Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten toteamukset seksissä

Neiti_94
05.05.2018 |

Aina välillä sitä yllättyy siitä, miten miehet voivatkaan ajatella!

Eli mies luulee minun nauttivan seksissä vaan siitä, että saan hänet tyydytetyksi. Tai sitten hän on sovinisti muuten vaan.
Jo alkuaikoina hän kerran pyysi, että ottaisin suihin, koska "haluan sitä kuitenkin".

Kun harrastimme peppuseksiä niin mies kysyi minulta sisään päästyään "sattuuko?", johon minä
vastasin, että "joo pikkasen" , johon mieheni totesi "niin pitääkin, se tekee vaan hyvää" mitä minä en oikein käsittänyt.

Tokihan minä pidän siitä, että kultani on tyytyväinen, mutta hän ei käsitä, että naisella saattaisi olla omiakin tarpeita. Kun kerran huomautin hänelle hänen jutuistaan, hän sanoi "minun pitää ymmärtää häntä, koska hän on mies."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen "mies" sinulla.

Vierailija
2/5 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä  tuntuu olevan iso ego ja ajattelee näemmä peniksellään kun sänkyhommista on kyse. Nuo tokaisut kuulostavat nimittäin tosi juntilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti_94 kirjoitti:

Kun harrastimme peppuseksiä niin mies kysyi minulta sisään päästyään "sattuuko?", johon minä

vastasin, että "joo pikkasen" , johon mieheni totesi "niin pitääkin, se tekee vaan hyvää" mitä minä en oikein käsittänyt.

Tähän on ainakin kaksi näkökulmaa.

1.

Se pitääkin sattua, koska silloin teet sitä koska minä haluan, vaikka sattuu. Osoitat että pidät ja välität minusta, haluat minun nauttivan. Uhraus on ainoa oikea todiste rakkaudesta.

2.

Alistut seksuaalisesti, haluat alistua minulle, haluat että otan sinut dominoivalla/irstaalla tavalla. Nautit ajatuksesta, että haluan ottaa sinut välittämättä kivustasi, tai jopa nauttia siitä.

Suuseksi-kommenttiin en sano mitään.

t. Switch, jonka äidinkieli ei ole suomi.

Vierailija
4/5 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla näitä "Pääasia, että molemmat saa, mies ja muna" -tyyppejä. Eli seksin takia ette ainakaan ole yhdessä. Onko muita syitä olla?

Vierailija
5/5 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse huomaavaisena miehenä voi ymmärtää tuollaista. Itse pyrin ihan jokaisella sessiolla antamaan myös naiselle orgasmin.

Mulle tulisi huono omatunto siitä jos nainen vain ottaisi suihin loppuun asti enkä itse tekisi naiselle mitään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä