Seksikaverisuhteen ihana mahdottomuus - FWB-ei ota toimiakseen
Terve!
Olen hieman yli 50v. sinkku ja harrastanut seksiä jo hetken melko vapaasti useamman naisen kanssa yhtäaikaisesti. Joskus he eivät tiedä muista suhteistani ja joskus tietävät. He tietävät toki etten ole kiinnostunut parisuhteesta - ainakaan juuri nyt. Vaikka parisuhteesta ei ole mitään sovittu ja vaikka ollaan puhuttu tutustumisesta seksin ja harrastamisen merkeissä minulle on käynyt usein, että kumppanini melko pian alkavat kertoa olevansa sitoutumishaluisia. Pitää sanoa rehellisesti, että myös itse innostun laittamaan rajusti tunteita peliin, koska seksi maistuu tuolloin taivaallisemmalta - usein seksiä vietetään koko ilta ja yö. En haluaisi luopua seksistä ihanien naisten kanssa, koska tilalle tulisi tylsä itsetyydytys.
Onko "friends with benefitissä" kuitenkin loppujen lopuksi kyse luonnonlaista tai -valinnoista, joista ei pysty sopimaan, vaan niitä ohjaa hormonit ja ihmisen biologinen tehtävä ?
Kommentit (6)
Jos joku nainen vetää niin puoleensa, että häntä tekee tunteellisesti mieli panna ja panna ja panna, niin olisiko aika aloittaa ihan oikea parisuhde tällaisen leidin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen vetää niin puoleensa, että häntä tekee tunteellisesti mieli panna ja panna ja panna, niin olisiko aika aloittaa ihan oikea parisuhde tällaisen leidin kanssa?
Samaa mieltä. Toimivan FWB/fuckbuddy-suhteen ehdoton edellytys on se, että rakastua ei voi. Näin tapahtuessa joko mennään tahtomattakin parisuhteen puolelle tai vaihtoehtoisesti rakastunut osapuoli tulee saamaan nenilleen.
Tietyllä tavalla FWB-suhteissakin on kysymys luonnonlaiesta, sillä onhan seksi aika hemmetin typerää toimintaa jos siihen ei liity viettiä. Mutta perusidea on se, että toinen on fyysisesti viehättävä ja seksi toimii tunnepuolen ollessa kaverillinen (fuckbuddyn ollessa kyseessä ei sitäkään). Tässä keskinäisellä sopimuksella on hyvin vahva rooli - oikeastaan jopa vahvempi kuin parisuhteessa.
Ei fwb-miehen tarvitse olla ulkoisesti edes viehättävä, kunhan on kivasti varusteltu ja osaa asiansa. Itse pystyn erinomaisesti pitämään tunteet poissa pelistä. Olen tehnyt asian itselleni selväksi etukäteen. Ollaan muutenkin kavereita / ystäviä. Ihan parasta seksiä kun voi luottaa täysin toiseen ja tuntee hänet ystävänä.
Ap, sanot "He tietävät toki etten ole kiinnostunut parisuhteesta - ainakaan juuri nyt. Vaikka parisuhteesta ei ole mitään sovittu ja vaikka ollaan puhuttu tutustumisesta seksin ja harrastamisen merkeissä" - oletko varma, että olet ymmärrettävästi kertonut, että tämä on vain FWB? Tuon perusteella luulisin itse, että tarkoitat katsotaanko, tuleeko tästä jotain, ja ruvetaankin ehkä seurustelemaan.
Samaa mieltä, että jos teillä molemmilla tulee tunteet peliin ja seksi on hyvää, miksi ET rupeisi seurustelemaan? N
Joo, ei tarvitse mikään adonis/missi olla - mutta ainakin minusta seksikumppanin fyysisen olemuksen pitää olla itseä miellyttävä siinä suhteessa, että vaikkapa sukupuoli, ruumiinrakenne ym. piirteet vastaa ns. omaa tyyppiä.
Ei mulla vaan fwb:ssä tarvi olla. Vaikka kivahan se tietty olis jos asia olis niinkin. /4
Miksi et vaan valitse heistä yhtä ja ala seurustella?