Poskiontelotulehdus ja hammassärky
Kannattaakohan mun mennä jo lääkäriin, kun jo viikon ollut tuota hammassärkyä. Kipu siis tuntuu sellasena tärähdyskipuna että kun kävelee nii vihloo toisen puolen ylähampaita. Mihinkään tiettyyn hampaaseen en pysty paikantaa kipua.
Kommentit (12)
Joo mee lekuriin että saat antibioottikuurin.
kannattaa harkita sitä antibiottin ottoa, elimistöllähän menee yli vuosi ennenkuin se palautuu samaan tilaan kuin ennen kuuria.
oletko höyryhengittänyt, tupakoitko
Menisin aika vikkelään, sinulla voi olla tulehdus suussa/hampaassa. Hampaiden juuret voivat olla lähes kiinni poskiontelossa.
Varaa aika hammaslääkärille. Koska olet viimeksi kuvauttanut hampaiston? Voi olla vaikka useammassa hampaassa juurihoitoa vaativa tilanne. Aika paska tilanne, mutta noin käy monille muillekin, kun eivät käy hammaslääkärillä vuosittain. Jos se nyt yhtään lohduttaa, niin todennäköisesti et kuole tuohon.
Mulla poskiontelotulehdus säteilee aina hampaisiin.
Se johtuu tuosta poskiontelon tulehduksesta. Ei sulla hampaissa mitään vikaa ole. Itse kävin kerran hammaslääkärissä,juuri samojen oireiden vuoksi. Ei ollut hampaissa vikaa vaan poskiontelon tulehdus joka tuntuu juurikin tuollaiselta "laajalta" hammassäryltä.
Eli lääkäriin jotta saat lääkkeet / punkteerauksen tulehdukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla poskiontelotulehdus säteilee aina hampaisiin.
Sama, mutta kuten tuolla ylempänä joku sanoikin, hampaiden juuret voivat tosiaan olla lähes kiinni poskionteloissa ja aiheuttaa tulehdusta. ELi kannattaa käydä hammaslääkärissäkin.
....niin ja kumartuppa niin että pää on alaspäin ts. Yritä laittaa pää polviin niin saat varmistuksen. Tuntuu melkoista painetta tai vihlontaa. Sama jos kävelet portaita ronskein askelein, niin joka askeleella sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika hammaslääkärille. Koska olet viimeksi kuvauttanut hampaiston? Voi olla vaikka useammassa hampaassa juurihoitoa vaativa tilanne. Aika paska tilanne, mutta noin käy monille muillekin, kun eivät käy hammaslääkärillä vuosittain. Jos se nyt yhtään lohduttaa, niin todennäköisesti et kuole tuohon.
Hammaslääkärissä olen käynyt viimeksi vuosi sitten. t. ap
Joo kävin lääkärissä. Ei kuulemma ollut poskiontelotulehdusta. T.ap
Niin ja siis flunssaa minulla ollut jo pari viikkoa ja yhden viikon jälkeen tuntui jo, että flunssa paranee mutta sitten tuli tuo hammassärky ja kova yskäkin alkoi. T.ap