Miten on... pettääkö tamponi uimahallissa?
Lapset haluaa uimaan ja mulla on kuukautiset :( Kolmatta päivää ja runsaat. Kestääkö tamponi? Mun on pakko istua lastenaltaan reunalla ja tarvittaessa hyppään sinne pelastamaan. Yrittäisin etten istu veteen kuin jos on pakko. Meneeköhän läpi? Oltaisiin 2-3 h.
Kommentit (14)
Ei kai uimahalli tuo mitään ylimääräistä pettämistekijää, jos muutenkin tulee läpi, niin tulee missä tahansa.
Älkää menkö uimahalliin menkkojen aikaan! Tämä pyyntö kaikille naisille. Uimahallit ovat muutenki ällöttäviä paikkoja, joissa uidaan toisten ihmisten eritteissä. Kuukautisveri ei ole pakollinen erite suihkuihin, saunoihin ja altaisiin, joten pliiis älkää menkö sinne! Lapsille sanot että menette viikon päästä.
Ajattelin että jos menen veteen niin vesi menee myös toosaan ja tamponi on heti täynnä vettä ja veri ei enää imeydy siihen ja alkaa valua uikkareihin?
En tiedä muiden toosista, mutta minulla ainakaan ei vesi yllä tamponiin asti.
Se on siellä ylhäällä suojattuna kolossaan.
Valutteletteko emättimestä vettä uinnin jälkeen paljon? Ette, koska se on suljettuna kuten virtsaputki ja anus ihan luonnostaan.
Kerran on sattunut Välimeressä niin, että alkoi kirvelemään aivan älyttömästi. Menin rannalla olevaan karmeaan veskiin. Tamponi oli imenyt itsensä täyteen suolavettä. Mutta en tiedä miksi vain kerran on näin käynyt. Uin ennen paljon kuukautisten aikana, en enää, oli niin epämiellyttävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että jos menen veteen niin vesi menee myös toosaan ja tamponi on heti täynnä vettä ja veri ei enää imeydy siihen ja alkaa valua uikkareihin?
Tämä on varmasti pilaa.
Kyllä on ihmisellä surkea elämä jos näin tyhmää pilaa kirjoittaa.
Ja kyllä on minulla surkea elämä kun nyt nauran aivan kauheasti näin tyhmälle pilalle.
Hoh hoijaa, ap voisi kysyä tätä jostain nuorten lehden lääkäri palstalta ! Ei kai aikuinen ihminen jolla lapsia kyseli tuollaisia netissä!
Jonkun Pervo-Pertin aloitus tämä taas.
Haluaa kuulla kuukautistarinoita...
Jos on niin runsaat kuukautiset että tamponi ei riitä, niin sittenhän se pettää riippumatta siitä oliko uimahallissa vai ei. Minä olen hyvillä mielin uinut tamponin kanssa, koska mitään ylimääräistä ei pääse ulos. Tietysti vaihdetaan puhdas ennen uintia, eikä narua jätetä roikkumaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muiden toosista, mutta minulla ainakaan ei vesi yllä tamponiin asti.
Se on siellä ylhäällä suojattuna kolossaan.
Valutteletteko emättimestä vettä uinnin jälkeen paljon? Ette, koska se on suljettuna kuten virtsaputki ja anus ihan luonnostaan.
Hyvin selitetty. Juu, ihmisen reiät taitaa olla aika hyviä pysymään luonnostaan kiinni ja niinkuin pitämään vedet ulkona. Muutenhan vettä virtaisi vapaasti nenästä sisään kun sukeltaa. Vesi menisi sieltä suuhun, vatsaan, keuhkoihin,...
Ei mulla ainakaan ole koskaan sukeltaessani suu täyttynyt vedellä jos olen muistanut pitää suuni kiinni.
Ei se petä, jos teidän suhteenne toimii ja molemmilla on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Lapset haluaa uimaan ja mulla on kuukautiset :( Kolmatta päivää ja runsaat. Kestääkö tamponi? Mun on pakko istua lastenaltaan reunalla ja tarvittaessa hyppään sinne pelastamaan. Yrittäisin etten istu veteen kuin jos on pakko. Meneeköhän läpi? Oltaisiin 2-3 h.
Ymmärrän että joku voi joskus murehtia tamponia uidessa. Mutta typerää tässä aloituksessa on että joku murehtii tamponia siinä vaiheessa kun pitää pelastaa lapsi hukkumiselta. Ei kai siinä tamponilla siinä vaiheessa väliä? Ja kuinka usein sun lapset muka meinaa hukkua? Ja eikö siellä uimahallilla muka ole ketään muuta joka voisi pelastaa? Typerä trolli.
Olen usein uinut kun on ollut menkat ja tamponi ei petä eikä kastu. Minulla ei ainakaan mene sinne toosaan sisälle vettä uidessa.