Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvat ”entisestä elämästä”, mikä merkitys niillä on?

Vierailija
04.05.2018 |

Mikä merkitys teille on sillä, että nykyisen seurustelukumppaninne ”entisen elämän” valokuvat ovat edelleen ns. aktiivisesti esillä? Tykkäämme molemmat kuvata, mutta minä enemmän vain luontoa, maisemia jne. Itseäni hyvin harvoin. Mies on jakanut paljon kuviaan, niitä maisemakuvia, mutta lähettää minulle myös paljon kuvia itsestään ja lapsista useiden vuosien takaa. Hänen exänsä harrastaa siis myös kuvausta ja ottanut suurimman osan kuvista tuolloin.

Minua on pikku hiljaa alkanut häiritsemään asia. Miksi minulle lähetetään ja näytetään näitä kuvia, myös kerrotaan, että tämä on otettu seuraavana päivänä siitä, kun poika syntyi...? Tai potretti, jossa hän on isompien lasten kanssa ja joka on otettu joltain yhteiseltä ulkomaanressulta, ex kuvaajana samoin kuin oma kuva joltain yhteiseltä reissulta exänsä kuvaamana?

Onko omassa ajattelussani jotain vikaa, kun luen ”rivien väliä” tietyllä lailla. Eli ajattelen, että mies on kiinni edellisessä elämässään, exässään, yhteisissä ”hyvissä ajoissa”? Vai mitä tämä on? Miten te ottaisitte asian vai eikö merkitsisi mitään?

Itse en koskaan jaa kuvia itsestäni tai lapsistani tms., jotka liittyvät entiseen liittooni ihan kohteliaisuussyistä. Ajattelen ettei se ehkä tuntuisi toisesta kovin mukavalta. Mutta miten sanoa miehelle ettei ole mukava jakaa tätä ”nostalgiaa” hänen kanssaan, vaikka muuten mielelläni kuviaan katselenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. No jos ei sen eksänsä kuvia jatkuvasti plärää ja esittele niin mitäs tuossa nyt on. Vai ymmärsinkö oikein, että ex siis kuvaajana lähinnä ollut näissä kuvissa.

Vierailija
2/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vain haluaa jakaa sun kanssa niitä oman historiansa hyviä muistoja. Minusta on ihan luonnollista haluta jakaa niitä juuri sen kanssa, joka on rakas ja tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta

Vierailija
4/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oi näitä aloituksia, joista toivoo että ne ovat provoja. Saako mies kuitenkin tavata lapsiaan mielestäsi, vai onko sekin menneisyydessä elämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi