Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut parisuhteessa elämäntyylin ja olosuhteiden takia (enemmän kuin rakkauden)?

Vierailija
04.05.2018 |

Luin kampaajalla jostain lehdestä parisuhdeterapeutin kommentteja eroista. Hän sanoi, että raha rikkoo parisuhteen, jos yhdessäolo perustuu elämäntyylille ja parisuhteelle.

Uskon tämän. Mutta kuinka yleistä se on? Oletko sinä ollut sellaisessa parisuhteessa? Voisitko olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ymmärrätkö ihmistä, joka on?

Vierailija
2/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa on. Siksi olen sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan suurin osa on. Siksi olen sinkku.

Puhutko kavereistasi?

Vierailija
4/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Nuorena köyhänä opiskelijana oli pakko asua poikaystävän kanssa samassa kämpässä, jotta vuokran voi jakaa puoliksi. Kärsin myös yksinäisyydestä, joten siihenkin parisuhde oli ratkaisu. Minulla ei ole ketään läheisiä sukulaisia eikä ystäviä. Vähän myöhemmin olin parisuhteessa myös asunnottomuuden takia. Yritin koko ajan löytää kohtuuhintaista vuokra-asuntoa, mutta en saanut mitään. Mies ryhtyi väkivaltaiseksi, mutta silti en saanut kaupungin vuokra-asuntoa. Ei ollut ketään, kenen luokse olisin voinut muuttaa väliaikaisesti. Lopulta sain yhden määräaikaisen yksiön. Sen jälkeen olen asunut muutaman vuoden yksin eikä ole ollut kiire muuttaa kenenkään kanssa yhteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi