Eräs mies oli aluksi tosi huomaavainen ja ystävällinen
Ja sitten käytös muuttui ihan päinvastaiseksi eli töykeäksi ja alentavaksi. Mitä tämä on?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luulin muutaman viikon että mies on ihastunut minuun. Sitten yhtä äkkiä käytös muuttui. Hän jopa kiusaa minua ja yrittää tehdä naurunalaiseksi. Onko hän jostain kateellinen vai mitä?
Se juuri on merkki ihastumisesta, varsinkin, jos ei saa vastakaikua.
Täh?
Ehkä sinä olet alkanut tuntumaan hänestä ärsyttävältä. Vaikutat itse ylemmyydentuntoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä olet alkanut tuntumaan hänestä ärsyttävältä. Vaikutat itse ylemmyydentuntoiselta.
Jaahas. Olisi kiva kuulla, että miksi vaikutan sinun mielestä ylemnyydentuntoiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy noin joskus ihan tavallisissakin suhteissa, esim. töissä. Ihminen on ensin hyvin ystävällinen, kunnioittava ja kohtelias, mutta saattaa jonkin ajan kuluttua muuttua, jättää esim. isommassa porukassa täysin huomiotta tai sanoa jotain vähättelevää tai saattaa kysymyksellään kiusalliseen tilanteeseen.
Miksi ihmiset käyttäytyy näin?
Mm. huono itsetunnon omaatat mt-ongelmaiset tekevät kun eivät osaa muuten kiinnostustaan käsitellä tai tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Olisi kiva kuulla, että miksi vaikutan sinun mielestä ylemnyydentuntoiselta?
Veikkaat ensimmäisenä syyksi kateutta ja sitä että hän pitää sinua uhkana. Olet sitä mieltä että kaikki muut pitävät sinusta. Nuo nyt esimerkiksi.
Ehkä mies huomasi että luulit hänen ihastuneen sinuun, eikä halua pönkittää tätä kuvitelmaasi.
No miehiä ei ylipäänsä voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaat ensimmäisenä syyksi kateutta ja sitä että hän pitää sinua uhkana. Olet sitä mieltä että kaikki muut pitävät sinusta. Nuo nyt esimerkiksi.
Niin veikkasin.
Tiedän, että muut pitävät minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin veikkasin.
Tiedän, että muut pitävät minusta.
Syynä siihen ettei tuo mies pidä sinusta voi olla joku aivan muu kuin kateus. On vähän hölmöä ja ylimielistä huudella heti ensimmäisenä että ”se on vaan kateellinen” jos joku ei sinusta tykkää. Ei sillä että miehen käytös olisi järkevää, mutta et nyt itsekään suhtaudu ihan fiksusti.
Mikset kysy suoraan kun hän seuraavan kerran pyttyilee, että mikä vaivaa?
En keksinyt muuta kuin sen kateuden. Lyö katsos tyhjää kun joku käyttäytyy noin ristiriitaisesti.
-Oisitko voinut sanoa jotain mikä loukkaa miehen henk koht arvoja?
-Voisiko sulla olla joku tapa joka ärsyttää miestä?
Vierailija kirjoitti:
Ja sen takia pitää kiusata ja alistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen takia pitää kiusata ja alistaa?
Ei pidä eikä saisi, mutta jotkut valitettavasti tekee. Ei kateuskaan oikeuta.
Mies on ihastunut sinuun ja päätti parantaa mahdollisuuksiaan muuttumalla kiltin miehen roolista jän-niksen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ihastunut sinuun ja päätti parantaa mahdollisuuksiaan muuttumalla kiltin miehen roolista jän-niksen suuntaan.
Joo ai että mä vihaan kun jotkut tekee noin, menee maku koko ihmisestä. Eka lämmintä, sitten kylmää, sitten lämmintä... toimii ehkä teineihin, ei enää aikuisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle käynyt samoin. Löysi jonkun uuden. Ihan sama, hyvä että näytti kusipäisyytensä nopeasti. Ansaitsen parempaa kuten sinäkin.
Kaikkeen on syynsä, ja jokainen saa juuri sen minkä ansaitsee.
Muistakin se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ai että mä vihaan kun jotkut tekee noin, menee maku koko ihmisestä. Eka lämmintä, sitten kylmää, sitten lämmintä... toimii ehkä teineihin, ei enää aikuisiin.
Minäkin olen kokenut tätä miehiltä ja se on todella rasittavaa. Maku menee kyllä siitä ihan kokonaan. Ja tietää myös, että jos sellaisen kanssa tulisi suhde, se olisi jollain lailla sairas, eikä tekisi onnelliseksi. Ehkä roikkumaan ja jäljelle jäävät yhtä häiriintyneet naiset ja siten tuo kylmää kuumaa toimiikin eräänlaisena esikarsintana, josta terveen itsetunnon omaavat jättäytyvät pois oma-aloitteisesti.
Päinvastoin. Muut pitävät minusta. Jotkut toverit ovat myös ihmetelleet tätä miehen käytöstä. Hän tekee sen uhan avoimesti.