Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies vei lapsen puistoon ilman aurinkosuojaa, hattua ja pitkähihaisia vaatteita!

Vierailija
06.05.2018 |

Olen ihan poissa tolaltani raivosta ja harmista! Mies vei lapsen leikkipuistoon pelkissä farkuissa ja lyhythihaisessa paidassa.

Pelkään nyt että lapsi saa melanooman. Mies ei suostu keskustelemaan asiasta mun kanssa. Pitää kuulemma valmistelka huomista työpäivää.

Miten noin tyhmä tai viitsimätön voi kukaan olla. Ap

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko ap jo sen lapsen pois? Turvaan sieltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...olivatko kauan ja suorassa auringossa? Oli munkin tytär t-paidassa ja välillä ilman hattua tuolla. Ei punoita mistään.

Vierailija
4/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala valitsemaan arkkua ja virsiä. Eihän tuo muuhun voi päättyä.

Vierailija
5/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lähi-Idässä, arska paistaa joka päivä ja käytän lapsilla harvoin aurinkorasvaa. Ikinä eivät ole palaneet. Naurattaa suomimammat ja panikointi.

Vierailija
6/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt yhden kerran käynnistä tule. Oletkohan hiukan ylireagoiva.???

Vierailija
7/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
8/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Lähi-Idässä, arska paistaa joka päivä ja käytän lapsilla harvoin aurinkorasvaa. Ikinä eivät ole palaneet. Naurattaa suomimammat ja panikointi.

No se riippuu ihonlaadustakin että kuinka helposti palaa. Itse paloin lapsena usemman kerran joka kesä. Viime kesänä paloin ekaa kertaa joskus toukokuun alussa kun en tajunnut että olisi jo silloin pitänyt laitaa aurinkorasvaa.

Vierailija
9/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei voi kun seurata täällä ja toivo parasta, ettei lapselle tule mitään. Voimia ap:lle.

Vierailija
10/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu ap, voit vielä saada lapsesi turvaan ennen kesän helteitä.

Vierailija
11/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...olivatko kauan ja suorassa auringossa? Oli munkin tytär t-paidassa ja välillä ilman hattua tuolla. Ei punoita mistään.

En tiedä tarkkaa aikaa, eikä mieskään. Miten noin huolimaton voi edes olla?! Kävin bensiksellä ja kaupassa eli noin puolituntia. Sitten purin kassit ja vähän sen jälkeen ne tuli kotiin. Ehkä olivat ulkona ilman suojausta noin 40-45 minuuttia. Olen todella huolissani. Lapsella on vaalea iho, muttei vielä varsinaisesti punoita. Ap

Vierailija
12/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala valitsemaan arkkua ja virsiä. Eihän tuo muuhun voi päättyä.

Älä viitsi. Tämä ei ole vitsi. Ap

Vierailija
13/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun lapset on varmaan jotain mulatteja. Älä viitsi puhua p*skaa. Suomalaiset lapset ei voi olla auringossa hetkeäkään ilman total block -suojaa ja ihon kokonaan peittävää vaatetusta. Ap

Vierailija
14/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt yhden kerran käynnistä tule. Oletkohan hiukan ylireagoiva.???

Riittää että iho palaa kerran niin voi saada melanooman 50 vuotta myöhemmin. Ap

Vierailija
15/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei voi kun seurata täällä ja toivo parasta, ettei lapselle tule mitään. Voimia ap:lle.

Kiitos! Pahinta on että mun mies ei tunnista ja hyväksy mun hätää! Laitoin lapsen kylmään suihkuun heti kun näin et ei ollut suojattu. Tarkkailen nyt tilannetta ja sitten tarpeen mukaan lääkäriin. Ap

Vierailija
16/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kylmään suihkuun :D :D :D Ja mitähän se kylmä vesi tekee säteilyn jälkeen, ei niin mitään :D

Melko hyvä trolli mutta ei sitten kuitenkaan niin kovin hyvä. Keksi parempi :)

Vierailija
17/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puisto on tuossa kadun toisella puolella ja sinne paistaa aurinko! Eli syytä huoleen on. En anna lapsen mennä sinne yksin, koska siinä on ajorata välissä. Siksi sinne mennään vaan yhdessä vanhempien kanssa. Tai tästä lähtien vain yhdessä minun kanssa, koska mies on välinpitämätön turvallisuudesta! Ap

Vierailija
18/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään joku paskojen provojen päivä vai mistä näitä oikein nyt sikiää

Vierailija
19/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolrait! Mutta oliko niillä edes hauskaa siellä? Jos niillä oli paska päivä, niin se pitää vielä lisätä tuohon vuodatukseen.

Vierailija
20/27 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oolrait! Mutta oliko niillä edes hauskaa siellä? Jos niillä oli paska päivä, niin se pitää vielä lisätä tuohon vuodatukseen.

No enpä tiedä! Mitä itse luulet oliko hauskaa kun lapsi mahd paloi ja saa syövän?!

Siellä on telineitä, joihin en anna lapsen kiivetä, koska hänellä on huono tasapaino ja koirdinaatio. Mut varmasn mies antoi kiipeillä niissäkin! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi