Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakaupoissa vegetuotteet ovat paljon useammin pvm-alennettuja kuin ne, joita vege jäljittelee

Vierailija
06.05.2018 |

Ärsyttävää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ne ovat alennettuja, jotka eivät ole menneet kaupaksi täyteen hintaan. Minua ärsyttää, kun kaljaa ei ole koskaan päivämääräalennettuna.

Vierailija
2/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ne ovat alennettuja, jotka eivät ole menneet kaupaksi täyteen hintaan. Minua ärsyttää, kun kaljaa ei ole koskaan päivämääräalennettuna.

Niin just. Ostaisin vaikkapa pitakebabeja alennuksesta, mutta ei juuri ole. Vegepitoja on vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vegeä mulle halvemmalla duunisyömisiksi, kun ei hyvänmakuiset einekset kellekään kelpaa.

Vierailija
4/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreys ei ole niin suosittua kuin median perusteella voisi luulla. Siksi kauppiaat tekevät virhepäätöksiä hankinnoissaan.

Vierailija
5/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu myös siitä missä asuu. Itse asun täällä "vihervassari" Tampereella ja kyllä sanoisin että molempia on vähintään yhtä paljon alennettuna, eläinkunnan tuotteita uskoakseni enemmän. Käydessäni vanhemmillani "perämettällä" kaupassa nuo vegetuotteet on usein alennetuilla hinnoilla ja valikoima hyvin pieni. Täällä kaupungissa vegaanisten tuotteiden valikoima on suuri

Vierailija
6/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä. Hamstraan innolla pakastimeen tarjouksesta. Just löysin tällä viikolla nyhtökauraa -30%, ja ostin niin monta kuin pakastimeen mahtui. Ei mua harmita, jos muut hankkii suolistosyöpää makkaroilla, itse saan parhaat proteiinit tarjoushintaan.

Vierailija
7/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punavihreys ei ole niin suosittua kuin median perusteella voisi luulla. Siksi kauppiaat tekevät virhepäätöksiä hankinnoissaan.

Tapahtuuhan sitä muissakin tuotteissa.

AP:lle tullut vain viimeaikoina noita enempi vastaan.

Vierailija
8/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hyvä. Hamstraan innolla pakastimeen tarjouksesta. Just löysin tällä viikolla nyhtökauraa -30%, ja ostin niin monta kuin pakastimeen mahtui. Ei mua harmita, jos muut hankkii suolistosyöpää makkaroilla, itse saan parhaat proteiinit tarjoushintaan.

Onko makkara vegeä vai vegejäljitelmää?

Vierailija
9/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegebuumi jyllää, ainakin jos mediaa seuraa.

Todellisuudessa lihan kulutus on jo pitkään ollut noin 3%:n vuosittaisessa kasvussa, eikä mikään viittaa laskusuuntaan.

Vierailija
10/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jaah minä kävelen ihan siksi että einesten sijaan suosin ihan hedelmä-ja vihanesosastoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän