Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v ukko pelaa pleikkaria tuntikausi V*tuttaa!!!!

Vierailija
07.05.2018 |

Jos joskus on uuden ukon hankinta edessä niin otan jonku yli 60 vuotiaan joka ei ikinä ole pelikonsoliin koskenutkaan SAAT*NA!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä itse sitten teet? Tokihan ymmärrettävää olla huolissaan siinä vaiheessa, jos toinen ei muuta teekkään päivän aikana kuin pelaa vuorokauden ympäri. Mutta pelaaminen on kuitenkin harrastus, siinä missä joillekin esimerkiksi liikunta. On hyvä, jos parisuhteessa molemmilla on jotain omaa tekemistä, jolloin toisen parin tunnin pelailu ei edes häiritsisi mitenkään, vaan sen voisi ottaa omana aikana ja omana harrastuksena. Tarviiko aina sen toisen kanssa olla ja tehdä kaikkea yhdessä, yhteinen aika toki erikseen. 

Vierailija
22/32 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni pelasi wowia niin, että aloitti päivänsä wowilla, ja lopetti yöllä wowiin. Oli vuoden työttömänä, pelaten wowia, ja lapset oli toki tarhassa ettei häirinnyt. Kotitöihin ei juurikaan osallistunut, hyvä isä oli silti lapsille, sen pari tuntia päivässä kun pelien välissä ehti. Minun kanssa ei aikaa viettänyt kuin pakon edessä, sillä olisihan "kilta" ollut pulassa tuon ajan... jos yritin puuttua ja esimerkiksi kerran katkaisin netin, raivostui täysin. Erota ei olisi silti halunnut. Yksi päivä minulle riitti täysin, ja sanoin että tämä on loppu nyt, miehen taas hakatessa tietokonetta ja pelatessa. Kamat pakkasin ja tein muuton seuraavan viikon aikana, miehen hakatessa koko tuon ajan tietokonettaan ja pelatessa :D kymmenen vuotta. Kymmenen vuotta kuuntelin turhia lupauksia. Ei koskaan enää. Exäni ei tosiaan olisi tahtonut erota, ja yrittikin saada minua takaisin. Joo ei. Nyt on toisen naisen kanssa, ehkä pelaavat yhdessä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti pelaavien (tai jotakin muuta runsaasti harrastavien) pitäisi tajuta seurustella vain keskenään. Toki tämäkään ei toimi, jos on esimerkiksi pikkulapsiarki pyöritettävänä.

Vierailija
24/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta, että tuonikäinen ukko olis noin himskutin lapsellinen, sano ettei oo totta!

Nuoruus on pidentynyt. Yli 30 v ei halua olla vastuullisia aikuisia vaan ihannoivat sitä nuoruutta.

Vierailija
25/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä pleikkaria pelaava mies. Itse pelailen ajoittain paljonkin, ja olisi mukavaa pelailla yhdessä. Onneksi oma mies ei sentään nalkuta pelaamisestani, mitä nyt joskus hyväntahtoisesti naljailee aikuisen naisen (39v) pleikkarinpeluusta :)

Vierailija
26/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta mullekin vaimo narisi samalla kun itse katsoi salkkareiden uusintoja.

Vierailija
27/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniren häiritsee sana ukko käyttäminen 35-vuotiaasta.

Vierailija
28/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti pelaavien (tai jotakin muuta runsaasti harrastavien) pitäisi tajuta seurustella vain keskenään. Toki tämäkään ei toimi, jos on esimerkiksi pikkulapsiarki pyöritettävänä.

Mikä sitten on runsaasti?

On ihan tavallista, että kaikki kuluttaa vähintään pari tuntia päivässä omissa oloissa rentoutumiseen viihteen parissa. Joku tykkää lukea kirjoja, toinen katsella telkkaria ja kolmas pelaa konsolilla.

Oli se oma arki minkälaista tahansa niin kyllä sitä joskus täytyy olla hetki hengästää. Loppuun siinä palaa jos koko valveillaoloaika pitää olla pelkkää suorittamista.

Vierailija
29/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 64 ja se tekee sudokua, keittelee teetä ja höpöttää mun kanssa :)

Ttä te, jotka katselette tuollaista kumppania, olette tyhmiä :) Joskus se myös tekee jotain pihahommia tms. Ei koskaan katso telkkariakaan tuntikausia.

Vierailija
30/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on runsaasti?

On ihan tavallista, että kaikki kuluttaa vähintään pari tuntia päivässä omissa oloissa rentoutumiseen viihteen parissa. Joku tykkää lukea kirjoja, toinen katsella telkkaria ja kolmas pelaa konsolilla.

Oli se oma arki minkälaista tahansa niin kyllä sitä joskus täytyy olla hetki hengästää. Loppuun siinä palaa jos koko valveillaoloaika pitää olla pelkkää suorittamista.

Ap sanoi tuntikausia. Se on siis yli 4h päivässä. Vähintään.

Vierailija
31/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä itse sitten teet? Tokihan ymmärrettävää olla huolissaan siinä vaiheessa, jos toinen ei muuta teekkään päivän aikana kuin pelaa vuorokauden ympäri. Mutta pelaaminen on kuitenkin harrastus, siinä missä joillekin esimerkiksi liikunta. On hyvä, jos parisuhteessa molemmilla on jotain omaa tekemistä, jolloin toisen parin tunnin pelailu ei edes häiritsisi mitenkään, vaan sen voisi ottaa omana aikana ja omana harrastuksena. Tarviiko aina sen toisen kanssa olla ja tehdä kaikkea yhdessä, yhteinen aika toki erikseen. 

Kukaan normaali ihminen ei iloitse jos toisen harrastus on noin typerä ja turha. Ja nolo. Ja siis jos siihen menee tuntikausia, niin siinä menee elämä hukkaan. Liikkuisi saman ajan, ja pitäisi kunnostaan huolta. Edes aivoista.

Vierailija
32/32 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Onneksi olen elänyt jo 10 vuotta itsekseni, en todellakaan jaksaisi katsella mitään isiteiniä tässä teinien äitinä. Huomattavasti helpompaa näin, usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi