Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KP 21/27 ja aamulämmössä jyrkkä dippi alas

Vierailija
07.05.2018 |

Luin tömmöisestä kuin implantation dip- kiinnittymispudotus korkealla olevasta aamulämmöstä. Pitäisi tulla KP 7-10 välillä, minulla tuli juuri kuten kirjasta. Jos on raskaana, niin huomenna pitäisi lämpö kohota jyrkästi ylös, ja pysyä siellä. Jännittää 🤢😯😵🙄😥

Kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tulla siis DPO 7-10 eli viikko- 10 päivää ovulaatiosta, ei KP 7-10!

Vierailija
2/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikalla synnyttäneitä, tai raskaana olevia, jotka tietävät aamulämmön mittaamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niin on. Mutta ei tuollalailla stressaamalla helposti raskaudu.

Vierailija
4/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea olla stressaamattakaan

Vierailija
5/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi turhaan seurailet noita kun joko olet tai et ole raskaana ja tuo vain lisää stressiä ja stressihormoneita ja lisää vaikeuksia tulla raskaaksi. Kuse tikkuun kun menkkojen pitäisi alkaa. Sillä se selviää.

Vierailija
6/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta siitä, että kun aloin ottaa raskaaksi tulemisen rennommin, niin raskaus alkoi heti. Olimme juuri saaneet ajan keinohedelmöitykseen muutaman kuukauden päähän ja päätin, että sitä ennen en enää edes ajattele koko asiaa. Tulin yhdestä yhdynnästä raskaaksi. Takana yli 2 vuotta yrittämistä.

Tuo lämpöjen seuraaminen ei auta sinua asiassa. Jos kuukautiset jäävät pois, voit sitten ostaa rasksustestin. Silloin näet, oletko raskaana vsi et.

Vierailija
7/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,6 seurailen koska lääkäri on kehottanut että aamulämmön mittaaminen säännöllisesti on ehdoton must! Jotta on perillä itse mitä tapahtuu, ja jos joutuu myöhemmin lapsettomuushoitoihin niin he tietävät mitä tapahtuu...

Vierailija
8/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä välttämättä tarkoita mitään.

Vierailija
9/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, joo olet oikeassa. Luin että 25% raskautuvista tämä kiinnittymisen dippi tulee dpo 7-10 ja 11% ei raskautuvista eli joilla alkaa uudet kuukautiset.

Vierailija
10/13 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tästä?

Vierailija
11/13 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 22 eli dpo 11, ja lämpö oli noussut! Eli selvä tämä dippi keskiviivan alle dpo 10.

Voiko olla raskaus? Huomenna dpo 12 testauspäivä....

Vierailija
12/13 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on niin, että lämpö alkaa putoilla yleensä dpo 8-10 sahaten ylös-alas, kun en ole raskaana. Ainoa kerta elämässäni, kun olen raskaana ollut, lämpö pysyi ylhäällä loppukierron (ja alkuraskauden). Nykyään tunnen kroppani jo niin hyvin, että tiedän dpo 8 etten ole raskaana siitä, että silloin tulee hetkellisiä hikikohtauksia, koska kehonlämpö laskee. Kun tulin raskaaksi, palelin ympäri vuorokauden.

Vierailija
13/13 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap, olitko raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi