Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karkista huono-olo???!

Vierailija
05.05.2018 |

Eli siis aamulla kun heräsin, niin täysin normi ja hyvä olo/fiilis. No päätin siinä sitten syödä pussillisen karkkeja juuri herättyäni ja samalla katsoa youtubea. Makoilin siinä sitten noin puolitoistatuntia ennenkuin menin suoraan aamupalalle. Kun aloin syömään, ei ollut yhtään nälkä, vaan teki mieli vain jotain salaattia tai muuta freshiä sen karkkimäärän jälkee. No sitten kesken aamupalan tuli vähän niinkuin sellainen olo, että en pysty syömään enää ollenkaan tätä ruokaa tai laattaa lentää. Meni noin puolet aamupalasta roskiin. Oli huono-olo sen jälkeen hetken, mutta nyt taas feeling good. Onko tuo siis täysin normaalia, että jos aamulla syö n. 100g karkkia, niin se tekee jonkinlaista huonoa oloa???? Nyt taas olo normalisoitu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla sokereissa häikkää, keho ei pysty enää normaalisti käsittelemään tuollaista sokerimäärää?

Vierailija
2/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään aamupala maistunut, kun olit jo saanut energiaa karkeista. Seuraavalla kerralla tee toiste päin: ensin aamupala ja sitten karkkia, jos edes enää tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin tulee huono olo jos syön pussillisen karkkia... siinä on aika paljon sokeria. Eikä ole mitään häikkää ollut sokeriarvoissa.

Vierailija
4/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjään mahaan vetää sokeria ja huono olo. On normaalia

Vierailija
5/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit on pelkkää sokeria ja lisäaineita.

Tietenkin siitä tulee huono olo, jos vetää moista mössöä tyhjään mahaan.

Vierailija
6/6 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi joskus noin ihan pienestä määrästä, kun olin ollut kauan ilman sokeria ja ostin viikonlopuksi pussin. En syönyt paljon yhtään ja tuli huono olo. Olen huomannut itsestäni, että jos olen pidemmän aikaa syömättä sokeria ja sitten syön jonkin verran, tulee huono olo.