Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä on tehtävissä? Asiallisia vinkkejä.

Vierailija
04.05.2018 |

Mies kerran sanoi, että en ole haluttava. Pyörsi sitten puheensa, ettei sitä niin tarkoittanut mutta en tiedä mitä uskoa. Sanoi varmaan mitä ajatteli. Omatkin halut ovat jonnekkin kaikonneet, kun syö itsetuntoa tommonen. Mies juo mieluummin kuin panee. Se se kai halutkin vie. Ja ikä. Ja työstressi. Mutta on antanut ymmärtää että syytä on mussa vaikka välillä sanoo taas, ettei musta johdu...Mä olen mielestäni hyvännäköinen, huolehdin itestäni ym. Mulla on siellä lihakset hyvässä kunnossa, mutta oon kuullu siitäkin, ettei oo vissiin ihan priimaa sekään...suuseksissä häntä haittaa eritteet ja maku/haju. Huolehdin hygieniasta kyllä. Ja toistakymmentävuotta on sama värkki kelvannut. (Hänellä ei mikään ihmeellisen kokoinen). Alkaa vähäinen seksi olemaan vaivaannuttavaa parin minuutin sessioita, kun kuulemma mun lämmittelykin on joskus niin raskasta. Ikävää, jos en syty sekunnissa. Mies on aika tauno ihmissuhdeasioissa (jos joku sitä ei tajunnut jo) . Ajattelin sit antaa olla koko asian, häntä ei kiinnosta ja ei enää muakaan. Helpottavaa jotenkin, kun ei oo kokoajan halut katossa ja saa olla puutteessa. Yksin on hankala muuttaa asioita. Tuskin tämäkään silti suhteelle hyvää lupaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset hankaa ennen sänkyleikkejä itseäsi jo ns puolivalmiiksi niin miehesi ei tarvitse joka päiva alkaa alusta

vertaa taimene istutus jos puussa haluaa istua''

kyllä siinä jo väsyy sinun räpläämisessä jos se kovinkin pitkähehkutusmaista on

mikä estää tempaisemasta omat orkut ekaksi ja sitten vaan miehen munaa imemään ja ratsastaan

Vierailija
2/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että hinkkaan itse itseni ja sit pääsee mies pukille? Ei me mitään tuntia siinä veivata esileikkiä. Ja useimmin mä hoidan hommat eli oon päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa siltä, että teillä on suhteessa vakavia ongelmia, jotka sitten heijastelevat seksielämässä. Molemminpuolinen kunnioituksen puute, miehen juominen ja loukkaavat puheet... Lisäksi miehen oma vartalo ja libido on muuttunut iän myötä ja elintapojen vuoksi, minkä takia syyttää sinua ongelmista kun ei osaa kohdata esim. erektiovaikeuksia. Tällainen käytös on valitettavasti varsin tyypillistä osalla miehistä ikääntymisen myötä.

Vierailija
4/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se tolkuton juominen varmaan haluja lisääkkään...ja varmaan lisää väsymystäkin. Tuskin mua haluaa loukata tahallaan. Ennen olin tosi halukas muu nyt on jo itselläkin halut kateissa.

Vierailija
5/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut miehestäsi aika rumasti, ja ilmeisesti mies on samalla linjalla. Teillä olisi kyllä totisen keskustelun paikka siitä, mitä haluatte parisuhteeltanne, ja mitä toisen kunnioittaminen ja arvostaminen teille tarkoittaa. Kuten aiemmin jo mainittiinkin, seksiongelmat ovat teillä oire, eivät itse ongelma.

Vierailija
6/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas juominen kyllä vie seksihalut ja -kyvyt. Alkoholisti tuskn sanoo, että viinan syyhän tämä on. Jos nyt sattuisi olemaan alkoholisti tuo mies.

Ei hyvältä kuulosta. Hakekaa apua jos haluatte suhteen vielä pelastaa. Ja luulen, että jos mies lopettaisi juomisen, asiat paranisivat jo sillä. N

Vierailija
7/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun nyt pitäisi tehdä? Asia vaivaa kokoajan. Sanat satuttavat muutenkin heikolla itsetunnolla varustettua ihmistä. Nuorena olin koulukiusattu mikä saattaa vielä vaikuttaa. Jos olisi vaan kiukuspäissään heitetty, mut ei ota selvää. Kuitenkin saattaa sanoa mitä ajattelee töksäyttäen tai sit vaan haluaa loukata. Sit kun kysyy ni ei oo mitään vikaa ja jotenkin ollaan vaikeana.

Miten mä olen tähän asti kelvannut? Vai eikö viittinyt jättää epäkuntoisen tavaran takia..pitäisikö koittaa nyt tehdä kaikkensa ettei asiasta mainitse ja koittaa olla toiselle hyvä, katsoa mihin se johtaa. Mä en vaan tiedä miten päästä tästä yli.

Vierailija
8/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että et ole hänen mielestään enää haluttava. Nämä asiat kun ovat loppujen lopuksi aika yksinkertaisia: jos haluttaa, panee, jos ei haluta ei pane.

Anteeksi.

Vierailija
9/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tapauksia, joissa ei ole enää seksihaluja lainkaan

Alkoholi, tietyt lääkkeet, alhainen testosteroni.

Vierailija
10/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo välillä et haluu kyllä mua mut halut kovasti vähentyneet. Ja sanoo rakastavansa. Jos ei sit kehtaa myöntää ettei enää halua.

Vierailija
11/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siis estää hinkkaamasta itseäsi ja kun olet valmiiksi kiihottuneessa tilassa ukkosi voi vetää varvit ja saat todennäköisesti uuden orkun samalla kun se rykii mällit tupiin

Vierailija
12/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt yöelämässä mittaamassa vartalosi muiden miehen toimesta ja sitten jätätkin sen miehen. Go for it, girl. Pääasia on, että olet itseesi tyytyväinen, kuten kirjoititkin!

Vierailija
13/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut mun olevan valmiiksi kiihottunut? Menee muutenkin vähän asian vierestä nyt.

Vierailija
14/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää tuohon suhteeseen. Kuulostaa aivan toivottomalta.

Nyt on lauantai. Lähde yöelämään ja flirttaile miesten kanssa. Saat huomata olevasi haluttava ja saat voimaa lähteä nykyisestä suhteesta, joka kuulostaa sinua lyttäävältä monin tavoin.

Vierailija
15/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Alkoholisteista n 50% on narsisteja tutkimusten mukaan. Eli ongelma ei ole välttämättä viina vaan persoonallisuushäiriö.

Vierailija
16/16 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä tutkimukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi