Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
2221/2608 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia ovat kaikki ostajat jotka tarjoavat uudenveroisesta tavarasta puolet pyyntihinnasta ja vielä kehtaavat vaatia että se kuljetetaan kymmenien kilometrien päähän. Kuten tänäänkin taas yksi aivoton idiootti (nuori nainen) laittoi viestiä. Estoon menee heti tuollaiset röyhkimykset. En alennu edes vastaamaan enää kohteliaasti. Olin kyllä aikeissa ilmoittaa että saat ilmaiseksi ja voin tuoda, autoa en kyllä omista mutta piankos tuon 80 km kävelen, lähden nyt matkaan :D

Vierailija
2222/2608 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pari vuotta sitten facen kirppis-ryhmästä tytölle välikausitakin, jota ei lopuksi paljoakaan pidetty ja kun se jäi pieneksi niin laitoin sen myyntiin kun oli vielä ihan ok kunnossa. Alkuperäinen myyjä näki ilmoitukseni, kaivoi esille 2 vuotta vanhat keskustelumme ja ilmoitti ryhmän yp:lle että olen trokari ja minut pitää erottaa ryhmästä.

Tuli mieleen tästä kun ostin joskus ison läjän pikkuvauvan tarvikkeita/vaatteita huudosta. Kaupat menivät hyvin, ei mitään ihmeellistä.

Sitten meni joku kolme vuotta kun sain tuolta myyjältä viestin missä halusi kamat takaisin kun oli taas raskaana. Se  viestin sävy oli sellainen etten viitsinyt vastata mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2608 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on täynnä huijareita ja pilaostajia, kummallisia "osto"ilmoituksia tullut vähän väliä ja mitään ei olla kuitenkaan ostamassa, kyse parin euron tuotteesta vieläpä. Ja sen jälkeen koko profiili hakkeroitiin, enää ei onnistu kirjautuminen pilaostajien jälkeen. Täytyy pyytää ylläpitoa poistamaan profiili, torifi on pilaostajien paikka. Ja sitten lisänä myös englantia käyttävät jotka tarjoavat 2e tavarasta sisältäen postimaksut, vaikka postikulutkin on enemmän ei mene jakeluun. Naurettavaa, meni suoraan torjuntaa se huonoa suomea käyttänyt 2e tinkaaja, siirtyi varmaan tinkaamaan muilta eurolla. Hirveän vastuuton sivu, jossa saa tehdä mitä vain. Pelottavaa jos joku päästää ovelleen tai menee viemään tavaraa vastaaville häiriköille, alkaisivat varmaan kerjätä ilmaistavaraa. Ihmetyttää mitä oikein tekevät millään myyntisivulla, jos rahatilanne on muka sellainen että yli 2e maksu on liikaa. 

Vierailija
2224/2608 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä myyjällä oli tyyliin 300 vaatetta myynnissä "uudenveroisia/uusia" ja huippuhyvät palautteet, postissa tulikin kellarin/uff hajuinen vanha lumppu. Oli selvästi ammattimyyjä, joka osteli vanhoja vaatteita ja mainosti uusina.

Vierailija
2225/2608 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla taka-ajatuksena ihmisellä joka varaa tuotteen ja haluaa kuumeisesti maksaa sen etukäteen, mutta ei suostu sopimaan noutoa?

Yritän tosiaan myydä kohtuuhintaista tavaraa parhaillaan torissa ja yksi ostaja tinkasi ja tinkasi, lopulta suostuin hinnanalennukseen. Annoin samantien osoitteen ja aikahaarukan jolloin sopii hakea. Koko ajan hän haluaisi maksaa etukäteen.

No ostaja vastasi leväperäisesti että hakee sitten joku päivä ja minä idiootti sitten päivystin koko viikon töiden jälkeen himassa siltä varalta että hän pääsee hakemaan.

Ostajaa ei kuulu ja laitan viestiä, että omien menojeni vuoksi tavara tulisi hakea nyt näiden tiettyjen päivien aikana. Lopulta tyyppi vastaa että ei nyt työvuorojen takia voi mutta vaatii edelleen saada maksaa ja hakisi "joskus ensi viikolla".

Itse pyydän jälleen kahteen kertaan häntä ilmoittamaan aktuaalisen hakupäivän ennen maksamista, mutta hän ei suostu. Olen ihan varma että jos suostun ottamaan rahan häneltä vastaan, tavara on nurkissani vielä kahden kuukauden päästä ja ostaja päättääkin tulla jonain todella epäsopivana hetkenä.

Tämäkin ostaja on työelämässä, miten voi olla niin vaikea ymmärtää että en minä hänen takia kaikkea vapaa-aikaani voi istua kotona odottamassa.

Vierailija
2226/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin joskus vanhoja pleikkaripelejä Facebookissa. Joku nuori mies kiinnostui osasta ja tarjosi pakettihintaa kymmenestä pelistä. Kaupat sovittiin seuraavalle päivälle läheisen kaupan pihalle. Mies tuli 10 minuuttia myöhässä, mutta kaupat saatiin tehtyä kunnialla.

Yöllä hän oli laittanut minulle Facebookin messengerissä viestiä, että yksi peleistä ei toimi kun levyssä on kuulemma niin paljon naarmuja. Olin testannut pelit kotona ennen myyntiä, ja kaikki olivat toimineet moitteetta. Vastasin hänelle että voi ei, olin kyllä testannut pelit, että voisiko olla nyt konsolista kiinni ettei peli pyöri. Mies ehdotti, että vaihtaa toimimattoman pelin toiseen, ja ostaa samalla vielä kaksi muutakin peliä. Suostuin tähän, ja aloimme hinkkaamaan aikatauluja. Kerroin, että olen töissä ti ja ke klo 17 asti, että jälkeen sopisi. Mies vaikeni tyystin. Tiistaina kysyin, että no aikooko tulla tänään vai huomenna, ja hän ehdotti että nähdään huomenna klo 16:30. Sanoin, että kuten mainitsinkin, olen töissä viiteen asti, että passaisiko klo 17:30. Tämä sopi miehelle.

Keskiviikkona sitten menin kaupan pihaan odottelemaan sovitusti, miestä ei vaan näkynyt eikä kuulunut. Odotin puoli tuntia ja lähdin kotiin. Kotona koneella huomasin, että tyyppi oli laittanut useita messenger-viestejä. Ensimmäinen oli tullut klo 17:12, jossa hän kertoi tulleensa "välissä syömään, n. puoli tuntia menee".

17:58: "täällä on valmista, nähdään vartin yli siinä kaupan edessä" ja heti perään "niin sopiiko lähdenkö pyöräilemään?"

18:20: "olen tässä kaupan edessä tuutko?" ja perään "ei näy... Lähden, ei se mitään... Sano aika niin nähdään huomenna kaupan edessä?"

Olin aivan raivoissani. Vastasin, että kuulepa, en sano enää mitään aikaa, koska ne eivät näköjään sinulle merkkaa yhtikäs mitään. Odotin puoli tuntia kaupan edessä, et voi olettaa, että joku 15 min ennen sovittua tapaamisaikaa laitettu fb-viesti tavoittaa minut. Sanoin myös vähän rumasti, että mahtoi olla nälkäkuolema lähellä, kun ei voinut 15 minuuttia olla nälissään ja aikoinaan sovitussa paikassa. "Nauti peleistä maha täynnä, tämä oli tässä."

Tyyppi alkoi sitten vänkäämään, että enkö meinaa sitä toimimatonta peliäkään vaihtaa, että luuli minun nähneen viestit ja että hänellä olisi minulle se raha niistä kahdesta pelistä valmiina (eikö tämä ole oletus!?) ja että voi hakea huomenna jos vaan sanon ajan. Vastasin, että ei ole minulla aikaa sun kans pelleillä, kun vaihtelet tapaamisaikoja oman mielen mukaan noin vain. Tyyppi vain jatkoi, että sano vain aika, ja nosti jopa EUROLLA sitä tarjousta niistä kahdesta pelistä. Ehdotti myös että voisi tulla kotioveltakin hakemaan, niin ei tarvitsisi minun odotella pihalla (!). En vastannut mitään. Kohta tuli taas viestiä: "Sano aika ja paikka niin tuun hakeen saadaan hoidettua oikein tämä juttu sinä se tässä toimimattomia pelejä myyt en minä..." En vastannut vieläkään. Kolmen päivän päästä laittoi vielä viestin: "Et siis aio korvata tuota rikkinäistä peliä ollenkaan?" Tähän vastasin, että olisin korvannut, mutta itse et tullut paikalle, minullahan siinä meni aikaa ja rahaa kun et vaivautunut paikalle, ja ilmoitin, etten ole velvollinen korvaamaan yhtään mitään. "Sait yhdeksän peliä polkuhintaan, ole tyytyväinen siihen. Kuten jo aiemmin sanoin: tämä oli tässä." Sen jälkeen en ole tyypistä kuullut, ja onneksi en sopinut kauppoja kotiovelle. Ties minkä riesan olisin vaivoikseni saanut.

