Tapailen Matias nimistä miestä ja hänen seurassaan päässä soi aina Matias myyrä kohta Saku Sammakosta :(
Ja se multaa on myyrällä varpaissaan! Ärsyttävää. Varsinkin kun on intiimit hetket käsillä ja ajattelen vain Matias myyrää. Miten tästä pääsee eroon?
Kommentit (10)
Vähänkö nauroin tälle, voisin kuvitella, että mullekin kävisi just noin. Jo jostain yhdestä sanasta saattaa alkaa joku biisi soida päässä. Kiitos varoituksesta, pitää vältellä ainakin Matiaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö nauroin tälle, voisin kuvitella, että mullekin kävisi just noin. Jo jostain yhdestä sanasta saattaa alkaa joku biisi soida päässä. Kiitos varoituksesta, pitää vältellä ainakin Matiaksia.
Kiva. Mun nimi on Matias enkä haluaisi että naiset alkais välttelemään nimen perusteella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mun nimi on Matias enkä haluaisi että naiset alkais välttelemään nimen perusteella :D
Älä huoli. Minusta ainakin Matias on söpö nimi! N27
Hihii! Mulla samanlaista. Aina kun näen yhden Tuomaksen, mulla lähtee Tuomas Veturin tunnari soimaan päässä :D
Vierailija kirjoitti:
Hihii! Mulla samanlaista. Aina kun näen yhden Tuomaksen, mulla lähtee Tuomas Veturin tunnari soimaan päässä :D
En muistanut miltä Tuomas veturin tunnari kuulostaa ja piti käydä kuuntelemassa. Mun kaveri on Tuomas. Käyköhän minulle kuten Ap:lle ja sinulle?
Oletko muutenkin viisivuotiaan tasolla?