Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen yli suhteesta jossa toinen ei edes rakastanut minua!

Vierailija
03.05.2018 |

Hän jo onnellisena bilettää, treffailee ja etsii rakkautta.
Minuun sattuu yhä, vaikka "erosta" jo muutama kuukausi. Erosta siksi että emme edes asuneet yhdessä, muutaman vuoden tapailimme, mutta hänelle olin jokin vitsi vaan, kertoi jälkikäteen ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan, paitsi kaveruus.
En vaan pääse eteenpäin, näen häntä väkisin satunnaisesti, koska meillä yhteisiä kavereita ja asumme aika lähekkäin. Hiton ahdistavaa olla tunteissa kiinni ihmisessä, joka jo unohtanut sut.
Siis help! En halua mitään laastarisuhdetta tai mitään, haluan tunteen jo loppuvan ja etten ole ihan rikki kun näen hänet rakastuneena toiseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut noille miehille "luonto hoitaa". Toivottavasti kuolee syöpään. Sulle tiedoksi. Kirjaa kaikki paskat asiat siitä miehestä ja kaikki asiat mitkä sua loukkas ja mieti niitä. Etköhän nää sen kohta jäte lavana. Sitten voit vielä hymyillä päälle. :D Kierrä kaukaa niin kuin olis rutto.

Vierailija
2/2 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa auta kuin aika, ei niitä tunteita voi väkisin kuolettaa. Tietysti paras koittaa välttää mahdollisimman paljon tuota tyyppiä, ehkä se helpottaa. Tuo huonojen puolien lista oli yksi mitä itse toteutin exästä erottuani, niitä alkoi yllättäen löytymään ja täytin listaa aina kun lisää tuli mieleen, lopulta koko lista oli niin vastenmielistä luettavaa että ihmettelin jossain vaiheessa miksi tuollaisen perään edes itkin... :D Ja kirjoitin sinne kaikki ällöttävistä nenäkarvoista ja niistä typeristä kavereista lähtien (mitkä eivät olleet yhteisiä...).

Mutta muista, että sinun tunteesi eivät ole virhe eivätkä sinun miinuksesi. Eikö se ole hyvä, että olet osannut ja uskaltanut rakastaa, vaikka hän ei sitten samoin tuntenutkaan. Pidä sitä vahvuutenasi. :)

Tsemppiä, kevät ja kesä tulee, ehkä se helpottaa nopeammin kuin uskotkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi