Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
361/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tennarit on typerä myyntiartikkeli, eikä niitä osta kukaan, paitsi jos ovat Vans tai Converset. Tennareista ei pääse edes lahjoittamalla eroon. Vinkkinä vaan tennareiden myyjille, että helpommalla pääsee viemällä suoraan keräykseen.

Kirjoitatko omien lasten puolesta - ite en voi sietää likaisia merkkitennareita. Mielestäni koko vaikuttaa paljon. Joskus kolmikutoset eivät mene kaupaksi, vaikka käyttämättömät.

No viimeks olin myymässä kokoa 39. Ei niitä ostanut kukaan missään foorumissa. Tennareissa on paha puoli, että kankaassa väkisinkin on pientä likaa heti ekan käytön jälkeen. Lasten tennareita taas on ihan turha edes yrittää, kun ei niitä kukaan osta. Paitsi jos ovat Vans tai Converse. Eikä tämä oo mikään henk.koht. asia, vaan sen voi todeta millä tahansa nettikirpparilla, ei kukaan varaile.

Eli yritit myydä rähjäisiä tennareita ja ihmettelet, kun kukaan ei osta. Kyllä minä sain tennarit myytyä, mitään likaa niissä ei ollut, kun en millään kurakelillä ollut niitä käyttänyt.

Täh? Miten niin rähjäisiä tennareita?!! Uskomatonta, miten täällä heti aletaan lytätä. Minulla on kengänkoko 38,5, minkä takia kenkiä ostaessani en välttämättä löydä juuri oikeaa kokoa. Jos tennarit on hiukan isot, ne ei pysy kunnolla jalassa. Eikä sen todetakseen tarvitse niitä rähjäisiksi asti käyttää.

Vierailija
362/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin yhdestä häkistä rotille. En saanut viikkoon vastausta myyjältä, joten katsoin ilmoituksesta numeron ja soitin hänelle. Hän sanoi, että häkki on myyty jo. Tässä ei mitään, mutta satuin huomaamaan, että tämän puhelun jälkeen ilmoitus häkistä oli torissa vielä yli kuukauden. En ymmärrä myyjiä, jotka eivät voi poistaa ilmoitusta jos tuote on jo myyty, varsinkin jos joku siitä kyselee. On minulle ennenkin tullut ilmoitus vastaan, jonka myyjä on unohtanut poistaa, mutta on kyselyni jälkeen ilmoitus heti poistunut.

Sitten samoihin aikoihin kun haeskelin torista vieläkin sitä häkkiä, silmiini osui samanlainen häkki, mitä olin katsellut Zooplussalta. Ainoa ero vain, että ilmoituksessa myyjä kauppasi häkkiä 70e:n hinnalla, kun upouusi Zooplussalta maksaa 40e. Myyjä oli laittanut kuvan kyseisestä häkistä Zooplussan sivuilta, joten aivan varmasti tiesi, mitä uusi häkki maksoi sieltä. Laitoin myyjälle viestiä, että hän varmasti tietää uuden häkin maksavan 40e ja että on törkeää tehdä tuollaista. En saanut koskaan vastausta viestiini, jos ilmoituksessa olisi ollut numero, olisin soittanut myyjälle. Ilmiannoin ilmoituksen torille ja laitoin mukaan linkin, josta voivat tarkistaa uuden häkin hinnan ja verrata sitä myyjän hintaan. Eniten tuossa ilmoituksessa otti silmään juuri se, että selkeästi tiesi mitä uusi maksaa, koska käytti Zooplussan sivuston kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta rottatapauksesta tuli mieleen yo-lakin myyjä. Myynnissä kerran käytetty yo-lakki. Juu, harvempi kai yo-lakki päässään kesät kulkee. Hän pyysi lakista euron enemmän kuin mitä se maksaa tällä hetkellä uutena esim. Prismassa. Toki saattaa olla, että lakien hinnat ovat halventuneet, jos kyseessä useampi vuosi sitten hankittu. Silti outoa pyytää enemmän kuin uudesta. Hän vielä huhuili perään, että eikö kukaan tarvitse. Loistava logiikka, kun ylioppilaita kuitenkin valmistuu tasaiseen tahtiin.

Vierailija
364/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ja kenkiä en ole koskaan ostanut nettikirppiksiltä. Ällöttää jo ajatuskin, että joku on hikijaloillaan kävellyt kengissä plus että ne on muotoutuneet hänen jalkaansa. Vaatteita taas en osta, kun ne ei välttämättä minulle käy. Olen melko rintava ja leveälanteinen, niin kaupassakin kaikki pakko sovittaa.

Vierailija
365/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mekon myyntiin 20 eurolla neljäs maaliskuuta. Siitä kiinnostui tasan yksi ostaja, joka tarjosi kymppiä, sitten viittätoista ja kun siihen suostuin, alkoi järkyttävä soutaminen. Sovimme noutopäivän, joka ei sopinutkaan. Sovimme uudestaan, mutta taas tuli yllättävä meno. Koko ajan vaan siirtyi eteenpäin ja eteenpäin. Sitten ostaja rupesi kyselemään, että jos tulisin Helsinkiin ja tavataan siellä. No en suostunut. Ilmoitti tulevansa sitten Tikkurilan asemalle tiettynä päivänä, jos tulisin sinne. A) päivä ei ollut yksikään ehdottamistani ja B) asun ihan toisella puolella Vantaata. Ilmoitin, että en tuo mihinkään.

Kauheasti oli kiinnostunut mekosta ja pommitti viesteillä, mutta ei jaksanut kuitenkaan lähteä hakemaan. Puoliin en jaksanut edes vastata. Loppujen lopuksi kysyi, jos lähettäisin mekon hänelle. Olin tämän vaihtoehdon jo aikaisemminkin tarjonnut mutta halusi välttämättä noutaa! Sanoin että jos 20e laitat tilille, niin lähetän kyllä.

17.03 laitoin paketin postiin. Siis kaksi viikkoa meni tähän!! Jos joku olisi tarjonnut 5e ja noutanut heti, olisin hyväksynyt jo tossa vaiheessa...

Itse olen ostanut paljonkin torista, ja ilmoitan aina että tulen noutamaan huomenna kello se ja se, jos vaan käy. Ja aina olen mennyt ajallaan. Tai jos myyjä asuu kauempana, olen maksanut ne hemmetin postikulut.

Mutta välillä näistä soutajista on kyllä itselle hyötyä. Laitoin kyselyä yhdestä huonekalusta, jonka myyjä sanoi luvanneensa jo toiselle ja poisti ilmoituksen. Kaksi viikkoa (!!) myöhemmin sain uuden viestin, että kaupat peruuntuivat jos olen vielä kiinnostunut. Ilmoitin että tulen heti huomenna ja näin tein.

Vierailija
366/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin nahkatakkia tori.fi:ssä. Noh, ostaja löytyi. Sovittiin, että nähdään paikallisessa kauppakeskuksessa. Siellä sitten sovitti takkia, eikä siinä mitään. Alkoi tinkimään hinnasta(tässä vaiheessa mainittakoon, että pyytämäni hinta oli edullinen, kyseessä oli kuitenkin merkkitakki). Pysyin napakasti kannassani, hinta on ja pysyy. No tässä vaiheessa ostaja ehdotti hintaa ja kertoi, että hänellä on autossaan vastaavanlainen samaa merkkiä(tosin eri malli) oleva takki. Saisin siis nahkatakin ja hieman vähemmän rahaa kuin pyytämäni summan. No, suostuin ja kävin sovittamassa takkia autolla. Takki ei sopinut.. Tässä vaiheessa ostaja jankkasi, jankkasi ja jankkasi. Haluaa takin halvemmalla. Aikaa oikeasti oli mennyt tässä vaiheessa puolitoista tuntia. Sanoin, että lähden kotiin, ota yhteyttä mikäli kelpuutat pyytämäni summan.

Seuraavana päivänä sitten alkoi pommitus. Mä olin töissä, puhelimeen tuli viestejä ja puheluita. Kyseessä tietenkin tämä ostaja. Olisin saanut tässä vaiheessa uuden ostajan takilleni(joka olisi maksanut takista siis pyytämäni hinnan). Tämän kauppakeskus-ostajan mielestä olin epäreilu, takki olisi kuulunut hänelle. No tekstareita pukkasi lisää, mulla meni hermo. Sanoin tälle, että nyt maksat pyytämäni hinnan ja piste. No tarina päättyi niin, että ostaja saapui autollansa lähes kotiovelleni ja maksoi mukisematta takin(alkuun kuitenkin vaati, että olisin tullut Espooseen, asun itse Helsingissä?). Otin siihen vielä mieheni mukaan, sillä mua alkoi oikeasti vähän pelottamaan, niin epätasapainoiselta toi torityyppi vaikutti :D

Vierailija
367/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä te olette semmoisesta, että myyjä ei vastaa viestiin? Mulla käynyt monesti niin (torissa) , että olisin kiinnostunut ostamaan jonkun tuotteen, laitan myyjälle viestin että olisin kiinnostunut ostamaan jne, mutta myyjä ei vastaa mitään. Mun mielestä se on hieman ärsyttävää. Miksi ei voi vastata, että tuote meni jo (ja sitten poistaa ilmoituksen)?? Niin mä ainakin itse toimin.

En vastaa jos siellä kysellään jotain lisäkuvia tai mittoja. Menee toisille ilmankin.

Mittoja? Tuo juuri on ihan käsittämätöntä, että lähdet myymään tuotetta, mutta et viitsi laittaa mittoja! Miksi? Kuka muka lähtee ostamaan jotain huonekalua ilman, että tietää minkä kokoinen on? Facessa asian sentään voi kysyä suoraan kommenttikentässä, mutta ei torin kautta viitsi erikseen sähköpostilla tai puhelimen välityksellä kysyä minkähän kokoinen tämä "suurikokoinen" hylly oikein on.

Vierailija
368/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kysyin yhdestä häkistä rotille. En saanut viikkoon vastausta myyjältä, joten katsoin ilmoituksesta numeron ja soitin hänelle. Hän sanoi, että häkki on myyty jo. Tässä ei mitään, mutta satuin huomaamaan, että tämän puhelun jälkeen ilmoitus häkistä oli torissa vielä yli kuukauden. En ymmärrä myyjiä, jotka eivät voi poistaa ilmoitusta jos tuote on jo myyty, varsinkin jos joku siitä kyselee. On minulle ennenkin tullut ilmoitus vastaan, jonka myyjä on unohtanut poistaa, mutta on kyselyni jälkeen ilmoitus heti poistunut.

Sitten samoihin aikoihin kun haeskelin torista vieläkin sitä häkkiä, silmiini osui samanlainen häkki, mitä olin katsellut Zooplussalta. Ainoa ero vain, että ilmoituksessa myyjä kauppasi häkkiä 70e:n hinnalla, kun upouusi Zooplussalta maksaa 40e. Myyjä oli laittanut kuvan kyseisestä häkistä Zooplussan sivuilta, joten aivan varmasti tiesi, mitä uusi häkki maksoi sieltä. Laitoin myyjälle viestiä, että hän varmasti tietää uuden häkin maksavan 40e ja että on törkeää tehdä tuollaista. En saanut koskaan vastausta viestiini, jos ilmoituksessa olisi ollut numero, olisin soittanut myyjälle. Ilmiannoin ilmoituksen torille ja laitoin mukaan linkin, josta voivat tarkistaa uuden häkin hinnan ja verrata sitä myyjän hintaan. Eniten tuossa ilmoituksessa otti silmään juuri se, että selkeästi tiesi mitä uusi maksaa, koska käytti Zooplussan sivuston kuvaa.

Tuohan on ihan ilmiselvää mitä tuo on tekemässä. Ei sillä mitään häkkiä ole koska se on lainannut kuvan kaupan sivuilta. Jos joku hölmö haluu ostaa niin se käy kaupasta ostamassa ja myy voitolla.

Vierailija
369/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin omituisia tarinoita täältä on saanut kyllä lukea. Minulla on kokemusta lähinnä ohareista. Se vähän korpeaa kun on sovittu haku ja kun aika koittaa, laitan viestiä tyyliin "Oletko tulossa?", (itselläni oli siis meno joten en voinut vain jäädä odottelemaan, ja olin sen ostajalle myös kertonut,) ja ostaja vain lukee viestin eikä vastaa koskaan. En kysellyt perään vaan myin seuraavalle joka tuotteen halusi.

On ihmetyttäneet myös ne jotka aivan välttämättä haluavat soittaa ennen kauppoja ja pyytävät puhelinnumeroa (en laita tori.fi-ilmoituksiin numeroa). Nyt tätä keskustelua luettuani ymmärrän, että ehkä ostaja haluaa tarkistaa, että olen asiallinen tyyppi ja ihan aikuinen. 

Vierailija
370/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan ilmiselvää mitä tuo on tekemässä. Ei sillä mitään häkkiä ole koska se on lainannut kuvan kaupan sivuilta. Jos joku hölmö haluu ostaa niin se käy kaupasta ostamassa ja myy voitolla.

