APUA AUTTAKAA, MULNON NII PASKA JA HUONON OLO NÄIST EHKÄSYPILLEREIST!!!
Eli oon 13w ja tyttöm sain tyksistä vajaa 5 viikkoo sitte 3 eri laatuset ehkäsypillerit. Sillä ne 2 aikaisempaa ei sopinu mulle myöskää, ja näist tuli saman tapasii juttui. Eli mul on huono olo, ja mulla on naama valjonen, ja myös heikko olo. Nyt on samat, mut myös naamassa on ohme näppyköitä. Ja mul on kauhee olo, ja oksentelen ku mul olis oksennustauti. Auttakaa mua, en tiiä mitä tee. Ps. Oon ruvennu myös vapisemaan. Ja mutsini pikasen käymässä naapurissa. Mut ei vielmoo palannu, vaik sano et palaa pian. Sil ei oo mukana puhelinta, en oikeest tiiä et mitä teen. Ja vatsaanikin vääntää tosi paljon, ei naurata ollenkaan. Mä haluisin soittaa ambulanssin, eli soitanko? Mä kuolen ihan kohta, sillä oksennusta riittää! Mitä teen??!!
Kommentit (4)
miksi edes syöt niitä pillereitä lopeta heti hormonitoimintahan menee ihan sekaisin ja olet vielä lapsi
paneeko sua jo joku? kuka? eik se osaa käyttää kondomia, kerro että sinua ei lähestytä huoneen toiselta puolelta ilman että kumi on jo päällä
Nyt sitten vähennät sitä alkoholin käyttöä
Ja muuten, menlkani alkoivat 3 päivää sitten, ja nyt jo olen tässä kunnossa siis!!!