Kuka sinusta on kuumin Python?
Siis Monty. Tarkoitan pyyttoneita nuorena, sarjan ja elokuvien tekemisen aikaan. Mun mielestä kuumimmat ovat Michael Palin ja Graham Chapman.
Kommentit (10)
Graham Chapman. Michael Palin on myös suloinen
Vierailija kirjoitti:
Grahan Chapman ja (wink-wink-nudge-nudge) Eric Idle.
Eric Idle on kyllä välillä ihan kuumis. Mutta mun mielestä Michael Palinilla on semmoinen tuhma katse, joka lennättää sen suoraan ykköseksi, vaikka se muuten olekaan mikään erityisen komea mies.
Ap
John Cleese erityisesti ranskalaiseksi pukeutuneena. Ne suuret silmät ja päättymättömät sääret :D
No nyt tämä tuli takaisin! Äsken oli poistettuna. Kohtalaisen hämärää...
Ap
Nyt se toinen ketju katosi! Ei sillä, että tarvittaisiin kaksi, mutta jotenkin outoa tämä nyt on. Onko Monty Python jollain tavalla tulenarka aihe?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt se toinen ketju katosi! Ei sillä, että tarvittaisiin kaksi, mutta jotenkin outoa tämä nyt on. Onko Monty Python jollain tavalla tulenarka aihe?
Ap
Eivätkös kundit saaneet aikanaan potkut BBC:ltä? Tokihan moinen pythonilainen anarkismi on Sanoman mielestä vähintäänkin epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEivätkös kundit saaneet aikanaan potkut BBC:ltä? Tokihan moinen pythonilainen anarkismi on Sanoman mielestä vähintäänkin epäilyttävää.
Ehkä tässä on sitten jotain jälkijäristyksiä ilmassa. Mä kun ajattelin, että tässäpä harmiton aihe :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEivätkös kundit saaneet aikanaan potkut BBC:ltä? Tokihan moinen pythonilainen anarkismi on Sanoman mielestä vähintäänkin epäilyttävää.
Tuli mieleen se, kun Brianin elämä -leffa suututti kaikki. Elokuvaa mainostettiin sloganilla "The film so funny that it was banned in Norway".
Grahan Chapman ja (wink-wink-nudge-nudge) Eric Idle.