Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä, kun itse lopetin meikkaamisen puoli vuotta sitten, näytti oma naama valjult

Vierailija
04.05.2018 |

Nyt siihen on tottunut jo niin hyvin, että omat ja muiden meikkaamattomien kasvot näyttääkin luonnollisen näteiltä ja freshiltä, kun taas meikkaavien naamassa meikki näyttää kovalta ja teennäiseltä.

Ja ihan vaan ilmeisesti kyse siis siitä, mihin silmä tottuu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen huomannut. Olin pahojen allergiaoireitten takia useamman kuukauden meikkaamatta. Ensimmäistä kertaa meikatessani näytin mielestäni aivan l*tkalta, vaikka naamassa oli vain todella vähän meikkiä :D

Vierailija
2/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko missään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko?

Vierailija
4/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juuri koskaan käyttänyt meikkivoidetta. Lutkat. Teillä on sen voiteen alla oikeasti huono iho. :D

Höpö höpö.

Harvemmin miehet käyttääkään meikkivoidetta. :D

Vierailija
5/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko täällä jo kännissä?

Vierailija
6/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko missään?

Vierailija
7/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä edellistä ei lähetetty...

Vierailija
8/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi. Itsellä niin kamala iho että en voisi olla meikkaamatta mitenkään. Kadehdin teitä jotka voitte, mutta ei kai tämä huono ihoni musta sentään lutkaa tmv tee. :D

Vierailija
9/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen puolestasi. Itsellä niin kamala iho että en voisi olla meikkaamatta mitenkään. Kadehdin teitä jotka voitte, mutta ei kai tämä huono ihoni musta sentään lutkaa tmv tee. :D

Sama. Akne edelleen vaikka teini-ikä on kaukana takana ja rasvainen iho jatkaa rasvaista olemistaan. Ilman meikkiä näytän tosi epäsiistiltä, siltä, etten ole käynyt viikkoon suihkussa. Voisipa olla ilman.

Vierailija
10/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin hiusten värjäämisen tummaksi 5 vuotta sitten. Oman vaaleahkon tukan myötä meikki alkoi näyttää jotenkin liialta. Pikkuhiljaa jäi muut pois paitsi käytän säväyttävää päivävoidetta. Aloin myös satsaamaan enemmän liikuntaan ja terveellisiin elämäntapoihin ja muutenkin hyväksyin itseni sellaisena kun olen. Olen nyt 34 v ja näytän nätimmältä kun silloin parikymppisenä meikit naamassa ja tukka tällingissä.

Vierailija
11/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

En edes meikkaa erityisen rajusti ja voimakkaasti (ei contouria, kissarajauksia tms.), mutta parin kuukauden meikittömyyden jälkeen tunsin itteni meikissa ihan drag queeniksi.

Omaa silmää viehättää tällä hetkellä kevyt ja raikas ehostus eniten: ripsiväri, hento poskipuna ja huulirasva.

Vierailija
12/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo niiden puhua joilla on hyvä iho. Itsellä oli nuorena todella paha akne, johon söin roaccutanin ja sen jälkeen tehty fraxel laser hoito ja tämän viikon keskiviikkona vielä otettiin laajentuneita talirauhasia pois laserilla. En todellakaan voi mennä mihinkään muualle ilman meikkiä kuin uimahalliin.

Vierailija
13/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään harrastaa irtoseksiä vaikka en meikkaakkaan.

Vierailija
14/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siihen on tottunut jo niin hyvin, että omat ja muiden meikkaamattomien kasvot näyttääkin luonnollisen näteiltä ja freshiltä, kun taas meikkaavien naamassa meikki näyttää kovalta ja teennäiseltä.

Ja ihan vaan ilmeisesti kyse siis siitä, mihin silmä tottuu.

Täysin sama kokemus! :D Suosittelen meikittömyyttä kaikille, tai ainakin meikin vähentämistä. Alussa kyllä ei ehkä meinaa tykätä peilikuvastaan, mutta ajanoloon tottuu. Mikä vapaus!

Vierailija
15/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppo niiden puhua joilla on hyvä iho. Itsellä oli nuorena todella paha akne, johon söin roaccutanin ja sen jälkeen tehty fraxel laser hoito ja tämän viikon keskiviikkona vielä otettiin laajentuneita talirauhasia pois laserilla. En todellakaan voi mennä mihinkään muualle ilman meikkiä kuin uimahalliin.

Ikävä kuulla tuosta, mutta tiedätkö että ihan oikeesti oma iho aina näyttää hirmusesti huonommalta omalle ittelle, kuin miltä se muille ihmisille näyttää. Muut ihmiset havainnoi enemmän kasvoja kokonaisuutena, eivätkä syynää ihoasi niin läheltä kuin sinä, ja moni kokee oman ihonsa huonommaksi kuin sinun, oli luulossa sitten perää tai ei. Tsemppiä!

Vierailija
16/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silmä tottuu joo, mutta itse näytän mielestäni tosi kauniilta silloin kun harvoin jaksan meikata. Minulla on nimittäin lievä akne, punoittava iho, verisuonet näkyvät läpi ja silmänaluset ovat tummat luonnostaan. Ripset ovat pitkät mutta vaaleat.

Kuulas pohjameikki piilottaa kaikki nuo ominaisuudet, jotka tekevät musta suttuisen ja nuutuneen näköisen, ripsiväri taas korostaa silmiäni jotka eivät normaalisti pääse samalla tavalla oikeuksiinsa.

Tosi voimakas, tumma pakkeli ei näytä hyvältä minustakaan nykyään, mutta hyvin tehty meikki kyllä kaunistaa. Jos siis on jotain meikillä korjattavaa kasvoissa kuten minulla, jotkut näyttävät ihan samalta tällaisessa meikissä kuin meikittä, koska heillä on luonnostaan hyvä iho ja ehkä myös tummat ripset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi