Millainen on naismakusi?
20-35v ikähaarukka. En sitten muuta osaa sanoakaan kun olen niin hukassa itseni kanssa.
Kommentit (15)
Mukava, punaiset hiukset, vihreät silmät, pisamat ja tykkää istua sohvalla.
Ei ole löytynyt.
Kiltti, ystävällinen, lämmin, empaattinen. Ulkoisesti noin 160-165 cm, pitkät ruskeat hiukset, hyvä peppu, hoikka, isot silmät. <3
Tykkää kotielämästä, lämminhenkinen ja mukava. Sydämen sivistystä. Ulkonäkö naisellinen ja toki nätti.
Sen verran monimuotoinen, että mitään punaista lankaa siitä ei löydy ulkönäön puolella.
Mutta luonteeltaan nämä naiset ovat helliä, sanavalmiita, energisiä ja älykkäitä. Naisia joita en voi ohjailla tai määräillä, mutta jotka silti kuuntelevat arvostavat minua.
Eläinrakas. Ystävällinen. Nörtti. Aito. <3<3<3<3
Pimpim tilalla kun on pippeli niin sit on jees.
Hayley Kiyoko, ihan saakelin kuuma! Tosin olen nainen, tuskin kaipasit vastaustani.
https://www.instagram.com/hayleykiyoko/
Vegaani, kaunis (toisin suurin osa naisista ovat mielestäni kauniita joten ei ole kamala vaatimus), mukava, fiksu, mieluusti hyvin kouluttautunut. Kokkaustaidot on plussaa, rakastan tehdä ruokaa ja olisi kiva kokata jonkun kanssa. Ei draama queen
Listaus;
diggaa monipuolisesta seksistä, usein
isot kiinteät lollottimet, aidot
tiukka vaalea, herkästi kostuva pimppa
pitkät kiiltävät ja paksut hiukset, tummat tai vaaleat
kiinteä pyöreä peräsin, ei liian iso eikä liian pieni
keskipituinen ja hoikka, kaikkialta sopusuhtainen
vähäkarvainen
pehmeä ja naisellinen ääni
kauniit, samalla tyttömäiset ja vähän lunttumaiset kasvot
korkeasti koulutettu ja tienaa omat rahansa
älykäs ja syvällinen
ei lapsia nyt eikä myöhemminkään
voisi jatkaa, mutta turhaa, harvassa ovat
Mielellään omaan ikäluokkaan kuuluva eli n.20-30v, kyllä pari vuotta nuorempikin menee mutta riippuu kyllä siitä ihmisestä paljon.
Oon huomannu että tykkään tosi paljon sellaisista ulkoisesti itsenäisistä, henkisesti aika vahvoista naisista. Nyt tapailen sellaista 22v ensihoitajaa joka on juuri tätä :). Tietysti myös täytyy olla järkeä päässä, empaattisuutta, huumorintajua ja että noin muuten tulee hyvin juttuun. Liikunnallisuus on plussaa.
Isot bazuukat ja mehevä persaus. Pinkit nännit.