Ekat tredfit + matelijat?
Mitä mieltä ootte tästä. Ehdotin tinder treffeiffe kroko + matelihapuistoa. Mies nauroi kyllä, mutta minusta tämä on persoonallinen idea treffeille. Saan siis päättää minne mennään. Pidänkö päätöksestä kiinni? :)
Kommentit (14)
No siis tiedän että vähän uudenlainek idea. Mutta haluaisin erottua joukosta. Ap
Hyvältä kuulostaa. Pidä kiinni suunnitelmista. Itse ainakin haluaisin löytää kunppanin jolla on samat mielenkiinnon kohteet, kuin minulla.
treffit kannattaa aina sopia paikkaan , jossa voi syöttää miehen krokotiilille.
Yleisesti kaikki joissa katsellaan ja kävellään on parhaita treffejä.
mies.
Hyvä pointti! Tosin mielelläni sitä en tekisi. Ajattelin vain saisiko musta rohkean kuvan tällä treffivalinnalla? Yleensä olen tteffeillä kauhean ujo. Ap
No suosittelisin toki sulle tekee jotain mikä on eniten sua, jos olet ujo luonteeltaan niin tarviiko antaa vääränlainen kuva itsestä treffeillä? Saatat sitä paitsi vaikuttaa teennäiseltä "vieraassa" ympäristössä.
Missähän laalaa-maassa asut jos haaveilet jostai krokopuistosta??? Mikä MATELIHA
Hieno idea, itse ainakin lähtisin treffeille entistä innostuneempana tuossa tilanteessa. Onnea!
En miehenä ole matelijoiden ehkä suurin ystävä, vaikka yleisesti ottaen pidän eläimistä hyvin paljon (Osasta, jopa enemmän kuin joistain ihmisistä). Mutta vaikka suhatudun mateljoihin hieman varauksellisesti, niin minusta on hienoa, että sinulla on selkärankaa seistä oman päätöksesi takana ja halusit ehdottaa, ainakin minulle aivan uudenlaista paikkaa treffeille. - Johan miehen vastauksesta saattaa voida päätellä, onko hänellä lainkaan selkärankaa, vai alkaako luikertelemaan.
No siis miehestä en vielä tiedä mutta aika ulkonäkökeskeinen kuvien perusteella. Olisi hskunnut illasille mutta saun oäättää, joten pidin krokoista kiinnim treffit alkaa 20min päästä. Voin kertoa mitä mies tykkäs. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole vkelä kuullut hänesta. Ap
Aika lukero mies on jo hyvän tovin myöhässä - Viite viestisi n:ro 11. Vaan nyt alan kiinnostua tästä treffipaikasta enemmänkin; missä on matelijapuisto, johon pääsee lauantai iltana klo 21:30 jälkeen?
Pidät ja jos mies alkaa nössöilee ni jätä se sika!!!!!!!