Onpas Pauli Aalto-Setälä vanhentunut! (TV1)
Niin se ajan julma hammas vaan koskee kaikkia.
Oli vielä joitain vuosia sitten ihan semikomea mies.
Kommentit (33)
Oudon vetiset silmät ja toljottava katse.
Missäs te katsotte sitä. Jos sillä on ollut joku sairaus?
V*ttuakos sitä ihminen vanhenemiselleen mitään voi. Vai luulitteko, että säilymme nuoren näköisinä 80-vuotiaiksi?
Vierailija kirjoitti:
Miltäs itse näytätte?
Epäsiistiltä rottanaamalta :)
Joo pistäkääs kuvi jakoon, niin arvioidaan, miten vanhentuneita olette.
Täyttää 3 päivän kuluttua 52 vuotta. Voitte käydä vaikka suomi24:n treffipalvelusta katsomassa miltä tavalliset 52-vuotiaat suomalaiset naiset näyttävät.
Minä en ole koskaan miehenä naisten ulkonäköä kommentoinut, mutta oikeasti esim. tuon em. deittisivuston naisissa on iso joukko ihmisiä jotka näyttävät keski-ikäisinä vanhoilta eläkeläisiltä...
Vierailija kirjoitti:
Täyttää 3 päivän kuluttua 52 vuotta. Voitte käydä vaikka suomi24:n treffipalvelusta katsomassa miltä tavalliset 52-vuotiaat suomalaiset naiset näyttävät.
Minä en ole koskaan miehenä naisten ulkonäköä kommentoinut, mutta oikeasti esim. tuon em. deittisivuston naisissa on iso joukko ihmisiä jotka näyttävät keski-ikäisinä vanhoilta eläkeläisiltä...
Erittäinkin juuri näin.
On kyllä vanhentunut tosiaankin yhtäkkiä todella paljon. En ollut tunnistaa henkilöä aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäs itse näytätte?
Epäsiistiltä rottanaamalta :)
Nooo,,,,Eestä kun Marilyn Monrey, takkaa kun Severi Suhonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäinkin juuri näin.
Mä ole 57 v, mutta kukaan ei ikinä usko - nauravat vaan, ettet ole 40 v. vanhempi takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäinkin juuri näin.
Mä ole 57 v, mutta kukaan ei ikinä usko - nauravat vaan, ettet ole 40 v. vanhempi takuulla.
Laittaisitko kuvaa?
Miltäkö itse näytän (en ole ap), mutta kun aina kysellään. Niin:
parit pussit silmien alla ja tummat silmänaluset. Iho huono ja veltostunut. Hiukset ohuet ja lättänät. Kaksoisleuka. Silmät hernerokan väriset.
Häntä teidän on kiittäminen seiskan mahtavasta tarjonnasta.
Viina?