Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun kertoa ex-mieheni nykyiselle vaimolle, että mies on

Vierailija
03.05.2018 |

ennen heidän tapaamista ollut suhteessa heidän yhteisen lapsen kummitädin kanssa?
Exä ja vaimonsa tapasivat baarissa juurikin tämän yhteisen ystävän kautta ja hänestä tuli lapsen kummi.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ja kummi on halunneet salata suhteen?

Vierailija
42/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot vähän tyhmä. Luuletko, että satuttamalla exän uutta puolisoa lastesi olot heillä paranisivat? Eiköhän siinä käy vähän päinvastoin. Ja sulla on aikuisena ihmisenä ja äitinä velvollisuus hoitaa pääsi kuntoon niin ettei lastesi tarvitse katsella tuollaista katkeraa ja kostonhimoista äitiä. Elämässä eteenpäin. Toisten tekoja et voi valita. Ja kokemusta on. Mun miehen ex oli ensimmäiset vuodet varsinainen idiootti, kiusasi kaiken minkä voi, ja jos tosiaan jotenkin voi hanaloittaa elämäämme, sen teki.  Sen seurauksena mun haluni panostaa mihinkään mikä liittyy häneen- mukaan lukien hänen lapsensa- romahti täysin. Toki olen lapsille ystävällinen ja huolehdin jotain perusjuttuja, kun pyytävät, mutta taka-alalla on ajatus, että hoitakoon itse lapsensa, mulla ei ole siihen hommaan pienintäkään kiinnostusta enää. Eikä tule olemaan. Ihan ovat mukavia vieraita elämässäni, mutta siinä kaikki. Suhteen alussa ajattelin, että minulla olis enemmänkin annettavaa, mutta sen verran ala-arvoista puuhaa oli se äidin katkera touhu, et meni maku koko hommasta. Uusperheessä sen exän suhtautumisella on merkitystä, ja jos ex on katkera ja kostonhimoinen, uusperheen on tavalla tai toisella suljettava ex ulkopuolelle, jotta se uusperhe voi onnistua. Ja pahimmassa tapauksessa siitä maksavat sitten lapset.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä exäsi on kerenyt suhmuroida kummitädin kanssa ja tämän jälkeen perustaa perheen toisen naisen kanssa ja sinä se vaan pyörittelet exää päässäsi. Voi sua:(

Vierailija
44/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oot vähän tyhmä. Luuletko, että satuttamalla exän uutta puolisoa lastesi olot heillä paranisivat? Eiköhän siinä käy vähän päinvastoin. Ja sulla on aikuisena ihmisenä ja äitinä velvollisuus hoitaa pääsi kuntoon niin ettei lastesi tarvitse katsella tuollaista katkeraa ja kostonhimoista äitiä. Elämässä eteenpäin. Toisten tekoja et voi valita. Ja kokemusta on. Mun miehen ex oli ensimmäiset vuodet varsinainen idiootti, kiusasi kaiken minkä voi, ja jos tosiaan jotenkin voi hanaloittaa elämäämme, sen teki.  Sen seurauksena mun haluni panostaa mihinkään mikä liittyy häneen- mukaan lukien hänen lapsensa- romahti täysin. Toki olen lapsille ystävällinen ja huolehdin jotain perusjuttuja, kun pyytävät, mutta taka-alalla on ajatus, että hoitakoon itse lapsensa, mulla ei ole siihen hommaan pienintäkään kiinnostusta enää. Eikä tule olemaan. Ihan ovat mukavia vieraita elämässäni, mutta siinä kaikki. Suhteen alussa ajattelin, että minulla olis enemmänkin annettavaa, mutta sen verran ala-arvoista puuhaa oli se äidin katkera touhu, et meni maku koko hommasta. Uusperheessä sen exän suhtautumisella on merkitystä, ja jos ex on katkera ja kostonhimoinen, uusperheen on tavalla tai toisella suljettava ex ulkopuolelle, jotta se uusperhe voi onnistua. Ja pahimmassa tapauksessa siitä maksavat sitten lapset.  