Vierailija
2227/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen osti minulta paidan. Laitoin matkahuollolla ja kerroin seurantakoodin.

Myöhemmin tuli ilmoitus, ettei pakettia ole noudettu, mutta sen voi vielä saada matkahuollon pisteestä.

Selvitin asian, että ostaja voi itse käydä hakemassa tuotteen sieltä, koska asuu samalla seudulla.

Ostaja ei hakenut paitaa sieltäkään.

No, eikai sille voi mitään jos ei omat ostokset kiinnosta. Harmi vaan että täysin hyvä paita meni roskiin.

Nouto olisi maksanut minulle postikulut uudestaan, niin en lähtenyt siihen.

Vierailija
2228/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjosin Torissa poisnoudettavaksi kahta nojatuolia ilmaiseksi. Näille löytyikin nopeasti kiinnostunut hakija: viestiensä perusteella eräs oikein kohtelias ja hyvätapainen herra. Vähitellen alkoi kuitenkin tulla sarjamurhaajaviboja, kun hän koki tarpeen ryhtyä selostamaan yksityiskohtaisesti, keneltä ja mistä osoitteesta hakee perävaunun ja minkä värisellä ja -merkkisellä autolla tulee hakemaan tuoleja. Jälkimmäisen tiedonjyvän jaon tavallaan ymmärrän (vaikka loppupeleissä vain se kiinnostaa, tuleeko hän sovittuna aikana oven taakse vai ei), mutta sitä en edelleen ymmärrä, miksi hän ajatteli olevan tarpeellista että tiedän esim. minkänimiseltä henkilöltä hän on saanut perävaununsa lainattua. Noutoa edeltävänä päivänä annoin osoitteeni. Sarjamurhaajavibat tulivat kunnolla siinä, kun noutopäivänä hän laittoi minulle Torissa pelkästään viestin "Valmis!" ja jonka perässä luki osoitteeni ja sukunimeni. Ajattelin, että oliko tämän edes tarkoitus tulla minulle, vai jollekin rikoskumppanilleen. En vastannut mitään.

Myöhemmin summeri soi, ja ovelle ilmestyi melko epäsiistin ja hyvin ilmeettömän näköinen ukko. Hän oli vähän senoloinen, kuin olisi jotenkin tuohtunut - tai niinkuin hänet olisi pakotettu hakureissuunsa. Oltiin sovittu haku klo 16, ja tuolit hänen oli saatava toimitettua klo 17 mennessä niille tarkoitettuun loppusijoituspaikkaan: hän saapui klo 16:30, ja ajattelin, oliko hän ärtyisän oloinen siksi, kun en töitteni takia voinut suostua ehdotukseensa hakea tuolit jo aamupäivästä. No, hän ryhtyi tuoleja siirtämään kohti hissiä ja jopa vähän väkivalloin runnoi ensimmäisen niistä sisään. En mennyt perässä, vaan jäin odottamaan, että palaa hakemaan toisenkin (jos palaa). No, palasi hän hakemaan senkin, ja jopa hieman yllätyksekseni hän toivotti toisen tuolin napatessaan hyvää viikonloppua. Ei sillä että hän olisi katsonut silmiin tai että äänensävy olisi ollut mitään muuta kuin väkinäinen, mutta kuitenkin. Olin jopa tietyllä tapaa huojentunut siinä vaiheessa, kun laitoin oveni takaisin kiinni. Jännä kyllä, miten voi olla niin totaalisen erilainen ihminen viesteissä ja livenä!

Ihmisiä on moneen junaan. Tästä jäi vähän pelottava vaikutelma. Siksi ymmärrän kyllä todella hyvin, miksi täälläkin on muutamia, jotka eivät halua jakaa kotiosoitettaan missään tilanteessa tuntemattomille. En ehkä itsekään niin tekisi, jos asuisin omakotitalossa ja vähänkään jossain syrjemmässä. Kerrostalossa sentään joku ehkä kuulee avunhuudot, jos veitsi alkaakin yhtäkkiä heilua.

Ei saatana 😁😁😁😁 Siis mitään kuumottavaa ei tapahtunut, mut vedit johtopäätökset 😁😁😁 Etkö ole ikinä tavannut ihmisiä?

