinen päiväkotilainen, olemme miehen kanssa naimisissa. Muutimme yhteen ennen kuin lapsi syntyi, menimme kihloihin ja häät tanssittiin kavereiden ja suvun voimin kun lapsi oli vuoden.
Nykyistä miestä ennen olin vuosia aiemmin yhdessä hyvintoimeentulevan, korkeasti koulutetun, urheilullisen moottoripyöräharrastajan kanssa. Tämä on varmasti av-synneistä pahin, mutta halusin hänestä eroon koko suhteemme ajan, mutta jäin hänen kanssaan, koska kaikki painostivat. Lopulta irtauduin. Mies oli pahin painostajista ja hän odotti, että "aikuistuisin", eli hyppäisin hänen muotoilemaansa muottiin tuosta vain. Suurin synti oli, että kostin hänelle hänen kiusantekonsa pettämällä.
Olen kostonhimoinen ihminen ja muutaman kerran lohkaissut pahasti takaisin ja jättänyt tyypin miettimään tapahtumia. Se ei ole vienyt kauheasti vaivaa eikä aikaa, mutta olen saanut annettua takaisin, koska olen ollut niin kypsä toisinaan. Ihmettelin kun kaveripiirissä kiersi täysin keksittyjä juttuja minusta ja lopulta selvisi, kuka niitä juttuja levittelee. Kaveri oli tunnettu patologinen valehtelija ja haukkui kaikki pystyyn vaikka joku saattoi olla samassa tilassa samaan aikaan. Kun tämä valkeni, livautin toiselle juorupiiriläiselle, että oikeasti olin tuon levittelijän kaveri vain koska yritin iskeä sen miestä. Minulla oli hetken hauskaa kun kuulin hänen reaktionsa, enkä pitänyt häneen enää yhteyttä vaan unohdin koko ihmisen. Kuulin vain juttuja, miten siellä oli yritetty valjastaa koko kaveripiiri hämäämään minua ja uskottelemaan, että mieskin on kiinnostunut minusta. Mies ei ollut samaa mieltä, eikä osallistunut tohon kampanjaan ja käsitin että hän tajusi äkkiä missä mennään ja myöhemmin tuli kyselemään minulta huolissaan tiedänkö missä hänen eukkonsa on kun epäilee että pettää. Lähtee kuulemma pois paikalta kun yrittää keskustella.. Terkkuja tutuille muuten.
-En ole hankkinut enkä aio hankkia lapsia
-Ostin miehen kanssa omakotitalon n.6kk seurustelun jälkeen
-En juurikaan syö leipää, pastaa, perunaa, puuroa ym.
Käsittääkseni nämä kaikki ovat huonoja ja vääriä valintoja :)
vapaaehtoiseen lapsettomuuteen
feminismiin
seksistä tykkäämiseen
Olen äitipuoli, ja vielä kiva sellainen! Mutta eihän se ole mahdollista av:n mukaan.
Olen opiskellut monta vuotta, useammassa eri korkeakoulussa ja jättänyt jopa yhden tutkinnon kesken!
Olen humanistisella alalla, teen pätkätöitä ja nostan asumistukea. Kamala loinen...
En ajele pllukarvoja vaan kasvattelen "epähygieenistä rämemajavaa".
Ei ole fitnessprse vaikka treenaankin aktiivisesti, urheilen nimittäin sellaisten lajien parissa jotka kiinnostavat eikä sellaisten jotka muokkaisivat kropastani ihanteellisen. On minulla jopa mustelmia, palovammoja ja känsiä urheilusta johtuen, voi ei miten epänaisellista!
En meikkaa päivittäin, olen siis huolittelemattoman näköinen.
Äänestän vihreitä ja asun kallion punavihreässä kulttuurikuplassa.
En ole kelpuuttanut ketään laasalaista vaan olen mielummin sinkku. Synti tämäkin.
Minulla on erityisruokavalio. Jos syön ulkona joudun kysymään ravintolasta mitä mikäkin annos sisältää. Olen siis hankala ihminen.