Haluan, että Suomesta tulee mahdollisimman köyhä ja onneton maa.
Ehkä sitten maamme ei houkuttele tänne roskaväkeä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveesi kyllä toteutuu, sillä nykyisellä rahoituspohjalla hyvinvaltiota ei voi enää ylläpitää. Pitäisi saada paljon lisää varakkaita veronmaksajia ja/tai yrityksiä jotka myös työllistäisivät. Valitettavasti molemmista yritetään Suomessa päästä pikemminkin eroon.
Tuo on kyllä huomattu. Riistoverotus on sitä luokkaa että kiinnostus on lopahtanut ajat sitten.
Lapsilleni olen korostanut kielitaidon ja koulutuksen tärkeyttä että voivat halutessaan hekin täältä ulkomaille töihin.
Mihin ulkomaille? Meinaatko, että ne menee Kuuhun? Ei ole mitään ulkomaita, tämä on integroitua kapitalismia, sama kohtalo on joka ikisellä maalla. Niiden Trumpinkin dumaamien ns. persläpimaiden kohtalo on Suomenkin tulevaisuus, ne vaan ovat saaneet nauttia siitä koko toisen maailmansodan jälkeisen ajan.
Minä, sukulaiseni ja kaverini ovat tehneet töitä Ruotsissa, Saksassa, Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Singaporessa, Arabiemiraateissa, Egyptissä, Luxemburgissa, Brasiliassa jne.
Vaikkapa sinne ulkomaille.
Minä taas haaveilen siitä, että Suomen kansa jollain ilveellä tajuaisi yhdistyä ja täällä tehtäisiin kuten Islannissa ja kannettaisiin sikamaiset poliitikot eduskunnasta sinne minne he kuuluvatkin eli roskapönttöön. Turha toivo mutta kuitenkin...