Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan, että tykkään olla kännissä

Vierailija
06.05.2018 |

Tulee vaan niin hyvä olo, vähän niinkuin normaali, mutta parempi ja vapaampi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on kätevää!

Vierailija
2/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä on kätevää!

Eilen olin ryyppäämässä pitkästä aikaa ja pitää sanoa, että hauskaa oli ja ei kaduta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tykkää olla kännissä. Pieni hiprakka/nousihumala on ihan jees.

Otan alkoholia pari kertaa vuodessa. Silloin kyllä tulee oltua enemmän kuin hiprakassa ja loppuilta menee vettä juoden että saa pahimman pyörimisen pois ja pääsee nukkumaan.

Eikä muakaan ikinä kaduta, pitäis itse asiassa käydä useammin nyt kun tuli puheeksi!

Kotona en ota ikinä, ellei ole illanistujaiset kotona ja porukkaa. En edes miehen kanssa ota vaikka mies viikonloppuisin kotona jotain juokin.

Itsellä alkoholi kuuluu seurusteluun ja viihteellä oloon.

Vierailija
4/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas inhoan, etten tykkää olla kännissä. Ois sosiaalisesti jne älyttömän hyvä, jos tykkäis bilettää ja kännätä.

Vierailija
5/7 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kaljaa kerran viikossa ja kyllä jo puolessa välissä viikkoa rupeaa tekemään mieli. Onneksi kohta viikon lomareissu tulossa, silloinhan voi ottaa joka päivä pikkuisen.

Vierailija
6/7 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, viikonloppuisin otan ahkerasti kaljaa, ennen nukkumaan menoa syön ja juon aivan älyttömän määrän vettä, aamulla herään ilman krapulaa.

Olen päivän täydessä toiminta kunnossa ja illalla nostan taas uuden nousuhumalan.

Tahtoisin juoda joka ilta, mutta kun pitää mennä töihin niin en voi.

Olen jo miettinyt sitäkin, että olenko vain alkoholisti.

Ongelma on siinä, että vaikka ajattelen "tänä iltana en juo" nii silti illalla avaan kaljan.

Tiedostan tämän siis itsekkin, että juomisesta on tullut ongelma, mutta en tiedä johtuuko se stressistä vai mistä.

Vierailija
7/7 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja kihloissa on kiva olla, sanotaan.

Tosin nykyisin tulee niiiiiin karmee kankkunen, etten ole vuosiin ottanut pisaraakaan.

En ole kyllä mennyt kihloihinkaan.

Mutta on tämä elämä mukavaa ilmankin😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi