olin tänään kaupungilla ystäväni kanssa
ollaan vähän eripainoluokkaa... ehkä puolet eroa
en yleensä syö pikaruokaloissa, mutta ystäväni pyysi menemän niin mentiin...
syötiin kanapatongit- cocacolan kanssa
lähdettiin pois
meni 15 minuutia kun kaveri kysyi, että mentäskö vielä Heseen?
No kysyin, että oletko tosissas- olin ihan ähkyssä
No mentiin- hän veti siinä vielä mega-aterian, lisä colalla ja lisä ranskalaisilla, kun katoinkin tuli pahaolo
Kommentit (9)
mie tällänen plösö, vaikka yritän syödä kunnolla...
Jotenkii epistä... eikä tää oo ees harvinaista -ap-
Itse olen " himosyöppö" ja normaalipainoinen. Taidan olla " läpipasko" tai sit mul on lapamato =)
Onneks ei oo ikinä tarttenu kytätä, et mitä sitä syö ja paljonko on kaloreita.
Vierailija:
Itse olen " himosyöppö" ja normaalipainoinen. Taidan olla " läpipasko" tai sit mul on lapamato =)
Onneks ei oo ikinä tarttenu kytätä, et mitä sitä syö ja paljonko on kaloreita.
liikutko paljon?
2-4 kertaa viikossa käyn aerobicissa. Työkseni hoidan lapsia, joten liikun kohtalaisen paljon.
Terv. nro12
samassa lukemassa. Eli olen 173 cm ja painan 55 kiloa. Käyn kerran viikossa jumpassa, eli en liiku mitenkään erityisen paljon.
Ja syön noin 2500 kcal pvssä. Eli en mä keksi muuta syytä, kuin että aineenvaihdunta niin vilkasta. Myös äitini on erittäin hoikka ja voi syödä mitä vaan lihomatta.
*reps* ja *kops*
Täällä vedet silmissä, päivän paras!
Mulle tuli raskausdiabetes, joten lähetettiin ravintoterapeutille. Noudatin sitten pari viikkoa niitä ruokamääriä, jotka sen ohjeissa oli ja laihduin, vaikka raskausaikana paino sais vähän lisääntyäkin. Siihen loppui ruokamäärien tuijotus ja aloin taas syödä niin, ettei ole nälkä. Näköjään tarvin enemmän ruokaa kuin keskivertotyyppi.
jos kerran ystäviä olette. Tänne tuut sitten avautumaan, niinkuin täällä tiedettäsiin.