Kamala työkaveri
käyttäytyy asiattomasti, työnteko hidasta tai ei selviä töistä, valittaa aina, kovaääninen, flirttailee lähes kaikille miehille, puhuu seksiin liittyvistä asioista työpaikalla ja puhuu paskaa kaikista seläntakana. Varmaan arvasitte, että hän on ylipainoinen keski-ikäinen nainen. Toivottakaa onnea, että löydän pian uuden työpaikan.
Kommentit (8)
Oletko sinä tuo henkilö, jota kuvailtiin, kun mielestäsi ainoa ongelma on selän takana puhuminen? Se, ettei joku selviä työpaikan töistä, on suuri rasite niille, jotka ne pystyvät tekemään ja joutuvat tekemään tuonkin ihmisen työt. Seksiasioista puhuminen ei kuulu työpaikalle. Asiatonta käytöstä on monenlaista...
Meillä on työpaikalla samanlainen henkilö. Miten yhdelle sallitaan sellainen käytös? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä tuo henkilö, jota kuvailtiin, kun mielestäsi ainoa ongelma on selän takana puhuminen? Se, ettei joku selviä työpaikan töistä, on suuri rasite niille, jotka ne pystyvät tekemään ja joutuvat tekemään tuonkin ihmisen työt. Seksiasioista puhuminen ei kuulu työpaikalle. Asiatonta käytöstä on monenlaista...
No minähän se olen. Mielestäni sinä olet nyt asiaton, kun moitit minua tuolla tavoin julkisella foorumilla. Kyseessä on vain sinun vääristynyt näkökulmasi. Jostain syystä vihaat minua ja näet minut myrkynvihreiden silmälasien läpi, liioitellen ja keksien itse juttuja.
Jos sitä tarvitaan siellä firman pippaloissa miesten viihdyttäjäksi? Kuulostaa eniromaiselta.
Ei ketjua ilman yleistystä tältä kirjoittajalta. Kyllä niitä veemäisiä työkavereita löytyy ihan koko ikä- ja painoluokasta. Kokemusta on.
Onko duunarien työpaikka. Niissä on tuollaista.
Meilläkin. Yksi on netissä monta tuntia työajasta ja saa palkkaa siitä, vaikka työnantaja ei hyösy tästä. Minusta rikollista toimintaa verrattavissa varkauteen
No en arvannut, että on ylipainoinen ja keski-ikäinen.
Miksi kerroit tuonbkaiken, kun ainoa oikea ongelma on tuo, että puhuu paskaa selän takana? Ja tuosta voisit puhua esimiehen kanssa.