Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiinnitättekö huomiota naisten hiuksiin?

Vierailija
06.05.2018 |

Millaiset hiukset ovat kauneimmat naisella?
Onko värillä tai pituudella väliä? Onko jokin ehdoton turn off hiusten suhteen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka on hot!

Vierailija
2/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En oikeasti, ikinä. Nyt oltuani vuosia palavasti ja toivottovasti ihastunut olen hiljalleen alkanut hahmottamaan, että syy siihen, miksi hänen kasvonsa näyttävät joskus paremmalta johtuu siitä, että hän pitää pitkiä hiuksiaan silloin kiinni. Minne hän ne hiukset tunkee on mysteeri, poninhäntää hänellä ei ainakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän vain huomiota siihen jos tyyli muuttuu ykskaks, että mistäs nyt tuulee. Kun ei ne naisetkaan täälläpäin kauhean vaihteluintoisia ole ja normaalisti mennään samalla tyylillä vuodesta toiseen.

Vierailija
4/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pitkät hiukset kelpaavat. Mitä tuuheammat, sen paremmat.

Kananpyrstöt ja muut mammatukat totaalinen turn-off.

Vierailija
5/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta vastaan silti. Todellakin kiinnittää huomiota. Minulla on pitkähköt hiukset ja yleensä pidän niitä kiinni eikä kukaan juurikaan noteeraa. Mutta sitten kun ne on auki, niin oikein häiritsee että mitä kaikki tuijottaa.

Vierailija
6/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi? Ei mene päivääkään ettei täällä ole naisella pitkät hiukset ovat aina kauniimmat kuin lyhyet - aloituksia. Tokikin ne poistetaan pian, kun ensin haukutaan uliuliksi.

Vierailija
7/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hotti luennoitsija kun kerran avasi nutturansa kesken luennon, ja heilautti hiuksiaan laittaakseen hiukset taas kiinni, niin voi veljet sentään, hyvä ettei kuola tipahtanut paidalle

Vierailija
8/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Eräs hotti luennoitsija kun kerran avasi nutturansa kesken luennon, ja heilautti hiuksiaan laittaakseen hiukset taas kiinni, niin voi veljet sentään, hyvä ettei kuola tipahtanut paidalle

Tais tulla tippa kummastakin päästä :) (huumoria)

Vierailija
9/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät paksut hiukset ovat parhaimmat.

Vierailija
10/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein kauneinta sanoa, kun tykkään sekä pitkistä että lyhyistä. Letit näyttää yleisesti aina kauniilta. Pitkät hiukset lyhyellä otsatukalla on lähes poikkeuksetta hirveä.

Vierailija
11/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En oikeasti, ikinä. Nyt oltuani vuosia palavasti ja toivottovasti ihastunut olen hiljalleen alkanut hahmottamaan, että syy siihen, miksi hänen kasvonsa näyttävät joskus paremmalta johtuu siitä, että hän pitää pitkiä hiuksiaan silloin kiinni. Minne hän ne hiukset tunkee on mysteeri, poninhäntää hänellä ei ainakaan ole.

Mä en ymmärrä. Miten voi piilottaa hiukset niin että ei ole poninhännällä? Siis mitäh

Vierailija
12/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta vastaan silti. Todellakin kiinnittää huomiota. Minulla on pitkähköt hiukset ja yleensä pidän niitä kiinni eikä kukaan juurikaan noteeraa. Mutta sitten kun ne on auki, niin oikein häiritsee että mitä kaikki tuijottaa.

Avonaiset pitkät hiukset nyt vaan näyttää miesten silmissä huimasti naisellisemmalta.

Vierailija
13/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Tais tulla tippa kummastakin päästä :) (huumoria)

Vain pöksyt tietävät totuuden 😉

Vierailija
14/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maskuliinisempi, sen parempi suomalaiselle miehelle.

Vierailija
15/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustyyli muuttaa eri naisia eri tavalla joten vaikea sanoa.

Vierailija
16/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeusyksilö miesten keskuudessa, mutta tykkään todellakin lyhyistä hiuksista naisella enemmän kuin pitkistä. Ideaali on, jos hiukset ovat lyhyet, paksut, mustat ja kiiltävät. Ei haittaa, jos ne ovat pitkän, laihan ja kauniskasvoisen naisen päässä. Olen aiemminkin postannut samasta aiheesta tänne, mutta liitänpä taas kuvan ihannenaisestani:

https://assets.vogue.com/photos/55d5e2f2c39954da6d6f3796/master/pass/AZ…

Vierailija
17/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla poikkeusyksilö miesten keskuudessa, mutta tykkään todellakin lyhyistä hiuksista naisella enemmän kuin pitkistä. Ideaali on, jos hiukset ovat lyhyet, paksut, mustat ja kiiltävät. Ei haittaa, jos ne ovat pitkän, laihan ja kauniskasvoisen naisen päässä. Olen aiemminkin postannut samasta aiheesta tänne, mutta liitänpä taas kuvan ihannenaisestani:

https://assets.vogue.com/photos/55d5e2f2c39954da6d6f3796/master/pass/AZ…

Hyi v*ttu

Vierailija
18/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen kummemmin. Kyllä ne sitten huomaa jos niitä ei ole, tai jos vaikka on hiusraja vetäytynyt/ohentuu. Jotkut naiset ilmeisesti yrittäneet flirttailla mulle hiuksiaan hipelöimällä, mutta tästä tulin tietoiseksi vasta kun naispuolinen tuttu huomautti asiasta.

Vierailija
19/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan joku hiusfetissi, haluaisin vain päästä leikkimään naisen hiuksilla. Oma tyttöystäväni ei anna minun letittää hänen hiuksiaan, pitää sitä jotenkin outona! =(

Mikään ei ole parempaa kuin lusikka-asennossa upottaa nenä naisen hiuksiin. =)

Vierailija
20/50 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö se sitten ole turn off, jos naisella on vaikka lisäkkeet ja kun silittää hänen hiuksiaan ja päätään, niin sormet tarttuu koviin sinetteihin, klipseihin tai teippeihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän