Partasen dieetti viikko 4
Uusi viikko käyntiin...
Partasen ohjeista ei mulla oo tällä viikolla ollu tietookaan. Pääsiäisen jälkimeiningeissä olen syönyt ihan mitä on haluttanut (jätskiä, karkkia, sipsejä ym.) ja siksi puntarille nousu oli vaikeaa tänä aamuna. Mutta yllätys, yllätys... näytti 400g vähemmän kuin viikko sitten ja mikä tärkeintä - uusi kymmenluku vaihtui! Tiedä sitten mikä juju tässä oli, mutta nyt olen itselleni luvannut taas kiltisti noudattaa dieettiä. Liityin muuten tonne toiseenkin porukkaan, kun siellä on muita samoissa mitoissa olevia. Jos saisi sieltä myös itselle lisää tsemppiä.
Ja yhteenvetona siis
alkupaino 90,7
muutos -400g
paino nyt 89,9
Kommentit (3)
Olen täysin hukassa tämän elämän tapa muutoksen kanssa lähinnä karkin suhteen. Syön suht säännöllisesti ja oikea oppisesti mutta karkkia kuluu urakalla painoa on tullut aloitus viikosta kilo. Rupen liikkumaan enemmän jos sen myötä saisi lisää motivaatiota eikä kaipaisi sitä karkkia olenkin lisännyt liikuntaa poljen joka aamu crosstreinerillä ja kävelen kerhoihin en mene bussilla =)
Minulla on myös ongelmia makeanhimon kanssa; olen ollut karkkien ja suklaan perään koko ikäni. Oletko muistanut syödä säännöllisesti 3-4 tunnin välein? Ja kokeillut niitä Hanna Partasen kevyitä rahkoja ja muita välipaloja? Ne ovat minulla makeannälkään auttaneet eli selvästi ei suklaanhimo iske enää niin usein. Olen kaupassakin pystynyt käymään ilman, että on mukaan tarttunut mitään " ylimääräistä" !
Mukavaa vappua jo etukäteen!
Uusille kymmenluvuille täälläkin päästiin nipin napin. Pari viikkoa se paino olikin samoissa lukemissa niin nyt päästiin aimo harppaus eteenpäin. Kyllä taas lenkkipolulle lähtee mielellään kun tulostakin on tullut. Täytyy toivoa että tämä on jotain pysyvää ja tehdä töitä sen eteen.
alkupaino 62,8
muutos -1000 g
paino nyt 59,9