Mistä liikkeestä löytyis laadukkaat beiget tai ruskeat kävelykengät?
En ole vielä kaupoissa kierrellyt. Jos joku tietäis niin ei tarvitsis niin kauheesti kierrelläkään.
Sais olla mielellään nauhalliset.
Oon niin kyllästyny kun aina vaan on tytöille punaista ja pojille sinistä!
Kommentit (6)
Ovat laadukkaita ja taatusti hyviä jalalle. Ostin ite taaperolle just sellaset missä oli vielä vahvikkeet kärjissä että kestää paremmmin kulutusta.
ruskeat nauhalliset Tepsut Hollolan tehtaanmyymälästä. Väri tosin on sellainen kellertävä kuten esim. Catin kengissä. Kärjessä musta vahvike ja nauhat on mustat.
Me ostettiin kummallekin Eccon mokkanahkaiset kävelykengät. Nuoremman kengät nauhalliset ja vanhemman tarroilla.
Eccon mallit löytyy tuolta:
http://www2.ecco.com/ss2006/
ruskeat pionin kävelykengät, joissa vetskarit. Samoja oli kanssa punaisina.
T: MrsH
Viime viikolla on Helsingin keskustassa Bulevardi 1:ssä sijaitsevaan , KOALA BEAR lastenvaateliikkeeseen TULLUT MYÖS LASTENKENKIÄ.Sieltä löydät niin beigejä kuin ruskeitakin lastenkenkiä. Muita värejä ovat myös lime, oranssi, pinkki ym.ym. Hinnat 29,90e-52e.Kts www.koalabear.fi
Mä olen kanssa todella kypsä tuohon värivalikoimaan. Kiersin Turussa muutaman liikkeen, ja ainoa varteenotettava vaihtoehto oli tummanruskeat nauhalliset Eccot Stockalla. No, siitä oli sitten oikea koko loppu... (oltais tarvittu 23). Kengät olisi olleet taipuisat ja kevyet, varmaan kaikin puolin tosi hyvät. Myyjä tarjoutui kyllä tilaamaan, olisi kestänyt vajaan viikon, mutta en malttanut odottaa, vaan otettiin punaiset tarraknegät, olisko olleet Kavatit. Nyt vähän harmittaa, ehkä olisi kannattanut tilata ja odottaa...
Niin ja värin lisäksi kriteereinä oli oikeesti hyvät kävelykengät (ei mitkään lenkkarit) ja sellaista materiaalia, jonka kärjet kestää vähän kaatuilua ja pysyy silti siistin näköisinä.
Ole tässä nyt sitten kauaskatseinen ja hanki sellaisia vaatteita ja jalkineita, joita voisi käyttää ensin isosisko ja myöhemmin pikkuveli... Harmittaa.