Mutta mikä tuossa on kiellettyä?Saahan se myyjä pyytää mitä haluaa.Turhaa näistä mitään "ilmiantoja" tehdään.Tyhmäähän tuo toki on mutta hyvä business jos löytyy tyhmä ostaja.

Vierailija
371/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Huudosta lapselle T-paidan pojan lempihahmon kuvalla. Postitusta sai odottaa pitkään ja kun paita saapui, se oli lähetetty todella heppoisessa, repeytyneessä kirjekuoressa, jota ei ollut edes suljettu (irti repäistävä liiman suoja vielä paikallaan), ja jonka päällä oli postin tarra, että se oli saapunut postiin puutteellisesti pakattuna eikä posti ollut vastuussa, jos kuoresta puuttui jotain. Itse paidassa oli purkautunut olkasauma, mistä ei ollut ilmoitettu kuvauksessa mitään, mutta mikä parasta... purkautuneesta saumasta roikkui lanka ja neula.

Paita oli maksanut vain jonkun hassun euron eikä juuri sen hahmon kuvalla ollut silloin helppo löytää mitään, joten paikkasin paidan itse ja poika tykkäsi. Laitoin silti myyjälle negatiivista palautetta sekä avoimesta paketista, reiästä että neulasta, ja myyjä vastasi hyvin marttyyrimaiseen sävyyn, miten oli ihan hyvää hyvyyttään ollut omin käsin ompelemassa paitaa ehjäksi ja parhaansa mukaan postittanut ja miten kehtasinkin jättää muuta kuin positiivisen palautteen. Olisi pitänyt ilmeisesti olla vain tyytyväinen kun toinen oli pelkän paidan lisäksi lähettänyt askartelupuuhaa iltapuhteiksi.

Vierailija
372/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä tuossa on kiellettyä?Saahan se myyjä pyytää mitä haluaa.Turhaa näistä mitään "ilmiantoja" tehdään.Tyhmäähän tuo toki on mutta hyvä business jos löytyy tyhmä ostaja.

Se, että myy tavaraa, joka ei ole omassa omistuksessa, se on kiellettyä.

Vierailija
373/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että myy tavaraa, joka ei ole omassa omistuksessa, se on kiellettyä.

tuotahan ei voi tietää,vaikka kuva olisi lainattu....

Vierailija
374/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja vaihtanut Facebookissa profiilikuvakseni sellaisen, jossa vauvavatsa näkyi. Pistin sitten oman alueeni kirpputorille myyntiin lipaston ja sitä ostamaan tullut mies olisi halunnut ottaa minusta kuvia , siis ihan vaatteet päällä siinä kuistilla mutta kuvia kuitenkin ja kehui , kuinka odottava äiti on kaunis. Jäi todella kammottava olo ja kyttäsin vainoharhaisena ikkunasta, että lähtikö se hullu varmasti !

Vierailija
375/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin raskaana ja vaihtanut Facebookissa profiilikuvakseni sellaisen, jossa vauvavatsa näkyi. Pistin sitten oman alueeni kirpputorille myyntiin lipaston ja sitä ostamaan tullut mies olisi halunnut ottaa minusta kuvia , siis ihan vaatteet päällä siinä kuistilla mutta kuvia kuitenkin ja kehui , kuinka odottava äiti on kaunis. Jäi todella kammottava olo ja kyttäsin vainoharhaisena ikkunasta, että lähtikö se hullu varmasti !

Miksi ihmeessä annoit luvan kuvata??

Vierailija
376/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä annoit luvan kuvata??

Ei varmaan antanutkaan, mies OLISI HALUNNUT kuvata.

Vierailija
377/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien kaiken tarpeettoman tavaran kaatopaikalle. Ei enää koskaan sitä persaukisten tolvanoiden kanssa säätämistä, tinkaamista ja venkoilua.

Sama täällä. Mikä on tosi tylsää, koska kyllä sitä joskus miettii niitä roskavuoria ja sitä, että samaan aikaan on ihmisiä, joille voisi ihan oikeasti olla iloa ja käyttöä noista jutuista. Mutta on ollut niin ikäviä kokemuksia ihan jo ilmaiseksi lahjoittamisen kanssa - jonka lisäksi se vie aikaa - että ei vain viitsi.

Omassa taloyhtiössäni on viime aikoina muodostunut ihan tavaksi, että roskakatoksessa on oikeastaan joka viikko tosi hyväkuntoisia lamppuja, tuoleja, ties mitä. Ei niin varmaan saisi tehdä, mutta kun ne viedään kiltisti pois niin ihmiset eivät viitsi nähdä enempää vaivaa.

Olisi megahyvä, jos olisi jokin toimiva ja helppo hyväntekeväisyysjuttu jossa lahjoitettaisiin kunnollista tavaraa nimenomaan köyhille suomalaisille. Tyyliin että olisi samantyyppiset keräyslaatikot kuin jollain UFF:lla, mutta tavarat menisivät ilmaiseksi jakoon, ei myyntiin. Ja nimenomaan suomalaisille. Tosin tuotakin varmaan hyväksikäytettäisiin. 

Vierailija
378/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon av:n kaikkivoipaisuuteen uskovat ostajat ovat huvittavinta. Esimerkkinä: myin hyvin halpaan hintaan (4 e) sellaista ovenkarmissa itsekseen pysyvää leuanvetotankoa. Eka kommentoija laittaa av yv. Yksityisviestinä tulee kysymys laitteen mitoista. Sellaista häkkyrää on hyvin vaikea mitata, enkä kirppismyyjänä pysty antamaan takuuta, että se juuri tämän ostajan ovenkarmeihin sopii - en ole urheiluvälinekauppias, enkä kanna sitä tankoa mukanani. No, laiton sitten joutessani kuitenkin vastakysymyksen, että mistäköhän tuotteen dimensiosta ollaan kiinnostuneita. Tähän av:n laittaja ei vastaa. Sillä aikaa jonoon tulee toinen, jolle pistän viestiä, että tanko on hänen jos hän sen kyselemättä ostaa, eli on valmis ottamaan neljän euron riskin siitä, ettei se juuri hänen karmeihinsa sovikaan. Hänelle se oli ok, ja sovimme noudosta.

Tästä toki se ensimmäinen (vihdoin monen tunnin jälkeen herättyään vastaamaan viestiini) saa hirveän hepulin, koska tämä oli hänen elämänsä tilaisuus saada tanko niin halvalla, kuin sitä olin myymässä! Pahoittelin hänen menetystään, ja kerroin että hän olisi toki sen tangon saanut, mikäli olisi käyttänyt yv:tä kyseiseisen ryhmän sääntöjen mukaisesti noudon sopimiseen. 

Joo, noi riidat on legendaarisia! Jossain FB-kirppareilla kun taitaa olla sääntönä se, että ekana "av" laittanut saa tuotteen jos ei erikseen vapauta sitä. Ja sitten kun se ekan av:n laittanut alkaa tinkaamaan ja vänkäämään ja haluaa ties mitä ilmaista kuljetusta, niin että itse haluaisi myydä sille seuraavalle joka on asiallisesti liikkeessä, niin alkaa ihan mieletön p*skamyrsky!!!!! 

Vierailija
379/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB-kirpparilla oli joskus ilmoitus kommentilla "Myyn kelle haluan". Huvitti, mutta ei naurattanut enää kun aloitin itse myynnin kirppareilla ja torissa. Säästyy paljolta kun laittaa kommentin ettei ota alustavia varauksia ja myy sille kenen kanssa sopiminen helpoiten onnistuu. Ja helpompaa kun pyytää edes vähän rahaa eikä anna ilmaiseksi, jostain syystä ilmaiset tavarat kerää näitä urpoja ja huvikseen säätäjiä. 

"Ja helpompaa kun pyytää edes vähän rahaa eikä anna ilmaiseksi, jostain syystä ilmaiset tavarat kerää näitä urpoja ja huvikseen säätäjiä." TÄMÄ ON NIIN TOTTA! Yhdessä pk-seudun ryhmässä tietty nainen on aivan kuuluisa siitä, että tulee haaskalle heti, jos mitään ollaan antamassa ilmaiseksi. 

Mutta monella FB-kirpparilla ei saa toimia noin, että myy kenelle haluaa. Siksikin en enää todellakaan myy niillä yhtään mitään.

Vierailija
380/2608 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä millä hintaa ihmiset tavaraa myy! Onko ihan järkevää myydä kaksi pientä kulahtanutta turkkilaista teekuppia hintaan 10 euroa tai 5 kpl Aku-Ankkoja 15 eur, minusta tuo on jo järkyttävää.