Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin romahtaa täysin ja alkaa itkeä töissä :(

Vierailija
03.05.2018 |

Olin aivan kokonaan unohtanut tehdä yhden todella suuren asian. Pomo oli tästä nopeasti huikannut ennen joulua lomille lähtöä ja unohdin sen kokonaan. Kyseessä asia, joka koski neljääsataa ihmistä ja jos asiaa ei olisi saatu hoidettua, neljäsataa ihmistä olisi tullut yhteen tilaisuuteen turhaan pitkienkin matkojen takaa.

Tämä unohdukseni tuli ilmi eilen (huomasin kauhukseni itse), hoidin asiaa koko yön ja äsken tuli varmistussähköposti - kaikki kunnossa.

Meinasin romahtaa aivan täysin ja itkeä helpotuksesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi selvisi säikähdyksellä! hengähdä nyt hetki.

Vierailija
2/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin siis, ei hätää ap. Hienosti hoidit asian kuntoon ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen, tuon helpotuksen itkun. Joskus siltä ei välty. Aivan mieletön stressi ja kun se purkautuu, tuntuu siltä kuin jokainen solu koko kehossa antaisi periksi helpotukselle.

Hyvä, että asia tuli hoidettua!

Vierailija
4/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei olisi kuitenkaan kuollut tuohon mokaan.

Vierailija
5/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi, mutta olisi ollut todella suuri virhe. Nuo 400 henkilöä ovat koko vuoden valmistelleet asioita tätä yhtä tilaisuutta varten ja minun virheeni vuoksi koko vuoden työ olisi mennyt heiltä hukkaan.

Tärisen edelleen. 

ap

Vierailija
6/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi, mutta olisi ollut todella suuri virhe. Nuo 400 henkilöä ovat koko vuoden valmistelleet asioita tätä yhtä tilaisuutta varten ja minun virheeni vuoksi koko vuoden työ olisi mennyt heiltä hukkaan.

Tärisen edelleen. 

ap

Jos on noin tärkeä asia, niin pomo voisi tehdä muutakin kuin vain huikata ohimennen?

Vierailija
7/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärisen edelleen. 

ap

Jos on noin tärkeä asia, niin pomo voisi tehdä muutakin kuin vain huikata ohimennen?

Pomoni on vain tällainen. Pitää olla jatkuvasti varpaillaan ja muistaa joka ikinen sivulause, muuten käy näin. Pomo ei sano koskaan asioita kahteen kertaan ja jos kysyn jotain, hän vastaa ilkeästi ja piikittelee, että pitäisi ottaa selvää / pitäisi muistaa / päättele itse..

Olen hakenut toisia töitä jo ensimmäisestä viikosta lähtien kun tänne tulin, mutta vielä ei ole onni ollut myötä. Kohta olen ollut täällä helv....ssä jo vuoden. Mieletön stressi jatkuvasti ja se johtuu ainoastaan pomosta, ei mistään muusta :(

ap

Vierailija
8/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä firman johdossa ja prosesseissa parannettavaa, jos tärkeät asiat jäävät huomiotta useiksi kuukausiksi.

Vierailija
9/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä firman johdossa ja prosesseissa parannettavaa, jos tärkeät asiat jäävät huomiotta useiksi kuukausiksi.

Täysin samaa mieltä. Täällä ei ole lainkaan toimivaa johtoa. Perheyritys, joten keinot ovat vähissä. Minä olen se, joka lähtee, jos ei meno miellytä. Voi kun saisinkin töitä muualta!!

ap

Vierailija
10/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärisen edelleen. 

ap

Pomoni on vain tällainen. Pitää olla jatkuvasti varpaillaan ja muistaa joka ikinen sivulause, muuten käy näin. Pomo ei sano koskaan asioita kahteen kertaan ja jos kysyn jotain, hän vastaa ilkeästi ja piikittelee, että pitäisi ottaa selvää / pitäisi muistaa / päättele itse..

Olen hakenut toisia töitä jo ensimmäisestä viikosta lähtien kun tänne tulin, mutta vielä ei ole onni ollut myötä. Kohta olen ollut täällä helv....ssä jo vuoden. Mieletön stressi jatkuvasti ja se johtuu ainoastaan pomosta, ei mistään muusta :(

ap

Tuo on kyllä häirintää ja kiusaamista. Kohta olet sinäkin sairaslomalla uupumuksen vuoksi ja siitä nouseminen kestää pitkään. Terveisiä täältä sairaslomalta...

Vierailija
11/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua?

Ja nuo 400 ihmistä olisivat saaneet kutsun jo aikaisemmin, tilaisuus olisi joskus täst eteenpäin, ei mitään erillisiä ilmoittautumisia ja varauksia?

Miten ihmeessä tuollaisen asian voi unohta noin vain? Ja mitkä ihmeen aikataulut teillä siellä töissä oikein on, jos tilaisuudet ja osallistujat ovat tiedossa melkein vuotta aikaisemmin eikä mitään muistutuskutsuja tms. lähetellä?

Vierailija
12/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen joulua?

Ja nuo 400 ihmistä olisivat saaneet kutsun jo aikaisemmin, tilaisuus olisi joskus täst eteenpäin, ei mitään erillisiä ilmoittautumisia ja varauksia?

Miten ihmeessä tuollaisen asian voi unohta noin vain? Ja mitkä ihmeen aikataulut teillä siellä töissä oikein on, jos tilaisuudet ja osallistujat ovat tiedossa melkein vuotta aikaisemmin eikä mitään muistutuskutsuja tms. lähetellä?

No, kyseessä oli sellainen sivulause ennen joulua kuin "hei voitsä varaa sen tapahtumapaikan, ku mä en nyt sit kuitenkaan millään ehi, pitää lähtee joululahjaostoksille.. hyvää joulua, nähdään uudenvuoden jälkeen, moido!"

Eli minun piti varata se tapahtumapaikka. Tämä on tavallisesti pomon töitä, sillä hän sopii tarkasti kaikista käytännön järjestelyistä ovipalveluista loppusiivouksiin. Nyt kuin taivaan lahjana tuota tilaa ei oltukaan jostain syystä varattu ja sain sen varattua juuri siksi ajaksi kuin oli tarve. Tapahtuma kahden viikon päästä.

ap

Vierailija
13/13 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli firman neuvottelupäivä(t). En oikein ymmärrä vouhkaamistasi, jos toi ajateltu hotelli tai kokouspaikka olisi ollut jo varattu, olisit etsinyt toisen vastaavan. Osallistujille ilmoitettu uusi paikka. Minkälaisessa tilanteessa ihmiset valmistelee vuoden etukäteen jotain seminaaria ja jos valmistelee, mitä tekemistä sillä on tapahtuman osoitteen suhteen.

Vai olitko kenties järjestänyt kuljetukset 400 henkilölle jo paikkaan, jota et ollut edes varannut.

Olen järjestänyt kymmeniä ja kymmeniä kokouksia ja kongresseja ja tärinäsi kuulostaa erikoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän