Mies pääsi työkokeiluun!
Tästä se nousukausi alkaa! Mies pääsi työkokeiluun, eikä hänen tarvitse enää olla vain kotona. Tästedes leipä on leveää ja voidaan vaikka päivittää elektroniikkaa. Jippii!
Kommentit (20)
Tienaatte tästä lähin noin 190 euroa enemmän per kuukausi, olettaen että työmatkat tehdään pyöräillen, kävellen tai muuten ilmaiseksi ja että työpaikalla ruokailu sujuu samaan hintaan kuin kotona.
Toivottavasti siitä aukeaa ura eläkepäiville asti. Hienoa!
Tapahtuuko työskentely ruokakaupassa, päiväkodissa, ala-asteen koululla vai vanhainkodissa?
Minkäikäinen mies? Ja minkä alan työkokeilun pääsi?
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen mies? Ja minkä alan työkokeilun pääsi?
25! Pääsi kuntatyönantajalle.
Mitä se kokeilee? Et maistuuko työnteko?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet työksesi?
En mitään, minä olen kotona koirien kanssa. En halua työelämään.
Hyvä, siitä se lähtee! Mies nimittäin.
Itsekkin pääsin alalle mistä ei päivääkään kokemusta. Sain töitä vakituisesti koska tein työni hyvin. Toivottavasti miehellesi käy samoin.
Minä palkkasin meidän työkokeilijan oppisopimuksella. Ihan huippu löytö!
Onnitelut oikein kirjoitetusta työkokeilusta!
Vaan oikein pääsi, eikä joutunut sinne :)
Enpä ottaisi työtöntä miestä, mutta joku elämäntapatyötön tai päihdeongelmainen on toki eri asia.
Vierailija kirjoitti:
hei sain töitä[/quote
Ai mistäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei sain töitä[/quote
Ai mistäkö?
Kalkuttan konepajalta.
Voi miten kivoja kertomuksia siitä, miksi kannatti alentua palkattomaksi orjaksi. Siitäpä sitten ura urkeni ja loinen tajusi, kuinka kiva on palvella työnantajaa ja hallitustamme ihan vain työn ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kivoja kertomuksia siitä, miksi kannatti alentua palkattomaksi orjaksi. Siitäpä sitten ura urkeni ja loinen tajusi, kuinka kiva on palvella työnantajaa ja hallitustamme ihan vain työn ilosta.
Kyllä ikuisena työttömänä ja yhteiskunnan elättinä on paras.
Urpo!