Kaikki exät on aina katkeria ja kostonhimoisia vaikka mies ei ole tehnyt mitään väärää. Lapsetkin on lupa hylätä jotta saa rauhassa elellä toisella kierroksella.

Vierailija
45/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen vaimo ja ex hyviä ystäviä keskenään?

Ei olla. Ap.

Vierailija
46/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki exät on aina katkeria ja kostonhimoisia vaikka mies ei ole tehnyt mitään väärää. Lapsetkin on lupa hylätä jotta saa rauhassa elellä toisella kierroksella.

Minä en ole :) Kysy vaikka exäni nyxältä :) Siinä ei ole mitään väärää, että lähtee pois totaalisesti hajonneesta ihmissuhteesta. Lapsilleki on parempi elää kahdessa kodissa ja vaikka harvoin toista vanhempaansa nähden, kuin 24/7 katsellen kuinka vanhemmat vihaa ja halveksii toisiaan.  Usein se katkeruus taitaa jotua siitä, että naiset kuvittelevat miehen olevan heidän jatkeensa, heidän kotileikkinsä toteuttaja ja se oma vastuunottokyky on varsin rajallinen, lapsiakin haluttu ehkä enemmän kuin lopulta on kiinnostusta hoitaa. Niin kyllähän siinä sitten katkeroituu kun pitää itse hoitaa lapsensa ja ruveta ottamaan ihan itse aikuisen vastuuta elämästään. Mulla on se käsitys, että siitä paskasta suhteesta lähtee usein nimenomaan mies, ja nainen jää sitten marttyyrina ulvomaan kun asiat ei menekään hänen pillinsä mukaan.  No, varmaan joka lähtöön. Mutta toinen kokemus on sitten se, että se katkera marttyyri-äiti tekee lasten tapaamisesta valtataistelua ja koston välikappaletta, jolloin moni mies väsyy siihen touhuun ja etääntyy vähintään viikonloppuisäksi, että tosiaan pääsis siitä kontrollista oikeasti eroon. Eikä mitään uutta suhdetta voi rakentaa, jos exän koura yrittää koko ajan siellä heilua. Joten ymmärrän hyvin, miks usein käy niinkuin käy. Tietenkään lapsiaan ei silti pidä hylätä,vaan yrittää jotenkin säilyttää heihin yhteys. 

Vierailija
47/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Minä aion kertoa. Nimettömästi :-)

Ex mies ei osaisi arvata kuka kertoja on?

Kaikki muut tietää paitsi vaimo. Kukaan ei uskalla kertoa. Ei kiinnijäämisen pelkoa siis. Ap.

Näinhän sinä kuvittelet. Kaikista tietäjistä sinä olet se, jota syytetään nimettömästä paljastuksesta.

Miettisit asiaa lastesi kannalta? Miten paljastus ja syytökset ja kosto sinulle vaikuttaa heidän elämäänsä. Keskittyisit omalta osaltasi luomaan lapsillesi niin hyvän elämän kuin näistä lähtökohdista pystyt.

Asian voi paljastaa niin, että se tavallaan tulee ilmi miehen kautta.

Koko ajan keskitynkin. Tavoitteeni on saada heidät eroamaan jolloin lapsilla olisi edes pieni mahdollisuus viettää aikaa isänsä kanssa.

Tällä hetkellä vaimo estää tapaamiset. Ap.

Miksi tuon asian paljastuminen johtaisi heidän eroonsa?

Enemmän ehkä yrittäisin vaikuttaa isään sen suhteen että hän haluaisi vaimon vastustuksesta huolimatta viettää aikaansa oman lapsensa kanssa.

Ei välttämättä johda mutta kovasti toivon niin.

Ja voi kyllä, kyllä olen yrittänyt vaikuttaa ja uskokaa tai älkää, ihan hyvällä mutta ei auta. Ja nyt en enää jaksa olla kiltti ja kärsivällinen. Ap.

Kiltti ja kärsivällinen tapaamisten suhteen ei tietenkään tarvitsekaan olla. Mutta henk.koht uskon että tuo asian suureellinen paljastaminen ei heille kovin suuri asia edes olisi ja vaikuttaa lapsen ja isän suhteeseen päinvastoin kuin sinä nyt toivot.

Mistäs sinä asian lopputuloksen tiedät paremmin kuin ap? Ja onko se heille suuri asia vai ei? Sinä et heitä varmaan tunne mutta ap tuntee.

Useimmille ihmisille aikaisemmat suhteet vaikka ne olisi ollut jonkun yhteisen tutun kanssa ei ole ollenkaan niin suuria asioita kuin ne tuntuu ap:lle olevan. Usein vain on niin että ulkopuoliset kuvittelee että joku asia olisi toisen liitossa salaisuus tai täysin ylitsepääsemätön asia.

Toisekseen jos asia olisi niin suuri että se johtaisi heidän eroonsa miksi se vaikuttaisi miehen ja lapsen väliseen suhteeseen? Jos mies on niin lapanen että tekee kaiken kuten vaimo tai kumppani sanoo hän kyllä etsii uuden. Jos taas ei ole ja itse haluaa tavata lasta niin miksi hän jatkaisi suhdetta naisen kanssa joka määrää että hän ei lasta saa tavata.

Vierailija
48/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, kenen kanssa kukakin on seurustellut entisessä elämässään? 

Vierailija
49/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ja kummi on halunneet salata suhteen?

Miksi entisistä suhteista pitäisi kertoa?

Meillä esim. minä tiedän miehen aikaisemmasta suhteesta hyvän ystävämme kanssa, mutta tietääkseni ystävän puoliso ei siitä tiedä eikä ole minun asiani miettiä sitä miksi he eivät ole puhuneet asiasta.

Vierailija
50/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä voit kertoo että jos mies ei oo ajatellut lasten parasta niin miksi se on tottakai oltava ensisijainen tehtävä äidille?.

Miehet saa naistenkin mielestä tehdä mitä vaan , mutta auta armias jos nainen joskus edes ajattelee tekevänsä jotain niin jogan oot huono äiti. Meeppä silittelee sitä sun ihanaa miestä!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ehkäpä tämän kirjoittaja on ihan aiheesta katkera, ja mitäpä väliä sillä on mitä se ex ukko ajattelee ?

Jos on yhteisiä lapsia niin kyllä silloin asiat kuuluu jossain määrin.

Mä toivon että kaikki kusipäiset jättäjä miehet tulisi jätetyksi! Koska se on ainoa keino ilmeisesti saada nää kuspat tajuu miltä toisista tuntuu

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, jos haluat antaa itsestäsi kuvan katkerana, mustasukkaisena, kostonhimoisena typeryksenä, jolla ei ole muuta elämää kuin sekaantua asioihin, jotka eivät sinulle kuulu mitenkään.

Ja sinä arvelet ap:n tavoin, että hänen ja exän yhteisten lasten elämä muuttuu katkerassa kostokierteessä paremmaksi?

Miten voi aikuiset ihmiset olla näin tyhmiä?

Missaat pointin. Jos ex on toiminut lapsia kohtaan tyhmästi niin miksi minun pitäisi myös alkaa lisäämään lasten pahoinvointia toimimalöa yhtä tyhmästo.

Parempi toimia itse oikein ja aikuismaisesti ja katkaista koston kierre.

Vierailija
51/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Niin että sinua ei haittaisi ollenkaan jos paljastuisi että miehesi on paneskellut lapsenne kummitädin kanssa ja salannut tämän sinulta?

Vierailija
52/52 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Niin että sinua ei haittaisi ollenkaan jos paljastuisi että miehesi on paneskellut lapsenne kummitädin kanssa ja salannut tämän sinulta?

Ei haittaa, ainakaan kun suhde häneen on ollut ennen kun me mieheni kanssa tapasimme. Miksi haittaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi