Miten saan annettua pakit?
Olen jotenkin liian kilttinä ihmisenä ajautunut tilanteeseen, jossa tapailen miestä vaikka en ole ihastunut. Ollaan nähty ehkä 5 kertaa, seksiäkin oli. Siinä ei ollut mitään vikaa, mutta halusin että homma olis mahdollisimman pian ohi, mikä ei ole tapaistani.
Ongelma on siis, että joka kerta ja joka kerran jälkeen kun on nähty, mietin miten sanoa etten ole kuitenkaan kiinnostunut. Enkä saa ikinä sitä sanottua! Kyllä mä ennenkin olen pakkeja antanut, mutta tämä on vaan ajautunut liian pitkälle ja koko ajan on vaikeampaa! Ihan kamalaa. Mieheltä tulee viestejä koko ajan ja vastailen suht viileästi. En vaan jotenkin kykene tuottamaan pettymystä toiselle. Miten ihmeessä saan sen tehtyä..?
Kommentit (8)
Nyt vielä on helpompi sanoa kuin kymmenen vuoden päästä. Nyt teet oikeastaan molemmille väärin, mieskin on ansainnut sellaisen ihmisen, joka välittää hänestä oikeasti.
Nyt vähän rotia, nainen. Ainakaan sänkyyn ei pidä mennä noin helpolla. Sakset kiinni ja oot tiukkana.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin tilanteen jatkua 15 vuotta. Tehtiin kaksi lasta ja ostettiin yhteinen koti, vaikka koko ajan tiesin että mies oli väärä. En saanut sanottua. Suosittelen sinulle, että sanot heti.
Tämä sai minut kyllä nauramaan... Kyllä on olemassa tahdottomia ja perässävedettäviä ihmisiä, että näin voi käydä...
Sano että tarvitset taukoa ajatella. Sen jälkeen kun tauko on ohi niin sitten vain sanot että sinä olet onnellinen yksin. Näin pääset eroon eikä toinen heti saa kauheeta iskua. Syy voi olla vaikka ahdistus mikä varmaan on osiltaan tottakin.
Sanot vaikka ettei tästä taida tulla sen kummempaa.
Ettei sulla ole herännyt tarpeeksi tunteita.
Tunnet enemmänkin kaverifiiliksiä tms. / Että olet todella mukava, mutta tunteesi ovat enemmän kaverillisia.
Jos haluasit itse jatkaa kaveripohjalla, jos mies on muuten mukava ja mielenkiintoinen, niin voithan sitäkin ehdottaa?
Esim. seuraavan kerran kun mies ehdottaa tapaamista, niin silloin voisi olla hyvä hetki.
Olette vasta tutustuneet ja nähneetkin vain n. 5 kertaa. On ihan tavallista tuossa vaiheessa sanoa ettei kiinnostakaan siinä mielessä. Älä nyt enää anna ymmärtää enempää kuin mitä todellisuus on, rehellisyys tässä on tosiaan myös toisen kunnioittamsta. Eli et ole myöskään ollenkaan "kiltti" jos jatkat tuota tilannetta pidempään (ja miehelläkin tunteet mahdollisesti kehittyvät turhaan vielä pidemmälle).
Ikävä tilanne...
Itse selvittäisin tilanteen jotenkuten niin että kertoisin rehellisesti mitkä asiat hänessä aluksi veti puoleensa ja sitten kertoisin miten nyt tässä suhteen edetessä omat tunteet ja ajatukset ovat selkiintyneet että tää ei oo ihan sitä mitä haki suhteelta. Kiittäisin ja toivottaisin hyvät jatkot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin tilanteen jatkua 15 vuotta. Tehtiin kaksi lasta ja ostettiin yhteinen koti, vaikka koko ajan tiesin että mies oli väärä. En saanut sanottua. Suosittelen sinulle, että sanot heti.
Tämä sai minut kyllä nauramaan... Kyllä on olemassa tahdottomia ja perässävedettäviä ihmisiä, että näin voi käydä...
Sama, oon hekottanu tälle jo 5 minuuttia. Samalla tuntuu pahalta mutta ei nyt helvetti :D