Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään jouduit laihduttamaan että kaksoisleuka lähti?

Vierailija
05.05.2018 |

Paino tippunut vasta n. 5 kiloa (vielä 20 pudotettavana) ja näyttäisi menevän pahemmaksi vaan, kun naaman turvotus laskee muuten...

Kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainossa, pudotin 20. Kaksoisleuka ei lähtenyt, ja semmoiseksi tyhjäksi pussiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä lähde. Mä oon aina ollut normaalipainoinen ja silti on kaksoisleuka

Vierailija
4/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainon puolelle mentyä kaksoisleuka pieneni, muttei hävinnyt. Jos on pieni kokoinen leuka niin ei sitä saa kokonaan pois millään.

Vierailija
5/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähde, vähän voi pienetä ja "tyhjentyä", mutta siinä se on aina.

Taitaa olla joku geneettinen ominaisuus, minulla oli kaksoisleuka normipainoisenakin, lihavana se oli jättimäinen ja nyt kun vähän lihtunut niin se on vain vähän pienentynyt, mutta silti se kaksoisleuka alkaa tuolta mistä kaula alkaa, eli minulla ei tavallaan näy kaula ollenkaan, on vain se täytetty nahka joka lähtee kohti leukaa kaulan juuresta.

Olen siitä aina kärsinyt ja käytän huiveja aina niin pitkään kuin mahdollista. Keväisin kun alkaaaa helteet, tulee pieni paniikki kun menee ensi kerran ilman huivia ulos. Mutta onneksi sitä taas oppii elämään sen kanssa. 

Kauppajonossa inhottaa seisoa, jos toinen kauppajono on sieressä, jossa kaikki menevät hitaasti ja sivuprofiilini on kaikkien nähtävillä.

Mulla on myös iso maha. Yritän aina vääntää itseäni jotenkin edes poikittaisiin asentoon tai kääntää selkäni muihin päin.

Vierailija
6/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainossa, pudotin 20. Kaksoisleuka ei lähtenyt, ja semmoiseksi tyhjäksi pussiksi.

Tätä juuri pelkään :( Minkä ikäinen olet? Ap

Vierailija
7/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus lähes 30 kg reilun parin vuoden aikana kymmenen vuotta sitten. Karmea ryppyläjä jäi kaulalle ja vatsapoimuihin. Kaulalta " kutistui" vuosien aikana, mutta vatsanahkoja on jäljellä. Ehkä siitä harvinaista, etten ole lihonut takaisin. Kaikkea hyvää kaikille painonpudottajille. Ei saa hätäillä ja kiirehtiä pikadieeteillä.567

Vierailija
8/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni leuka ja iso kieli. Olen hoikka ihminen, mutta kaksoisleukaa on siitä huolimatta. Johtuu siitä, että kieli "työntää" kudoksia leukalinjan alapuolelle, koska ei muuten mahtuisi olemaan siellä suussa.

Nuorempana leukani näytti tältä:

https://pbs.twimg.com/media/BJ_N6RLCAAA42NQ.jpg

Nyt vanhemmiten tuo leuanalus on alkanut lösähtää ihan kunnolla.

Vierailija
9/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni leuka ja iso kieli. Olen hoikka ihminen, mutta kaksoisleukaa on siitä huolimatta. Johtuu siitä, että kieli "työntää" kudoksia leukalinjan alapuolelle, koska ei muuten mahtuisi olemaan siellä suussa.

Tässä vielä toinen kuva:

http://x17online.com/media/images/2014/02/selena-double-chin-puffy.jpg

Selena ei tosiaan ole mitenkään ylipainoinen, joten kaksari ei hänellä johdu painosta.

Vierailija
10/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä toinen kuva:

Selena ei tosiaan ole mitenkään ylipainoinen, joten kaksari ei hänellä johdu painosta.

Minulla on ihan samanlainen! Haaveilen leuanaluksen kiristyksestä vielä vanhoilla päivillä.

Vierailija
11/14 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä toinen kuva:

Minulla on ihan samanlainen! Haaveilen leuanaluksen kiristyksestä vielä vanhoilla päivillä.

Minäkin haaveilen, vaikka hävettää. Tuskin kehtaan sitä koskaan teettää. Yritän sen sijaan löytää parhaat mahdolliset keinot kiristää ihoa luonnollisin keinoin, tai jos mikään ei auta niin laserin tmv. avulla. Minulla kun on löysä ja roikkuva iho, joka vielä korostaa tuota kaksoisleukatilannetta entisestään. :/

Vierailija
12/14 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen haluu pois niin kannattaa vaan tehä päivittäin kasvojumppaa (joka on esim tarkotettu kaksoisleuan kiristämiseksi) syödä purkkaa, tehä kasvojumppaa myös kaulalle, kuoria kaulan ja leuan ihoa kuorinta-aineilla ja käyttää muutakin kosmetiikkaa, ja mahdollisesti jotain rasvoja jotka kiristää ihoa ja tekee siitä niinku kimmosamman näkösen. Ja sit tietenkin jos on ylipainonen niin pitää laihduttaa, ainakin sen verran että on normipainoinen... mutta nykyään kaksoisleuka on myös monella ei-ylipainoisilla, siihen on nimittäin paljon muitakin syitä kuin ylipaino, mutta se nyt ainakin pitää saada pois jos haluaa kaksarista eroon.

Itellä ei oo kaksoisleukaa ja oon normipainonen, mutta tuntuu ku iho ois jotenki silleen löysää siitä leuan alta ja on se ehkä vähän löystynyt niin nyt aijon yrittää parhaani jotta voisin ennalta ehkäistä kaksoisleuan!! Mutta tosiaan tärkein asia on päästä normaalipainoon ja jos omistat kaksarin vaikka oot jo normipainonen niin sitte vaan sitä kasvojumppaa, se on aika tehokasta! Ainakin pienentää sitä kaksoisleukaa aika hyvin jos joka päivä muistaa tehä sen ja sit se myös ennalta ehkäisee sitä tosi hyvin, suosittelen sitä siis kaikille jotka ei haluu kaksaria!

Tiiän et tää on vähän vanha keskustelu mutta tää on niinkun yleisesti niitä vinkkejä.

Vierailija
13/14 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksen sanana kaikille naisille, ei pieni kaksoisleuka vähennä haluttavuuttaanne miesten silmissä.

Siis oikeiden miesten, jotka ymmärtävät, että nainenkin on vain ihminen.

T: mies.

Vierailija
14/14 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa lähti kaksoisleuka ja myös leukaperien bulldogpussit kokonaan pois, vaikka laihdutin 43-45-vuotiaana lähes 40 kg. Nuorena mulla ei ollut noita ollenkaan. Leukalinja jäi vähän pyöreämmäksi kuin nuorena ja laihana -silloin oli kulmikas ja terävä- mutta ei sentään mikään roiku tai pussita.