Ei kannata jäädä odottelemaan että onko se pelottava vaikutelma omaa kuvitelmaa, varsinkin jos tulee vain harvoin sellainen fiilis ihmisistä. Alitajunta voi varoitella jonkun käytöksestä, vaikka et tiedostaisi itse ajatuksen tasolla sitä, mikä tyypissä on vialla.

Esimerkiksi alitajunta voisi havaita jonkun tyypin taskussa teräaseen muotoisen esineen, vaikka ajatuksen tasolla et sitä vielä havaitse. Pelkofiilis on alitajunnan varoitus vaarasta. Tulee ihan alkukantaisista vaistoista ja tutkittu asia.

Ei kannata koskaan laittaa halvalla toisten fiiliksiä.

Vierailija
2229/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin äskettäin auton torin kautta. Kauppaan olen tyytyväinen, mutta hieman kummastuttaa, kun myyjä ei jälkeenpäin vastannut puheluuni eikä ottanut yhteyttä. Autosta löytyi avainnippu ja olisin kysynyt, mitä niille tehdään. Arvelin myyjän pelkäävän haukkuja tms., kun ei vastannut pariin puheluun.

Vierailija
2230/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Torissa tuo "Estä käyttäjä" toiminto, olen niin kyllästynyt noihin ketkä tinkaavat samantien sen 40-50% hinnasta, on jopa tingattu 3€:n tuotteestakin, sadan euron tuotteesta tarjotaan se 50€ eikä kyseessä edes ole mikään ylihintainen tuote vaan jo valmiiksi halpa.

En enää jaksa vastata edes noille vaan blokkaan samantien ostajan, eipä niiden tarvitse tarjota enää mitään ikinä.

Ps. Tinkaaminen on ihan ok mutta jotain rajaa siinäkin.

Vierailija
2231/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen äijä osti " lapselleen" lego ukkeli pussin.

Ilmoituksessa luki, että joitain osia on hukassa.

Äijä pommitti päivittäin saatuaan pussinsa, kuinka siltä ja tolta ukolta puuttui kädestä meisseli tai oli väärä takki jollain ukkelilla päällä.

😬

Vierailija
2232/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla taka-ajatuksena ihmisellä joka varaa tuotteen ja haluaa kuumeisesti maksaa sen etukäteen, mutta ei suostu sopimaan noutoa?

Yritän tosiaan myydä kohtuuhintaista tavaraa parhaillaan torissa ja yksi ostaja tinkasi ja tinkasi, lopulta suostuin hinnanalennukseen. Annoin samantien osoitteen ja aikahaarukan jolloin sopii hakea. Koko ajan hän haluaisi maksaa etukäteen.

No ostaja vastasi leväperäisesti että hakee sitten joku päivä ja minä idiootti sitten päivystin koko viikon töiden jälkeen himassa siltä varalta että hän pääsee hakemaan.

Ostajaa ei kuulu ja laitan viestiä, että omien menojeni vuoksi tavara tulisi hakea nyt näiden tiettyjen päivien aikana. Lopulta tyyppi vastaa että ei nyt työvuorojen takia voi mutta vaatii edelleen saada maksaa ja hakisi "joskus ensi viikolla".

Itse pyydän jälleen kahteen kertaan häntä ilmoittamaan aktuaalisen hakupäivän ennen maksamista, mutta hän ei suostu. Olen ihan varma että jos suostun ottamaan rahan häneltä vastaan, tavara on nurkissani vielä kahden kuukauden päästä ja ostaja päättääkin tulla jonain todella epäsopivana hetkenä.

Tämäkin ostaja on työelämässä, miten voi olla niin vaikea ymmärtää että en minä hänen takia kaikkea vapaa-aikaani voi istua kotona odottamassa.

Murto. Myyntikuvissasi tai tuotemerkeissä on ollut jotain mikä on antanut ymmärtää että olette varoissanne. Haluaisi myös maksaa jotta näkisi missä pankissa tilinne on ja tukeeko se vaikutelmaa. Osoite vielä ja sitten alkaa vispaus jolla selvitetään koska olette normaalisti kotona ja koska poissa. Tuotetta ei koskaan noudeta, mutta jossain kohtaa ehkä vuodenkin aikajänteellä teille käydään murtautumassa.

Vierailija
2233/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin käyttämätöntä moccamasteria 30€ ja heti yks äijä ilmoitti hakevansa sen ja maksaa 10€. Ilmoitin, ettei keitin lähe mihinkään alle pyyntihinnan. No tämä äijä suostui ja sitten kysy osoitetta, että voi tulla hakemaan sen. Ehdotin läheisen kaupan pihaa ja tää äijä haukku mut pihtaavaksi hu*raksi 😅 estin tyypin ja kahvinkeitinkin löysi uuden kodin.

Vierailija
2234/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pari vuotta sitten facen kirppis-ryhmästä tytölle välikausitakin, jota ei lopuksi paljoakaan pidetty ja kun se jäi pieneksi niin laitoin sen myyntiin kun oli vielä ihan ok kunnossa. Alkuperäinen myyjä näki ilmoitukseni, kaivoi esille 2 vuotta vanhat keskustelumme ja ilmoitti ryhmän yp:lle että olen trokari ja minut pitää erottaa ryhmästä.

Ilmeisesti myit sitä sitten kalliimmalla kuin olit ostanut?

Vierailija
2235/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä ihmiset jotka haluavat VARATA tuotteen seuraavaan päivään, että tulevat KATSOMAAN ja luulevat että pidän tuotetta heille varattuna, kun samaan aikaan jostain kauempaa löytyy ihminen joka on valmis ostamaan tuotteen esitettyään varmistavia kysymyksiä, mittoja tai kuvia.

Sitten on nämä, jotka jää jahkailemaan, tinkaamaam ja/tai miettimään että miten maksavat ja häviävät linjoilta kun sillä aikaa saattaa ilmestyä joku joka ostaa tuotteen samoin tein ja on valmis käyttämään suosituinta ja nopeinta maksutapaa. Ja sitten nämä jahkailijat pamahtaa takaisin joskus puolen tunnin päästä ja olen jo ilmoittanut heille viesteissä että muutkin kyselevät ja tähän ei reagoida mitenkään ja totta kai myyn sille, joka on nopein ja reippain. En jaksa jäädä hautomaan kysyttyjä tuotteita niille jotka jahkailevat kun osa näistä jahkailijoista/kyselijöistä on niitä jotka häviävät kuin pieru Saharaan ja sitten saan kiukkuisia viestejä jahkailijoilta. Asia tai tuote on mielestäni myyty vasta sitten kun rahat tilillä ja ostajan osoite myyjällä.

Vierailija
2236/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti myit sitä sitten kalliimmalla kuin olit ostanut?

Mitä sitten vaikka tuo olisikin myynyt? Mieti nyt kuka muistaa paljonko on maksanut lapsen takista käytettynä 2 vuotta sitten.

Mieti sen jälkeen minkälainen kyylä laittaa viestin jonkun takin takia 2 vuoden päästä....

Ootkohan se alkuperäinen myyjä kun en usko et toi olis normaalia käytöstä kovin monelle:D

Vierailija
2237/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi yksi ostaja ei mitenkään meinannut älytä että tarvin postin pakettikorttiin puhelinnumeron, vänkäsi vaan ettei ole ennenkään tarvinut.

Vierailija
2238/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin äskettäin auton torin kautta. Kauppaan olen tyytyväinen, mutta hieman kummastuttaa, kun myyjä ei jälkeenpäin vastannut puheluuni eikä ottanut yhteyttä. Autosta löytyi avainnippu ja olisin kysynyt, mitä niille tehdään. Arvelin myyjän pelkäävän haukkuja tms., kun ei vastannut pariin puheluun.

Varastettu auto?

Vierailija
2239/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun jotkut yritävät myydä esim. 100e lahjakortin samalla 100 eurolla.

Vierailija
2240/2608 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi: ssä on myynnissä pieni kampe, jonka soveltuvuuden tarpeisiini kysyin myyjältä ja hän vastasi. Osa kävisi tarpeisiini. En tinkinyt, kun ei ollut tarpeen. Kysyin taas viestillä, mitä osa maksaa postikuluineen. Muujä näki viestin. Se selviää viestin statuksesta. Vastausta ei kuulunut muutamaan päivään, ja toistin kysymyksen. Viesti on taas nähty, mutta vastausta ei ole tullut. Soittaa ei voi, koska yhteydenottotapana on vain tämä viesti. 

Jotenkin jäi orpo ja syyllinen olo, että olen tehnyt jotain ihan väärin, kun ahdistelin myyjää. Jos hän vaikka kaupitteli osaa, eikä halunnut luopua siitä. Osa on nyt 4 viikkoa myöhemmin yhä myynnissä.

Myyjä ei ole jaksanut rueta selvittämään postikuluja, tai asuu kaukana postituspalveluista?

Tai sitten myyjä on jo saanut tavaran myytyä, eikä enää viitsi vastata (eikä viitsi myöskään poistaa myynti-ilmoitustaan...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme