Sellofaania reisissä, miten eroon niistä?
Ei ole mukavan näköisiä sellofaani muhkurat reisissä ja palatsissa, miten te pääsitte niistä eroon?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mukavan näköisiä sellofaani muhkurat reisissä ja palatsissa, miten te pääsitte niistä eroon?
Palatsissa? :D
Selluliitti on ihan hirviömäistä. Pääsin siitä jotakuinkin eroon, kun imetin lapsia ja laihduin. Nyt olen reilut viisi kiloa pullistunut yhteensä useamman vuoden aikana ja selluliitti on jämähtänyt pysyvästi.
Laihtuminen, kuitupitoinen ruoka, runsas veden juominen - nuo voisivat auttaa, mutta en ole varma. Kokemuksia?
Minulla ongelmana molemmissa jaloissa ruusukkeet. Miten olette päässeet eroon niistä, kokemuksia?
Sellofaani ja ruusukkeet reisissä ja palatsissa on ihan simppeli juttu. Ottaa vaan siitä irtonaisesta reunasta kiinni ja kuorii pois. Selluloosa on vähän kinkkisempi, se on sellaista mönjää, mutta lähtee kyllä ihan käsillä kaapimalla.
Toi alumiinifolio sellofaanin tilalla on ihan kiva niksi vähän viileämmillä keleillä, mutta helteellä en käyttäis, voi reidet palaa. Ja se palatsikin. Oon ajatellu että jos maalais, sehän sopis varmaan helteelläkin? Vaikka öljymaalilla?
Vaihdoin ne folioon, on säihkettä samalla.