Milloin IKEAssa alkaa ALE?
Tarttis sohva ostaa, mutta mietin, et onko siellä kesäkuussa jo alet alkamassa kuten muualla..?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ens viikolla on lihapullat puoleen hintaan, NAM MAN NAM.
Mut mä oon soffaa vailla
30% ALE alkaa sitten kun hintoja on pikku hilja hilattu vuoden aikana ylös 50%.
Minusta ikea ei pidä samalaisia aleja kuin muut. Ainoastaan kesä- ja joulukamat on alella sesongin päätyttyä. Mutta eikö niillä ole aina joku sohva tarjouksessa? Vaihtelee toetty että mikä. Ja sillä Familykortilla on jotlut tuoteryhmät alennuksessa vaihdellen, kuten nyt on ruokapöytien tuolit.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ikea ei pidä samalaisia aleja kuin muut. Ainoastaan kesä- ja joulukamat on alella sesongin päätyttyä. Mutta eikö niillä ole aina joku sohva tarjouksessa? Vaihtelee toetty että mikä. Ja sillä Familykortilla on jotlut tuoteryhmät alennuksessa vaihdellen, kuten nyt on ruokapöytien tuolit.
Mä havittelen Vallentunaa, mutta jotenkin en viitsis ostaa just nyt, kun juhannus ja kesäalet ihan nurkan takana..
Muut Ikean sohvat ovat täysin poissuljettuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä havittelen Vallentunaa, mutta jotenkin en viitsis ostaa just nyt, kun juhannus ja kesäalet ihan nurkan takana..
Muut Ikean sohvat ovat täysin poissuljettuja
Vallentuna on niin uusi sarja, että enpä usko sen olevan alessa vielä, ainakaan tänä vuonna. Mene ja tiedä, voi olla, mutta en veikkaisi sen puolesta. Ikea ei tee mitään kaikki tuotteen miinus jotain aleja ikinä. Ikean kesäale on elokuussa, jolloin ne myyvät kesätuotteet piis -50%.
Ens viikolla on lihapullat puoleen hintaan, NAM MAN NAM.